Stránka 2 z 3

Re: PEUGEOT NEW VIVACITY 50

PříspěvekNapsal: 09 dub 2012, 21:15
od globator22
Taky jsem si říkal, ale vzhledem ke stavu pneu a plastů, by to mohlo být možné.

Re: PEUGEOT NEW VIVACITY 50

PříspěvekNapsal: 10 dub 2012, 06:36
od colombo
tak klucí zdravim všechny Pežouty ViVa, variátor mallosi s válečkama 8,5g, novej řemen, a bílá pružina ve spojce, všechno namontováno, vyzkoušeno, jede jak brousek, tu 70 udělá lehce, do kopce se dá říct 55 a ještě tahne, z kopce přez 8Oku, ale víte co mě ještě docela trápí, hodila sem "tlamu" a nějak se mi hnuly plasty, ale rozlejzá se mi to, ve předu, nesedí mi to na světlech, to by asi bylo blbý to přilepit žejo. Jinak všechny zdravim, zase se ozvu, Aja

Re: PEUGEOT NEW VIVACITY 50

PříspěvekNapsal: 11 dub 2012, 16:21
od Panker
globator22 píše:Čaute chlapi, uvažuju o koupi tohohle peugeota:
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/peugeot/peugeot-tkr/peugeot-tkr-363887.html
Chtěl bych znát váš názor. Nechtěl jsem zakládat nové téma, protože tohle je trochu podobné.
Díky za rady ;)

Ty kiláky bch neřešil, spíš pocit ze skútru jak takovýho.... Ja mám najeto kolem 300km a spokojenost... Do kopce jezdím sám kolem 55, po rovince v pohodě 70 ( je tam Mallosi variátor a LeoVince TT výfuk ). Akorát zklamalo počítadlo kilometrů, mám ho v digitálu, asi někde nefachčí kontakt. :D To TKR myslím bude klasickej bovden ne?

Vidím, žes ho koupil, tak hodně štěstí ;)

colombo:
Plasty bych asi moc neřešil :D Je to taková povrchní záležitost :D Slepit silou myslím nebude dobrej nápad, asi nechat svařit nebo jinak spravit. Ale má to cenu u padesátky přibližovadla? :mrgreen:

Re: PEUGEOT NEW VIVACITY 50

PříspěvekNapsal: 11 dub 2012, 16:26
od sedli
Borci , sice nemám Peugeota, ale Colombo mi dnes poslala zase zprávu, která mě v slzách smíchu poslala pod stůl...dávám sem celou zprávu, to co mě dostalo je zvýrazněno tučným písmem :mrgreen: :mrgreen:

Tak jsem ujela 30 km, a před cílem se mi jakoby zadřelo zadní kolo, kryt na šroubu utavenej, začal jít do otáček a jako by prokluzovala spojka, ne a ne jet, až dojel. nevíš co s tím??? jestli nemám koupit novou spojku? pomůže to? když zmačknu spojku na pravo na řídítkách, tak jí pustim a nic a přidávám, dost a pak se rozjíždí, jakoby se mu nechce se rozjet. už sem z toho celá pitomá, čim by to mohlo bejt, kluci poraďte. díky

Už jsem jí podrobně napsal že to je brzda, ne spojka, snad napíše i sem ten problém asi je jí u Pažouta rozlítla spojka, ale není si jistá tím co to je tak snad naháže nějaký fotky.

Re: PEUGEOT NEW VIVACITY 50

PříspěvekNapsal: 11 dub 2012, 18:11
od TUNER
Mno i podle toho jak sem přispívá to bude asi zajímavá osoba )))

Re: PEUGEOT NEW VIVACITY 50

PříspěvekNapsal: 11 dub 2012, 18:29
od sedli
Nebo si tu někdo z fóra ze mě dělá pěknou pr.... :-)

Re: PEUGEOT NEW VIVACITY 50

PříspěvekNapsal: 11 dub 2012, 18:50
od globator22
Panker: Jojo koupil. Mě to frčí asi 75 km/h po rovince a do kopce tak 40-50 km/h. Taky uvažuju o Multivaru, ale zatím to nechám tak. jede to slušně i ve dvou, takže to má čas

Re: PEUGEOT NEW VIVACITY 50

PříspěvekNapsal: 23 kvě 2012, 15:02
od Panker
Zdravím, mám jeden dotaz :D Už jsem jednou řešil spojkový pružinky, ale byla zima, tak jsem tomu nepřikládal moc velkou váhu. Teď v létě se to ale o moc nezměnilo, takže o co mi jde... Doba mezi otočením plynu a uvedením skútra do pohybu se mi zdá docela dlouhá. Zabírá až při dost vysokých otáčkách, což je třeba při popojíždění v koloně nepříjemný (chci popojet jen kousek, vezmu za plyn, nic, nic, vystřelím a už zase brzdím :mrgreen: ) Mám laďák od LeoVince. Můžu se dívat po měkčích spojkových pružinkách, nebo nebude mít motor při nižších otáčkách sílu? Popř. jak docílit plynulejších rozjezdů? Díky za odpovědi, to počasí je (aspoň v Brně) super :mrgreen:

Re: PEUGEOT NEW VIVACITY 50

PříspěvekNapsal: 10 čer 2012, 17:35
od honzek111
Zdravím skútraře :-) od minulých Vánoc jsem též majitelem Peoget New Vivacity 50 a nemůžu vynachválit...to popojíždění mě trochu štve, než se to dostane do vyšších otáček a rozjede se :D chci se ještě zeptal, budu mít od kamaráda výfuk Leo Vince TT základní :) jsou potřeba vyměnit válečky ? mám varec Malossi a válečky 8,5..není to moc těžké ? díky :) :D

Re: PEUGEOT NEW VIVACITY 50

PříspěvekNapsal: 14 čer 2012, 13:23
od Panker
Myslim ze je urcite bude potreba vymenit, ve scootlandu mi rekli ze oproti serii by k ladaku mely byt valecky lehci asi o 2gramy. Ale je to potreba otestovat a spravne nastavit :wink:

Re: PEUGEOT NEW VIVACITY 50

PříspěvekNapsal: 15 čer 2012, 21:52
od lukinek96
Panker píše:Zdravím, mám jeden dotaz :D Už jsem jednou řešil spojkový pružinky, ale byla zima, tak jsem tomu nepřikládal moc velkou váhu. Teď v létě se to ale o moc nezměnilo, takže o co mi jde... Doba mezi otočením plynu a uvedením skútra do pohybu se mi zdá docela dlouhá. Zabírá až při dost vysokých otáčkách, což je třeba při popojíždění v koloně nepříjemný (chci popojet jen kousek, vezmu za plyn, nic, nic, vystřelím a už zase brzdím :mrgreen: ) Mám laďák od LeoVince. Můžu se dívat po měkčích spojkových pružinkách, nebo nebude mít motor při nižších otáčkách sílu? Popř. jak docílit plynulejších rozjezdů? Díky za odpovědi, to počasí je (aspoň v Brně) super :mrgreen:

Na Speedfightu to tak mám taky, dá se s tím něco dělat?

Re: PEUGEOT NEW VIVACITY 50

PříspěvekNapsal: 16 čer 2012, 17:47
od Panker
No abych pravdu rekl, nikdo se mi neozval a posledni dobou jsem to nijak neresil... Jeste me napadlo, jestli nemaji valecky plosky. Ale pokud se hlasis jako dalsi "peugeotak" se stejnym chovanim, tak to asi nebude nahoda ne? :D

Re: PEUGEOT NEW VIVACITY 50

PříspěvekNapsal: 16 čer 2012, 20:28
od lukinek96
Nebude mám druhého Speeda a dělá to oboum.

Re: PEUGEOT NEW VIVACITY 50

PříspěvekNapsal: 16 čer 2012, 23:44
od Panker
Tak to nam potom nezbyde nic jinyho nez se s tim smirit no :mrgreen: Nebo ze by nejaka technicka uprava pomohla?

Re: PEUGEOT NEW VIVACITY 50

PříspěvekNapsal: 20 čer 2012, 23:44
od Luxor
Ahoj Vážení,

jsem přeštastnej, že se také můžu přihlásit do klubu malejch mašin 8) po nucené roční odmlce jsem si pořídil Peugot vivacity sportline rv.2002, najeto 2800km, velice živej do Prahy jak dělanej, žel maximálku dám tak pětapade, max šedesát, nejde tam odpojit omezovač jak u čínskejch skůtru, či nejlépe nějaká snadná svépomoc pro zvýšení výkonu??
Díky za případné odpovědi a skůtrům zdar!!!