Stránka 1 z 2

Yamaha Neos 4T - odblokování

PříspěvekNapsal: 23 črc 2009, 20:52
od sterys
Ahoj všichni.
Mám problém,chci si koupit skůtr Yamaha NEOS 50 se 4-taktním motorem, zkrátka mi daleko víc vyhovuje než 2T.
Má pěkný zvuk, dobře jede do kopce, ale maximální rychlost je pouze 50 km/h dle tacho.
Chtěl bych ho trošku zrychlit-tak na cca 65-70 na rovině.Co vy na to?
Problém je ,že je to stříkačka, navíc novinka ,nikdo tomu nerozumí, ani v yamaze,ani scootland, prostě nic.Prý to ještě nedělali apod.
Nemáte někdo nějaké zkušenosti v tomhle odblokovávání 4T+ stříkačky.Pokud to vůbec jde a není to jen zbožné přání.Ale dle mého by měla 4T padesátka, navíc značková jet trošku víc než 50 čili 45 reál. To už i čínské šmejdy dokážou víc-myslím 4T.
Co se např. stane když vyměním variátor, válečky atd.?- krom toho ,že příjdu o záruku :evil:
Díky všem za radu- byl by to můj 1. skůtr. :wink:

Re: YAMAHA NEOS 4-takt-odblokování

PříspěvekNapsal: 23 črc 2009, 21:34
od Horvy
máš to blokované CDI tzn. stačí přestříhnout drátek v černý krabičce(CDI) kterou by si měl mít u baterky. a vpohodě ti to pojede 70 a když si koupíš válečky, varec tak se skútr moc nezrychlí ale budeš mít lepší akceleraci a prostě pojede to o něco líp maximálku si prodloužíš jenom tak o 10 km/h

Re: YAMAHA NEOS 4-takt-odblokování

PříspěvekNapsal: 23 črc 2009, 22:34
od sterys
Proč potom všichni v servisech říkají, že to není jednoduché, někde dokonce ,že to vůbec nejde odblokovat,že to zkrátka víc než 50 nepojede apod.apod.,a přitom stačí střihnout jeden drát :wink: A naco ten drát tam vůbec je-nejsem elektrikář :wink:
Jinde to asi bloklé není, že?-jako u 2T třeba kroužek variátoru,výfuk apod.

Re: YAMAHA NEOS 4-takt-odblokování

PříspěvekNapsal: 23 črc 2009, 23:06
od Horvy
tak to poznáš jednoduše pokud se ti skútr blokne při určitých otáčkách tak je to CDI a když to jede jenom 45 tak je to určo bloklý
jinde to je taky blobklý prostě stačí ten drátek přestřihnout hodně lidí to tady dělalo zeptej se jich oni se zachvíli ozvou

Re: YAMAHA NEOS 4-takt-odblokování

PříspěvekNapsal: 24 črc 2009, 07:04
od Neos50
Horvy píše:tak to poznáš jednoduše pokud se ti skútr blokne při určitých otáčkách tak je to CDI a když to jede jenom 45 tak je to určo bloklý
jinde to je taky blobklý prostě stačí ten drátek přestřihnout hodně lidí to tady dělalo zeptej se jich oni se zachvíli ozvou

No si myslim,že to tak jednoduchý jak povídáš asi nebude...samozřejmně to neni nemožný...májí to timhle systémem i velky motorky zavřený na 25kW,ale na to už většinou ty návody existují.
Já bych se spíš kouknul do variátoru jestli neni nějaká zbytečně silná podložka v tý řemenici na klice :-D

Re: YAMAHA NEOS 4-takt-odblokování

PříspěvekNapsal: 24 črc 2009, 08:03
od Jikonek
Jediná restrikce u 4T je kroužek na variátoru,potom ti už pomůže jen 70ccm válec,karburátor,výfuk a hlavně variátor a neurážej čínu,mám už druhou a nedám na ně dopustit. :x :x

Re: YAMAHA NEOS 4-takt-odblokování

PříspěvekNapsal: 24 črc 2009, 10:47
od Neos50
Jikonek píše:Jediná restrikce u 4T je kroužek na variátoru,potom ti už pomůže jen 70ccm válec,karburátor,výfuk a hlavně variátor a neurážej čínu,mám už druhou a nedám na ně dopustit. :x :x

přečti si ještě jednou co napsal v prvním příspěvku a pak si dojdi vypláchnout hubu :-D:-D

Re: YAMAHA NEOS 4-takt-odblokování

PříspěvekNapsal: 25 črc 2009, 07:07
od Jikonek
Neos50 píše:
Jikonek píše:Jediná restrikce u 4T je kroužek na variátoru,potom ti už pomůže jen 70ccm válec,karburátor,výfuk a hlavně variátor a neurážej čínu,mám už druhou a nedám na ně dopustit. :x :x

přečti si ještě jednou co napsal v prvním příspěvku a pak si dojdi vypláchnout hubu :-D:-D






Čínské šmejdy,stačí ?

Re: YAMAHA NEOS 4-takt-odblokování

PříspěvekNapsal: 25 črc 2009, 07:50
od TheWitch
Tak s touhle hádkou Vás nepošlu ani do skladiště, ale rovnou do pr...!! ...i když na druhou stranu mě tak napadá, že bych ještě mohl založit skladiště pro a protičínskejch keců!! :roll: :wink: :lol: 8)

EDIT:
Jikonek: Jo, mě to stačí!! :D :D :P 8)

EDIT2:
Sterys: Jestli chceš jezdit rychlejc, tak nekupuj smrtku, ale rovnou něco silnějšího, jestli Ti to okolnosti dovolí... :wink:

Re: YAMAHA NEOS 4-takt-odblokování

PříspěvekNapsal: 25 črc 2009, 17:01
od generic
hele tohle sou všechno jenom kecy.. je spousty možností jak může bejt 4t bloklej, určitě to ale nebude výfuk nebo tak.. bude to bud řídící jednotka nebo variátor, já to měl v řídící jednotce - ten zminovanej drátek sem přestřih a jezdil sem s 50ccm 70 tacho..

Re: YAMAHA NEOS 4-takt-odblokování

PříspěvekNapsal: 28 črc 2009, 10:43
od sterys
Díky všem za rady. :wink:

Re: YAMAHA NEOS 4-takt-odblokování

PříspěvekNapsal: 28 črc 2009, 12:49
od Neos50
Jikonek píše:
Neos50 píše:
Jikonek píše:Jediná restrikce u 4T je kroužek na variátoru,potom ti už pomůže jen 70ccm válec,karburátor,výfuk a hlavně variátor a neurážej čínu,mám už druhou a nedám na ně dopustit. :x :x

přečti si ještě jednou co napsal v prvním příspěvku a pak si dojdi vypláchnout hubu :-D:-D






Čínské šmejdy,stačí ?

nestačí...píšeš tam o karburátoru co ž je u stříkačky docela problém :-D

Re: YAMAHA NEOS 4-takt-odblokování

PříspěvekNapsal: 21 dub 2010, 14:56
od Dobrouš

Re: YAMAHA NEOS 4-takt-odblokování

PříspěvekNapsal: 21 dub 2010, 15:17
od Neos50
když k ceně tý úpravy přídáš to za co tu 50 ccm prodáš..ta ti ještě zbyde a budeš mít pěknou 125 nebo větší :-D a výsledek bude jednoznačně lepší :-D

Re: YAMAHA NEOS 4-takt-odblokování

PříspěvekNapsal: 21 dub 2010, 16:11
od Dobrouš
Já nemám ten řidičák. Jezdit s tím někam daleko nebudu. Myslím, že můj skůtr neopustí Prahu, takže tak. V Praze chci bejt ale na světlech prga, tak do té úpravy musím bohužel jít. No, je to drahé. 20 táců za úpravy na takové motorce je spousta peněz a uznávám, že 125ccm by mě vyšla levněji, ale k tomu bych zase musel připočíst náklady na řidičák, bude to víc žrát benzín etc. Ale souhlas. Je to hodně peněz, ale když už jsem dal 55tisíc, tak těch 20 do toho ještě nasypu a bude to snad jezdit v pohodě a budu v Praze king z padesátek :-)

Jo, jinak s tím přestříhnutým drátkem, tak to je totální kravina ne? Já to tedy slyším poprvé. Zeptám se na to mechanika, ale počítám, že by to bylo profláklejší a lidi by o tom věděli. Jestli jde investice za cca 20tisíc nahradit přestříhnutím jakéhosi drátku, tak to by byla pohoda, ale jak jsem řekl: Působí to na mě spíše jako pohádka.

Díly mi přijdou tento týden. Objednal jsem nakonec vše od Polini. Počítám, že příští týden bych vám napsal, jak jsem dopadl. Jinak nyní mi to jede po rovince cca 60km/h - tedy před výše popsanými brutálními zásahy.