Stránka 1 z 1

Peugeot Kisbee 50, 4t, motor se dusí

PříspěvekNapsal: 04 pro 2017, 22:51
od darket
Ahoj, mám problém s tímhle šíleným strojem s čínským motorem 139 qmb a zajímaly by mě podněty a nápady ostatních, protože mě už dochází fantasie.
Motor se po přidání stále dusí, nejde do otáček, při rozjezdu jako by ho někdo držel za prdel a šíleně kouří, max rychlost 30 km/hod. Svíčka je totálně mokrá, karburátor nový s tryskou M4/82, ale když dám menší trysku, tak nejede vůbec, jehla je nahoře, ale pokud ji dám dolů, tak také nejede. Karburátor když dám původní, tak se chová naprosto stejně. Motor je kompletně po Go, problém spíš ve směsi, která ale v podstatě nejde nijak seřídit. Filtr majitel vyměnil za kus molitanu, ale tam problém zřejmě nebude. Šroub na bohatost směsi když zašroubuju úplně, tak motor chcípne, mám ho o 1,5 otáčky povolený, ale ať je v jakékoli poloze, nic se nemění. CDI nové, regulátor napětí nový, svíčka nová, válec + píst nový, hlava nová, cívka s kabelem nová... Nenapadá Vás něco?

Re: Peugeot Kisbee 50, 4t, motor se dusí

PříspěvekNapsal: 06 pro 2017, 15:46
od stretavka
Jediný nápad je, že je zpackaná GO. Anebo použitý nekvalitní válec, píst a kroužky. Když to kouří, tak ti musí jít olej do spalovacího prostoru (pokud teda nemáš v nádrži namíchaný olej s benzínem).
Filtr tam dej správnej co tam má být (ten molitan vyhoď).
Trysky musíš zkoušet, 1-2 nestačí měnit.
Vyčisti a zkontroluj celý karburátor - ultrazvuk, membrána, plovák etc.
S bohatostí směsi je třeba si pohrát, otočení na 1 a 1/2 závitu je málo - začni tak na 2 a 1/2 závitu a kontroluj svíčku.
Překontroluj jestli není přerušený kabel od snímače otáček (na bloku motoru u zvonu) k CDI - pokud tomu tak je, tak víc jak 30 nejede.
Peugeot použitím motoru 139 qmb udělal asi největší přešlap jaký mohl udělat, ale to už jsi asi zjistil....

Re: Peugeot Kisbee 50, 4t, motor se dusí

PříspěvekNapsal: 06 pro 2017, 16:57
od JardaB
NO ?? Že to ten molitan to rozhodně může být ?? Pokud je nepropustný nebo totálně zaolejovaný, tak ten vzduch přidusí a je to.
Rozhodně bych zkusil na zkoušku na pár metrů bez filtru nebo vyměnit za něco jiného.

Re: Peugeot Kisbee 50, 4t, motor se dusí

PříspěvekNapsal: 07 pro 2017, 20:05
od darket
Díky za nápady, budu zkoumat dál příští týden, tak dám vědět jak jsem pokročil. GO je v pohodě, tam problém není, kouření přisuzuju špatnému spalování, svíčka je úplně mokrá.

Re: Peugeot Kisbee 50, 4t, motor se dusí

PříspěvekNapsal: 08 pro 2017, 11:13
od JardaB
Gott der gerechte, kde to berete ty termíny ! Špatné spalování ?? To je hodně obecný pojem, ze kterého není nic poznat (svíčka, komprese, bohatost směsi, ...).

Jo, kdybys napsal "bohatá směs" ... to už by jsme věděli ... spalování dobré , ale bohatá směs - zatím z neznámého důvodu.

Jak se chová volnoběh, jak to startuje studené a teplé, od jakých otáček se to dusí ?

Re: Peugeot Kisbee 50, 4t, motor se dusí

PříspěvekNapsal: 08 pro 2017, 22:38
od stretavka
Tak OK, věř dál tomu, že to hulí z důvodu mokré svíčky a "špatného" spalování, v tom případě se asi nedočkáš kýženého výsledku....