Stránka 1 z 1

Aprilia Ditech LC 2002 volnoběh

PříspěvekNapsal: 20 říj 2017, 21:15
od ghotak
Ahoj zdravím všechny a přicházím s prosbou o pomoc zda nemáte nějaký nápad co dál.

Problém začal že jsem tento skútr vůbec kupoval ale věděl jsem do čeho jdu a prostě čínské desing mě nic neříkal.

Skútr se povedlo zadřít jelikož předchozí majitel tvrdil že je vše v pořádku a nebylo prodřená hadička od čerpadla motor stojí.Jelikož jsem na skútru něco málo najezdil věřil jsem že oprava nebude problém.

Následovalo výbrus válce nový píst nová ojnice přetěsnění motoru.
Po složení nelze nastartovat motor stále točí...před zadřením chytnul na cinknutí.

Následovalo rozebraní a vyčištění kompresoru vyměnění hadice včetně palivových nová svíčka.
Měření tlaku kompresor dokáže na 2-3 natočení vyvinout tlak 4bar čerpadlo dokáže natlačit 6-8bar
Následovalo přetěsnění vstřikovací jednotky ultrazvuk vstřiku/regulatoru/a vzduchové vstřiku.
Zelený vstřik na start reaguje plynulým vstřikem paliva vzduchový ventil nezkoušen(čekáme mě příště)
Problém že se mě dostává do regulátoru tlaku paliva benzín v místech kde má být jen vzduch respektive kde se tvoří kondenzát tak mě tam po každém testu zůstává palivo.Skůtr občas chytne a nedrží volnoběh když přidám tak chcípne když se povede že ho podržím a chytne se jde za plynem i se dá ohřát do provozní teploty ale stejně pak na volnoběh zdechne.

jiskra dobrá svíčka občas mokrá občas suchá ta motorka si dělá co chce nejspíš neotvírá vzduchový ventil.

Někdo kdo řešil problém s palivem pod regulátorem tlaku paliva Děkuji.

jinak předchozí majitel lil do nádrže mix s olejem aby se to nezadřelo :)
1.může čerpadlo na volnoběh dávat menší tlak ?
2.Lze otestovat regulátor tlaku zda je funkční ? (sehnal jsem jiný stále stejný problém)
3.lze otestovat vzduchový ventil zde je funkční když je venku ?
4.lze proměřit škrtící klapku ?
5.jaké napětí jde do vstřiku a do vzduchového ventilu ?
6.bude to někdy jezdit :)

Děkuji

Re: Aprilia Ditech LC 2002 volnoběh

PříspěvekNapsal: 15 zář 2018, 21:50
od Dr.Buba
Rok stare tema, ale odpovim, kdyby nekdo hledal informace a narazil na to. Pod regulator tlaku paliva, do mist, kde ma byt jen vzduch a objevuje se tam kondenzat se nesmi dostavat palivo. Pokud se to deje, znamena to, ze membrana v regulatoru je protrzena a je vadny. Aprilia ho nedodava jako nahradni dil, da se koupit pouze cela vstrikovaci hlava za asi 3700, coz je ulet. Pred par dny jsem si koupil SR50 Factory s tim ze nestartuje a po rozebrani a prozkoumani, jak to vlastne cele funguje jsem zjistil, ze je regulator v haji a neda se sehnat. Pokud zajdes na vrakoviste a najdes tam nejakou starou benzinovou feldu, kouknes ji na vstrikovaci listu, tak zjistis, ze ma uplne stejny regulator tlaku paliva, akorat je tam takovy sulinek na pripojeni hadicky, ktery musis uriznout/odbrousit. Cislo dilu je 047 133 035, hodit do googlu a uvidis. Bohuzel tenhle dil uz se nevyrabi a neni k sehnani v autodilech, takze jedine vrakac. Po vymene skutr startuje na brnk, protoze kdyz to netesni, mas moc bohatou smes a zalises svicku. Je to v zasade primitivni a velice efektivni strikacka. Osobne jsem z te srandy nadseny, i kdyz to je jen padesatka a mozna si ji i necham. Koupil jsem to jako vyzvu, jestli to dokazu opravit, kdyz jsou z toho vsichni tak sedivi. Naklady 100Kc a jeden den prace, nez jsem to cele prolezl.

Re: Aprilia Ditech LC 2002 volnoběh

PříspěvekNapsal: 06 kvě 2020, 21:27
od ciman
Dobré vědět