Chromování plastů

Diskuze o stylingu skútrů. Úpravy vzhledu. Plasty, lak, světla, hudba,...

Re: Chromování plastů

Příspěvekod tatík » 01 led 2012, 18:25

.já to asi tak udělám,koupím něco ve spray a bude.Asi před dvěma lety si mladá pujčila auto a byla někde na zábavě a nějakej blbec ji urazil zrcátko.Mám stříbrnou metalízu včetně zrcátek.Naštestí má Octavie ty zrcátka dost bytelný,takže držák a zbytky tam zustaly.Origo celý stojí asi kolem 3500 kč v černý barvě,barevný se jako náhr.díl nedělají.Nakonec jsem tedy koupil asi pět součástek samostatně asi za 1500 kč,nastříknul jsem to doma sám a bylo.Je to sice trochu jiný odstín,ale to už neřeším,auto stojí venku a dovedeš si představit,jak je za 12 let provozu dotřískaný a samej šrám.Tak to s tímhle udělám taky tak
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1450
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: Honda Forza 300/2019 najeto 10473 km
Tuning / úpravy: originální stav

Re: Chromování plastů

Příspěvekod TUNER » 01 led 2012, 23:49

Mno výkon teplotu tlumiče zrovna nijak moc neovlivňuje. Tu nejvíc ovlivňuje správná směs. Pokud by byla chudá,tak máš mnohem vyší teploty spalování,spalin a tudíž i výfuku. A je uplně jedno,jestli to bude na 125 ccm s 10 PS a nebo na 650 ccm s 50 PS.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Chromování plastů

Příspěvekod tatík » 26 led 2012, 08:55

Včera jsem byl služebně v Libuni,navštívil jsem tedy Turnov a firmu,kterou mi našel jeden ochotný člen fora.Bohužel,není to tak jednoduchý,jak to vypadalo.Kryt výfuku jsem vezl sebou a po konzultaci s majitelem firmy je to tak,že bych musel celý kryt obrousit až do čistýho plastu,což už bude samo o sobě pro mě celkem psychárna.Ukázalo se,že už to někdo předemnou kitoval a jsou tam značný vrstvy jak kitu,tak barvy a to musí pryč.Jen pro pořádek,to jsem od Fokyho věděl,že to bylo stříkaný.Potom bych musel navštívit nějakou autolakovnu,kde bych si na to nechal stříknout jakýsi plnič,opět zbrousit a nakonec nastříkat nějaký podklad.Pak to odvízt nebo poslat do Turnova.Při dalším ohledáním krytu z vnitřní strany se navíc ukázalo,že puvodní materiál je vlivem tepla docela dost namáhaný a oni dělají jen věci,na který nepusobí přímé teplo(kliky,nádrže,rámečky)a nemuže mi zaručit,co to v blízkosti toho výfuku udělá,mohlo by to bud zkrabatit nebo v horším případě se to začne odlupovat.Navrhl mi tedy,že to mužou udělat titanový,což je něco jako stříbřenka na komínkový trubky od kamen.,což by asi vypadalo hrozně.Cena by byla někde kolem 800 kč.Když uvážím to dvojí broušení,který bytostně nesnáším,několik cest po autolakovnách,minimálně dvě cesty do Turnova nebo poštovné,což výjde nakonec asi stejně,a celkovou částku,vypadá to bud na amatérskou opravu prostým přetřením a max.bezbarvý lak a nebo objednání nového origo krytu,případně schánění nějakého jetého,trochu zachovalého.Radši vylezu na Kilimanžáro,než bych něco brousil a lakoval,k tomu mám averzi a fobii :(
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1450
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: Honda Forza 300/2019 najeto 10473 km
Tuning / úpravy: originální stav

Re: Chromování plastů

Příspěvekod Tomáš@125 » 26 led 2012, 10:14

Cau tati a co tam dat nejakou foliji neco jak se te delaji auta neni to moc velka plocha a ve firme kde to delaji jim treba kus zbyl nebo se to urcite da koupit na netu hodne se tim delaji strechy aut vypada to jako karbon. :D
Honda@125 prodáno po 11 letech :(, Honda SW-T 400 prodáno
Uživatelský avatar
Tomáš@125

750+
 
Reputace: 42
Příspěvky: 896
Registrován: 13 črc 2010, 23:57
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH 300 / Suzuki Bandit 1250S

Re: Chromování plastů

Příspěvekod _Tom_ » 26 led 2012, 10:23

teď jsem se díval na ty folie a nalepuje se to horkovzduškou, ceny jsou v řádech desetikorun na takovouhle velikost, průhledné nebo barevné a prý je to na několik let
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Chromování plastů

Příspěvekod Winterwolf » 26 led 2012, 10:24

otazkou zustava co s tim udela teplo od vyfuku :wink: Pokud se to horkovzduskou prilepi tak aby se to teplem neodlepilo....
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Chromování plastů

Příspěvekod jakattara » 26 led 2012, 10:50

Kluci, ona se ta fólie nelepí, ale tvaruje horkovzduškou. Jinak většína je samolepící, životnost bych řekl dlouhá a levně se dá pořídit na aukru. Jen je to jen folie a s karbonem to nemá nic společného.

Takhle vypadal můj kryt před, jen jsem ty velké rýhy vybrousil, pak vše odmastil ...

Obrázek

a takhle po nalepení.

Obrázek

Zahlá místa, která stejně nejdou vidět, jsem pro jistotu pojistil chemoprénem kvůli vlhkosti a místa kolem děr určených k přichycení raději sekundáčem. Udělal jsem to o prázdninách, jezdil do listopadu i v dešti a zatím je to OK. Samozřejmě podřít to můžu stejně jako lak. Vyšlo to na cca 100,-

Kamarád si takhle udělal celý skútr a vypadá opravdu moc pěkně. Neberte to, že se chlubím cizím peřím, ale chci ukázat, co se dá tímhle způsobem udělat a on Filda je na práci opravdu moc šikovný.

Takhle vypadal jeho skutr před -

Obrázek

a takhle nyní -

Obrázek

Mimochodem je na prodej - http://www.motoinzerce.cz/motorky/honda ... fx-50.html

.
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: Chromování plastů

Příspěvekod _Tom_ » 26 led 2012, 11:05

moc pěkné ;-)
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Chromování plastů

Příspěvekod Winterwolf » 26 led 2012, 11:09

klobouk dolu :wink:

Sikovne ruce se holt neztrati :twisted:


Spis jsem ale myslel jestli se to neodlepi z tech prohybu pri pusobeni tepla ,ale pokud je to pojistene nejakym lepidlem tak je to asi OK :idea:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Chromování plastů

Příspěvekod jakattara » 26 led 2012, 11:17

Ono na té folii je nanesen celkem kvalitní lep a samotným nahříváním se jeho přilnavost ještě zvýší. Řekl bych, že problém s odlepením hlavně nastane, pokud se zanedbá to očištění.
Od toho samého kamaráda mamka má polepené celé auto. Když mi to říkal, tak jsem byl zvědavý jak to asi může vypadat. Dělala jim to tenkrát nějaká firma a když jsem to viděl - perfektní. Opravdu :!: :!: :!: :!: . Od nového laku se to nedalo rozpoznat. Já to viděl asi před půl rokem a to už to prý pár roků má. :wink:
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: Chromování plastů

Příspěvekod Tomáš@125 » 26 led 2012, 11:37

To je doréé to to, sem ti říkal že to de néééé :D :D
Honda@125 prodáno po 11 letech :(, Honda SW-T 400 prodáno
Uživatelský avatar
Tomáš@125

750+
 
Reputace: 42
Příspěvky: 896
Registrován: 13 črc 2010, 23:57
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH 300 / Suzuki Bandit 1250S

Re: Chromování plastů

Příspěvekod tatík » 26 led 2012, 18:37

nakonec jsem to trochu ošmirgloval,zatřel barvou,pak barvou napul s lakem a nakonec stříknul samotným lakem.Tím jsem s tím skoncoval a at mi to zatím vleze na záda :evil:
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1450
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: Honda Forza 300/2019 najeto 10473 km
Tuning / úpravy: originální stav

Předchozí

Zpět na Styling

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků