Stránka 4 z 6

Re: Variátor MALOSSI

PříspěvekNapsal: 11 črc 2013, 19:54
od Petr78-P1
Jak jde vidět,více lidí ma stejné myšlenky.
I já nad ním ted přemýšlim. I když moje Majesty má teprv 7500 km tak bych jí a sobě dopřál pár kobylek navíc.Takže kdo ho má v Majesty,šup sem s informacema hlavně o váze válečků.Díky :wink:

Re: Variátor MALOSSI

PříspěvekNapsal: 12 črc 2013, 14:52
od pinky
Já na Máňu (125) dával válečky půl na půl 8 a 10g. Fakt pecka a po výměně kitu na 180 už není vůbec o čem :) Takže možná by tahle kombinace mohla sedět i na 250

Re: Variátor MALOSSI

PříspěvekNapsal: 11 srp 2013, 09:39
od Mirek77
Zdar chlapi...otřebuji radu.
Před asi 2 měsíci jsem koupil multivar od malossi a dal do stroje.Po asi 700 km jsem to jen tak rozdělal pro kontrolu a zjistil pro mě ne dobrou věc.Válečky po 700km mají plošky.Ted nevím co je špatně...... myslím že to je celkem brzo :(

Re: Variátor MALOSSI

PříspěvekNapsal: 11 srp 2013, 11:33
od cantor68
vlastak píše:Uvažuji o namontování variátoru Multivar Minarelli 250 od MALOSSI na mého X MAXe 250.Mám na něm najeto 28000 km a původní
variátor si začíná říkat o nové válečky Recenze na tento variátor je skvělá, ale osobní zkušenost je k nezaplacení.Takže kdo má zkušenosti dejte je sem

Určitě doporučuji, mám 15g válečky, kevlar řemen a dle tacho 148km a GPS 141, k multivaru je pružina do spojky tak tu tam taky dej. Rozjezdy super, spotřeba stoupla podle jízdy cca 2-4 dcl.

Re: Variátor MALOSSI

PříspěvekNapsal: 03 říj 2013, 21:07
od sebior
Mirek77 píše:Zdar chlapi...otřebuji radu.
Před asi 2 měsíci jsem koupil multivar od malossi a dal do stroje.Po asi 700 km jsem to jen tak rozdělal pro kontrolu a zjistil pro mě ne dobrou věc.Válečky po 700km mají plošky.Ted nevím co je špatně...... myslím že to je celkem brzo :(

Také jsem dal multivar i kontrastní pružinu a plošky na válečkách jsou patrné už po 150km. Bohužel.

Re: Variátor MALOSSI

PříspěvekNapsal: 25 říj 2014, 19:48
od Orin
Tak i já sem si nakonec namontoval variátor od Malossi na piaggio X10 125
je to opravdu znát na rozjezdech i na akceleraci skútru.
Rozjezdy z křižovatek jsou o hodně rychlejší a fakt to šlape dobře. Co jsem si všimnul, tak otáčky se mi pohybují od 7000 do 9000. když jedu za město . Jinak ve městě jde hezky rychle do otáček .Jako u mně spokojenost, ještě sem neřešil spotřebu, ale myslím že to nebude taková katastrofa, dám vědět až bude lepší počasí, :-) nic méně kdo uvažuje o koupi sady MALOSSI, tak rozhodně neprohloupí...

Re: Variátor MALOSSI

PříspěvekNapsal: 09 bře 2015, 21:13
od Orin
Dneska sem konečně vyzkoušel variátor malossi, mohu jen chválit. Ujeto 100 km
Rozjezdy skvělé, super akcelerace, kopce stoupání 12% táhl dobře v 80 Km/h , dále na rovince jsem během chvilky vytáhl 120 km/h a otáčky byli 8000 až 8500 piaggiu X10 to ale nějak nevadilo a motor se choval v pohodě, žádné poškubáváni nebo vynechávky se nekonali... :-)
Tak pokud chcete dělat na svých skútrech 4T úpravy, tak MALOSSI je tou pravou volbou. Další tuning bych nedoporučoval je to zbytečný :-) a výkon na horu už moc nepůjde ...

Re: Variátor MALOSSI

PříspěvekNapsal: 10 bře 2015, 13:30
od CONT
Ahoj,
I já jsem přes zimu nahodil na svého X-maxe/125 r.v 2009 Malossi multivar. Odzimoval jsem "teprve" tento víkend tak mám najeto jen pár km. Musím ale říci, že X-max teď jede jak pila /berte s rezervou, je to přeci jenom 125ka :D /. Největší změnu pociťuji hlavně při rozjezdech, které jsou mnohem svižnější. I když mám pocit, že se mi tahle pila pěkně zakousne do spotřeby.Rafika na budíku letí dolů jak šílená..Uvidím jak se to promítne na dlouhodobé. Dotaz na majitelé s Multivarem : o kolik se vám cca spotřeba zvedla ? ..Já jsem teď na cca 3l/100..na tuto hodnotu jsem se vyšplhal z 2,8l/100 výměnou továrního výfuku za Leo Vince. Jsem zvědavý jak s tím ještě zahýbe Malossi.Jen se ještě zastavím nad jednou věci. Při pomalejších rozjezdech dojde v určité rychlosti /cca 10km / hod/ k převodu rychlosti na "vyšší rychlostní stupeň" a skutrem to jakoby trhne.Něco jak když v autě při rozjezdu řadíte z 1ky na 2ku..taky to není úplně plynulé.Někdo s podobnými dojmy ? Nebo je to normální stav.

Jen doplním, že současně jsem s variátorem měnil kontrastní pružinu /malossi žlutá/, spojkové pružinky /malossi žluté/ a samozřejmě válečky do varecu /malossi 8g/

Re: Variátor MALOSSI

PříspěvekNapsal: 12 bře 2015, 16:07
od Putin
Podle mě ten jev způsobuje vypnutí spojky, které je díky tvrdší konstastní pružině rychlejší a tedy méně plynulé.

Re: Variátor MALOSSI

PříspěvekNapsal: 12 bře 2015, 21:18
od Orin
U mě je spotřeba 3l /100km ,před tím bylo něco málo pod 3L ,ale to je u tohoto vylepšení v pořádku, myslím si že pod 3L se asi nedostaneš. Tak že na 125tku je to super a škubání se u mě neprojevují, tak nemůžu zatím pomoct.. Já bych to ale nechal ať si to sedne a pak uvidíš .....

Re: Variátor MALOSSI

PříspěvekNapsal: 13 bře 2015, 10:58
od CONT
Tak po týdením ježdění v městském provozu to vypadá, že si to sedlo. Škubání při startu je pryč. Dám tomu ještě tak týden, pak sundám dekl varecu a mrknu se zda je vše ok..Jinak co se týče spotřeby čas teprve ukáže.

Re: Variátor MALOSSI

PříspěvekNapsal: 13 bře 2015, 11:10
od Maco82
Orin píše:Dneska sem konečně vyzkoušel variátor malossi, mohu jen chválit. Ujeto 100 km
Rozjezdy skvělé, super akcelerace, kopce stoupání 12% táhl dobře v 80 Km/h , dále na rovince jsem během chvilky vytáhl 120 km/h a otáčky byli 8000 až 8500 piaggiu X10 to ale nějak nevadilo a motor se choval v pohodě, žádné poškubáváni nebo vynechávky se nekonali... :-)
Tak pokud chcete dělat na svých skútrech 4T úpravy, tak MALOSSI je tou pravou volbou. Další tuning bych nedoporučoval je to zbytečný :-) a výkon na horu už moc nepůjde ...


Ahoj, jakou gramáž válečků jsi použil? A měnil jsi také kontrastku? Díky za odpověď...

Re: Variátor MALOSSI

PříspěvekNapsal: 13 bře 2015, 21:21
od Orin
Maco82 píše:
Orin píše:Dneska sem konečně vyzkoušel variátor malossi, mohu jen chválit. Ujeto 100 km
Rozjezdy skvělé, super akcelerace, kopce stoupání 12% táhl dobře v 80 Km/h , dále na rovince jsem během chvilky vytáhl 120 km/h a otáčky byli 8000 až 8500 piaggiu X10 to ale nějak nevadilo a motor se choval v pohodě, žádné poškubáváni nebo vynechávky se nekonali... :-)
Tak pokud chcete dělat na svých skútrech 4T úpravy, tak MALOSSI je tou pravou volbou. Další tuning bych nedoporučoval je to zbytečný :-) a výkon na horu už moc nepůjde ...


Ahoj, jakou gramáž válečků jsi použil? A měnil jsi také kontrastku? Díky za odpověď...



Ahoj dal sem na zkoušku gramáž 9,5 14gr mám schované, ty byli taky v balení a taky sem dával kontrastku co k tomu taky byla
tady je odkaz: http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-v ... 125-150-1/
Pokud dáš tento komplet na svůj skútr ,tak by ti to melo šlapat v pohodě bez problému. Jen se nelekni, když po výměně ti bude variátor nepatrně občas drnčet jako by si měl volné víčko na motoru při volnoběhu :-) ... To dělají válečky bo mají železné boky, tak že to sem tam klepne:-) ale jak přidáš ,tak to zmizí... Není to závada !!! Ale uvidíš že ti motorka ožije... ja si X10tku nemůžu vynachválit .... jooo jinak válečky můžeš mezi sebou kombinovat 3x9,5 +3x14 ale to asi víš...

Re: Variátor MALOSSI

PříspěvekNapsal: 14 bře 2015, 10:23
od Maco82
Díky za odpověď, překvapila mě váha válečků oproti originálům (7,4g), ale asi bude tvrdší kontrastka tak proto, a zkoušel jsi jezdit s 14g válečkama? Na orig. varci mi vadí, že při rozjezdu vyletí otáčky na 7-8tis., skútr řve a přitom se rozjíždí, chtěl bych docílit nějakého lineárního průběhu rozjezdu závisle na zvyšujících se otáček motoru (nějak takhle jezdí např. Honda PCX), pomohl by mi v tom Malossi varec?

Re: Variátor MALOSSI

PříspěvekNapsal: 14 bře 2015, 14:05
od Orin
Ahoj a ty už sis měnil varec? Nebo se chystáš

Nene 14g sem zatím nezkoušel, ale chci to vyzkoušet :-) jak samotné 14g tak je zkombinovat z origo 7,4g a nebo s 9,5g Jj vím jaké má Honda pcx 125 rozjezdy. Na to že je skot takový střední,tak táhne mooooc dobře akorát ten co jsem zkoušel, tak asi měl zapnutý omezovač bo na rovince i v kopci sem rychle vyšplhal na 80 a dal už nejel a přitom sem cítil že motor by rád jel víc... Ale zase si vem, že máš dvě motorky stejný výkon ale každá má jinou hmotnost.
Když sednu na piaggio X8 s hmotnosti 157Kg od mojí přítelkyni s malossi 9,5g a pak sednu na piaggio X10 s hmotnosti 200Kg s 9,5g + tvoje hmotnost tak je jasné že lehčí bude mít rychlejší akceleraci. Proto se ti zdá že PCX je rychlá... Piaggio X10 je dělaný pro komfortní a pohodovou jízdu tak jako Harley.
Tohle si četl? http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... za-krokem/ Je to hezky popsané, sem to teď našel :-D