Stránka 8 z 10

Re: Nová generace variátorů..??

PříspěvekNapsal: 30 kvě 2009, 09:01
od THeBaNDiT
polozim filozoficku otazku na vlastnikov J-Costa:

"Povedzme, ze mate k dispozicii tych cca 5000Kc, ktore planujete vlozit do vylepsenia vasho maxi-scootra, ktory je v seriovej podobe - kupili by ste si J-Costa?" :wink: (aj keby bol povodny variator uplne v poriadku, co je v mojom pripade neurcite, mam na nom cez 18tisic km)

Pretoze z toho, co tu citam, mi vychadza, ze J-Costa dost pomoze na pruznosti, a to mi za tych 5000Kc stoji... Nic ine sa na maxiku snad vylepsit neda, trebars tuningovy vyfuk prida iba nepatrny vykon, treba k nemu doladit motor, a samotny vyfuk nie je lacny spas... Hm? :)

Re: Nová generace variátorů..??

PříspěvekNapsal: 30 kvě 2009, 12:44
od janon
THeBaNDiT: Myslis, ze variator po 18t km je nejak poskozeny? Dovol, abych se zasmal. Zda se mi, ze si porad dost lidi mysli, soucastky jsou po 20t km a podobne zrale na vymenu. Myslim, ci jsem o tom presvedcen, ze vyrobci konstruuji dily na 5x delsi zivotnost, nez si mnozi z nas mysli. Doba dost pokrocila a s ni i kvalita materialu, ale smysleni lidi, jeste zdaleka ne.

Re: Nová generace variátorů..??

PříspěvekNapsal: 01 čer 2009, 11:10
od Marťas33
the bandit:pokud nemáš do čeho uložit peníze tak si to kup.já jsem koupil malossi a to z toho důvodu že starý varec šel nenávratně do lesa.Koupil bych originál,ale ten byl v Yamaze za cenu pomalu dvou malossi. :shock: V době kdy jsem objednal varec ve scootlandu tak dva dni na to se objevil J-costa.Možná by se ještě objednávka dala upravit,ale vzhledem k tomu že to u nás byla novinka tak jsem na to čuměl jako vůl,že něco tak divného patří do skota :lol: tak jsem to nechal tak jak to bylo.Výsledek je takový,že to jede líp než předtím. Za nějakou dobu stejně půjdu do 400-500cm.Vždyť lidi cpou prachy do úplně jiných zbytečných věcí tak proč si nekoupit něco co ti udělá radost ne???Jinak otázka byla pro majitele J-costy,,,Tak odpovím za Otce.Nelituje...

Re: Nová generace variátorů..??

PříspěvekNapsal: 01 čer 2009, 12:16
od ESO RIMER
The bandit: jak jsem tu už několikrát psal měl jsem variátor v dezolátním stavu a tak jsem se rozhodl koupit nový a tak jak píše martas ale šel jsem do J-COSTY protože tam byl rozdíl 200kč mezi costou a malossi a jsem spokojenej 8)

Re: Nová generace variátorů..??

PříspěvekNapsal: 19 čer 2009, 07:18
od pariz.martin
Já se tu taky tedy připíšu na seznam. Přesně jak říká eso rimer rozdíl poznat je seriový špalíky jsem ještě upravoval ale popis je u udržby majesty 250 tady na foru. Já si ho taky objednával jen z důvodu odchodu původního variátoru do věčných lovišť. Jinak bych si asi raději šetřil na něco seriově silnějšího.

Jinak bych rád ještě rád dodal takovou teorii, někteří z vás zpochybňují přidávání výkonu, ani já neříkám jestli přidá nebo ne, to budu moct posoudit až po ujetí alespoň 2t km. Ale zpět k teorii pokud vezmete motor s převodovkou a změříte výkon na výstupu z převodovky a po úpravě převodovky ho změříte znovu, tak bude jinej. To přidání výkonu o kterým se mluví je vstupní výkon do rozvodovky nikoli z motoru. Mám totiž pocit, že si tu někteří myslí, že výkon se dá upravit jen úpravou motoru.

Re: Nová generace variátorů..??

PříspěvekNapsal: 19 čer 2009, 10:17
od jel.en
To si ale pak musíš ubrat krouťák nebo se ti bude víc hřát,nebo to míň pojede(nebo já nevim co se s tim stane).Nikdy z toho nevyždímeš víc než do toho vložíš :evil: Máš to jako u traktoru:ten má cca 55kW a můžeš s nim orat pole.Zas jede jen 25-30km/h Felda má 50kW a jezdí 150km/hod., ale zkus s ní zorat pole... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Nová generace variátorů..??

PříspěvekNapsal: 19 čer 2009, 12:53
od pariz.martin
já žádnej krouťák ubírat nebudu jezdím naplno :lol: a když se někdo neudrží na silnici s feldou ať si teda koupí ten traktor :lol:

Re: Nová generace variátorů..??

PříspěvekNapsal: 21 zář 2009, 14:55
od jel.en
Tak hošíci sezóna pomalu končí pochlubte se spokojeností s J-kostíkem :mrgreen: Máte už nějaký km najetý tak sem s tim po "dlouhym" testu :twisted:

Re: Nová generace variátorů..??

PříspěvekNapsal: 18 říj 2009, 09:24
od teck
Tiez som zvedavy, hlavne na ESO RIMERa, tiez mam Yamhu 250 (síce x-max, ale je to podobny motor) a uvazujem o J-Costa. A kde si ho objednaval a za kolko kaček? Hmmm? ;-)

Re: Nová generace variátorů..??

PříspěvekNapsal: 18 říj 2009, 10:20
od ESO RIMER
Tak píšu své dojmy po cca 10 000km, co se týče jízdy je stejná jako po zakoupení a montáži variátoru a ůpravě na běžné jěždění (J-COSTA je racing variátor) a opotřebení variátoru je stejné jako u každého jiného to jest otlaky na špalíkách ale co se týče kovových částí tak jsou bez vyditelných otlaků a zářezů a jinech opotřebení (v návodu k variátoru stojí mazat po 5000km tak to dodržuji) jinak jsem spokojen jako blecha :D
Jezdím skoro denně a občas jedu dál na projíždku tak 100 až 200km a můžu za sebe říct že teprve po 100km se to pěkně rozhejbe.
A spotřeba to je asi 3,5-3,9l ale já nejezdím 80km kdybych tak jězdil tak si myslím že bude tak 3,2l ale řikám jezdím skoro denně a po městě.

Re: Nová generace variátorů..??

PříspěvekNapsal: 18 říj 2009, 10:30
od THeBaNDiT
ESO RIMER píše:po ůpravě na běžné jěždění (J-COSTA je racing variátor)
po akej uprave? :)

ESO RIMER píše:opotřebení variátoru je stejné jako u každého jiného to jest otlaky na špalíkách
ale tieto otlaky na spalikoch nemaju nejaky znatelny vplyv na chod variatora, ze? (v porovnani s klasickymi otlacenymi valcekmi v klasickom variatore)

ESO RIMER píše:v návodu k variátoru stojí mazat po 5000km tak to dodržuji
a co mazat?

ESO RIMER píše:3,5-3,9l ale já nejezdím 80km kdybych tak jězdil tak si myslím že bude tak 3,2l
a ako rychlo jazdis? A akym stylom? (plny plyn resp. aj ziadny plyn?)

Som velmi rad, ze si s J-Costom spokojny, keby si este mal aj nejake foto z kontroly, a dal to sem, bolo by to super... :)

Re: Nová generace variátorů..??

PříspěvekNapsal: 18 říj 2009, 10:38
od janon
ESO RIMER: Pekny a jake parametry, to melo, se seriovym varcem (spotreba, pracovni otacky, jak velky je rozdil v akceleraci apod) At mame srovnani. Takhle mi to nic nerika, krome toho, ze je to po 10t v cajku a ze to musim po 5t mazat. :?:

Re: Nová generace variátorů..??

PříspěvekNapsal: 18 říj 2009, 11:03
od ESO RIMER
Mazat se musí ta trubička která příde na kliku a na ní příjde tělo variátoru,jinak otlaky jsou v místě styku špalíků s tím talířkem od kterého se to odtlačuje nic co brání funkci ,muj styl jízdy je 50 po městě a mimo 100-120 km/h mimo a dálnice 120 až ..... km/h.jinak fotky dám až v to v zimě rozdělám ted jěště hodlám jezdit dokud to pujde nebo bude led na silnici. a ta ůprava to tu psát nebudu ale není to nic těžkého nebo jsi to můžete i koupit .
Ale co jsem radil pariz.martinu a on to také udělal tak si myslím že je taky spokojenej tak se taky zeptej jeho jak mu to jezdí.
A pracovní otáčky jsou na vrcholu kroutícího momentu ne výkonu motoru. A rozdíl je akceleraci řikal to i známej co na tom jel že to tahá lépe od spodu a on má X-MAXE 250 stříkačku.

Re: Nová generace variátorů..??

PříspěvekNapsal: 18 říj 2009, 12:22
od janon
ESO RIMER: Tak jinak, v jakych otackach si se pohyboval se seriovym varcem a v jakych s JC?

Re: Nová generace variátorů..??

PříspěvekNapsal: 18 říj 2009, 12:39
od ESO RIMER
4-6 a ted 5-6 ale změnila se rychlost u starého var. bylo 6 tis. při 90km/h a začaly se zvedat s rychostí a ted je 6 tis.100km/h a ještě záleží kolik dáš plynu protože jak řekl pariz že je to plovoucí
pozor u nového varce jsou ty otáčky 8tis.