Stránka 7 z 11

Re: 98oktanový benzín

PříspěvekNapsal: 11 čer 2012, 17:17
od Jarys4
bylo + 30 stupnu Celsia, suchej asfalt, bez písku, bez mastnoty. Muže mi teda někdo odbornej rozumně vysvětlit, co to mohlo být? Kde byl tedy problém? :-) To přece není normální aby z ničeho nic hrabalo zadní kolo a ještě k tomu jen u 200 ccm no ne?? :-)

Re: 98oktanový benzín

PříspěvekNapsal: 11 čer 2012, 18:10
od Luca_69
Tak jinak.. aditivum to fakt neudělá.. aby to začalo hrabat. a podle mne je fakt málo motorek s variátorem a o obsahu 200, který si kdy na pevném podkladu hrábli .. natož na suchým čistým asfaltu. ale bud rád že máš takovýho trhače. není nic hezčího než spokojenej motorkář
ale aditivem to fakt nemuže bejt.

Re: 98oktanový benzín

PříspěvekNapsal: 11 čer 2012, 23:38
od TUNER
Problem bych viděl v dávkách,asi už toho bereš moc.....

Re: 98oktanový benzín

PříspěvekNapsal: 12 čer 2012, 00:06
od Vratas
Spíš bych to viděl, že jsi po doaditivování automaticky a bezmyšlenkovitě více zatáhnul, trošku to hráblo a projevil se totální placebo efekt. Ten benzín nemá smysl řešit, protože to fakt nepoznáš.

Re: 98oktanový benzín

PříspěvekNapsal: 12 čer 2012, 06:46
od nedory
výhřevnost 95, 98 i 100 oktanového benzínu je prakticky stejná. Takže i účinnost bude stejná a výkon motoru to prostě nezvýší, fyzika stále platí. (účinnost benzínového motoru je 25%, ztráty ve variátoru tohle číslo ještě sníží). Pokud by se dal výkon motoru zvyšovat chemicky, nikdo nebude používat rotační poruchové části jako turbodmychadla a pod.

Re: 98oktanový benzín

PříspěvekNapsal: 12 čer 2012, 08:13
od StuntJ
Jediná a poslední výhoda 100 benzínu že neobsahuje biosložky, či jiná ekologická lepidla... Jinak přínos pro skútr v seriovému stavu je více než minimální či nulový .....
Takže 100 benál lze používat jen pro dobrý pocit, že motoru dopřejeme něco extra, či můžeme lít doskútru HYPERSUPERMEGAULTRA 95 které jsou o 2-3Kč dražší než obyč, ale zas na druhou stranu máme dobrý pocit.
U mě nekvalitní 95 od Benziny zvedla spotřebu o 1 deci, bohužel stříkačka je moc fajnová :roll:
Jediné, čemu nerozumí, proč výrobce v origo manuálu píše benzín 91 a vyšší a český návod 95 a vyšší . Že by Thajská 91 byla stejně kvalitní jak naše 95? :roll:

Re: 98oktanový benzín

PříspěvekNapsal: 12 čer 2012, 11:31
od mickielli15
Ultra95 je v Globusu jen o 1Kč dražší, než obyč. natural 95, což je v mém případě rozdíl asi 7kč na plnou nádrž :) . Zrovna dnes tam jedu. S rozdílem 1Kč/litr nemám důvod tam nedat lepší palivo... spíš člověk hodně ušetří stylem jízdy a hlavně - tím, kde tankuje. Tady v Brně je to brutálně předražený a např. V Jižních Čechách (Tábor, Písek, Třeboň třeba) nebo v Ústí nad Labem je to řádově o 2, 3 i 4kč levnější... šťastní to lidé v těchto krajích bydlící. :) A Vervu 100 tam taky občas dám, pro ten pocit - těch pár Kč jednou za čas, čistej benzín... ale základ jsem si určil Ultra95 a Maxxmotion95, s občasným Agipem a Vervou...

Re: 98oktanový benzín

PříspěvekNapsal: 12 čer 2012, 22:37
od LadasM
Takže zkušenost z cesty z SŠ, kdy jsem natanoval až k hrdlu Agip SuperTech95. Dnes jsem dotankoval 10.53l (opět Agip supertech95) a najeto 220km ze skůtršńůry +96km cesty do práce. Celkově tedy 316km, což je nádherných 3.33l/100km.
Zatím přesedlám na ten agip na pár nádrží a uvidím, jak se to projeví dlouhodoběji. Chod motoru mi přijde fakt kultivovanější a svižnější - doufám, že nejde o placebo, uvidíme co se ukáže po nějaké době.

Re: 98oktanový benzín

PříspěvekNapsal: 13 čer 2012, 04:51
od radata
No ja tankuju jen agip jak burak tak auto po par pokusech s tesco benzinem i naftou sem si rek ze nejsem tak bohatej protoze konkretne u tesca se my zvedla spotreba zhruba o litr u obouch a navic to nejelo takze jen agip ten jejich tech a spokojenost takze nesetrete tam kde ve visledku prodelate

Re: 98oktanový benzín

PříspěvekNapsal: 13 čer 2012, 06:52
od nedory
se spotřebou bych byl opatrný, stačí jet v dešti a výrazně se zvyšuje valivý odpor kol (musí se brodit vrstvou vody), v protivětru.... Málokdo z nás má možnost jet za stále stejných podmínek a výsledky vyhodnotit statisticky.

Re: 98oktanový benzín

PříspěvekNapsal: 13 čer 2012, 10:03
od LadasM
No zrovna z tý skůtršňůry jsem jel 100km v dešti, takže cca 1/3 z těch 316km, ale jak říkám uvidím co dlouhodobější provoz a běžné ježdění do práce.

Re: 98oktanový benzín

PříspěvekNapsal: 13 čer 2012, 11:17
od Galls
Strašně se mi líbí poznámky typu - u skútra v té malé nádrží ten cenový rozdíl ani nepoznáte. :D

Znáte ten o blondýnkách na benzínce?
Říká jedna druhé, "už zase zdražili benzín" a druhá na to "mě je to jedno, já tankuju vždycky za stovku" :lol:

Re: 98oktanový benzín

PříspěvekNapsal: 13 čer 2012, 12:35
od TUNER
...asi tak )))

Re: 98oktanový benzín

PříspěvekNapsal: 13 čer 2012, 12:52
od mickielli15
nene, to je samozřejmě myšleno i ve vztahu na spotřebu... skůtřík má malinkou nádrž i malinkou spotřebu... to byste mě podcenili, já teď jezdím zásadně za 200.- :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: 98oktanový benzín

PříspěvekNapsal: 13 čer 2012, 14:02
od janon
Treba za mne, ja za letosnich 5 mesicu jiz projezdil cca 330l benzinu Pri cene 37Kc/l N95 a nebo 40Kc/l SuperSpecialPower 1000, nebo jak se ty radoby lepsi benziny jmenuji. To pri prumenrne o 3Kc vyssi cene za l dela cca 1000Kc. A davat penize navic, kdyz nepocituji zadny rozdil, mne osobne pripada zbytecne. To tu tisicovku, za rok dve tisicovky, radsi propiju v hospode. Podotykam, ze skutr ma najeto poctivych 105t km a nevypada, ze by se chystal motor do vecnych lovist. Za mne zjednodusene receno za 3-4Kc vyssi cenu nedostavam primo umerne ja, ani technika zdaleka to, co bych ocekaval.