Stránka 1 z 1

sekundární převod

PříspěvekNapsal: 26 kvě 2016, 12:10
od Radek M.
Zdravím, máte někdo zkušenost se sekundárním převodem Naraku racing 14/39 +10% v praxi.
Na Agilce 125 mám nový variátor Naraku Maxi Speed s válečky 10,2 g. a na rozjezdu je to opravdu znát a maximálka šla taky o cca 5km výš.
Zajímá mě jak tato úprava funguje v praxi, jestli delší převod razantně sníží otáčky na rozjezdu na úkor rychlosti a jestli není potřeba další úpravy, třeba kit 160 ccm aby měl delší převod smysl.
Dík Radek.

Re: sekundární převod

PříspěvekNapsal: 26 kvě 2016, 20:09
od Dusan14
Som zvedavy ako dlho titen variator vydrzi. Priblizne +10% maju v zaklade 150ccm. Ak jazdis sam tak by to malo zvladnut aj 20% teda ak vazis do 75kg

Re: sekundární převod

PříspěvekNapsal: 26 kvě 2016, 20:52
od Radek M.
Jak to myslíš, jak dlouho vydrží variátor? Jako že není moc kvalitní?

Re: sekundární převod

PříspěvekNapsal: 26 kvě 2016, 21:20
od Dusan14
No daval som taky tuningovy,problem je ze som potom behal stale na variatore a vydrelo hlinikove casti variatora aj voditka. Origo variator uz je od 7000ot plne otvoreny a tak. Netrpia valceky ani voditka. Asi som mal volit ine zavazicka tazsie. Tak ze doporucujem castejsie kontrolovat.

Re: sekundární převod

PříspěvekNapsal: 27 kvě 2016, 19:30
od Radek M.
Děkuji za upozornění. Uvidím kolik na něj najedu. Ale každopádně si dám pozor.

Re: sekundární převod

PříspěvekNapsal: 27 kvě 2016, 21:25
od Mr.Voza
Dusan14 píše:...problem je ze som potom behal stale na variatore a vydrelo hlinikove casti variatora aj voditka...

Co to? Můžeš tohle trochu rozvézst, co jsi tím myslel? :shock:

Re: sekundární převod

PříspěvekNapsal: 28 kvě 2016, 10:20
od Dusan14
To ze maximalne roztiahnuty variator bol niekde pri 8000ot tj vtedy boli valceky na doraze. Ale bezne sa jazdilo od 6500 az 7500ot viac vykonu nebolo. Od 7500ot islo dosiahnut len dole kopcom vtedy tacho ukazovalo 128km tj asi nejakych 115gps. Tak ze pri jazde ked variator nieje na doraze ale neustale cestuje hore dole doslo k znacnemu opotrebovaniu. Origo variator bol uz. Pri 7000ot na maxime, a rychlost sa menila pridanim plynu. Tak ze variaror nevykonaval uz ziadny pohyb od 7000ot vysie. On sa sice hybe pri beznej jazde tj zrychlovani. Ale potom je uz relativne v klude. Ale. Vsetci vravia ze tuningovy variator skoro odchadza,tak ci ne to jeho nastavenim alebo materialom neviem. Ako som pisal mozno pouzitim tachsich valcekou tj aby bol otvoreny na max uz pri 7000 sa to vyriesilo. Zase by som prisiel o rychlost do kopca kedy potrebujem tocit viac otacok.proste vario je kompromis. Ak by ho bolo mozne nastavovat externe tak ok. Ale automaticky to ziadna slava nieje.

Re: sekundární převod

PříspěvekNapsal: 28 kvě 2016, 23:07
od Mr.Voza
ty voe, to je jako tvrdit, ze je lepsi jezdit s autem jenom na jednicku a na petku, aby sis neopotreboval zbytek prevodovky. to co jsi prave popsal ze dela tuningovej variator, to je jeho spravna funkce - "jezdit nahoru a dolu" a udrzovat tim motor v otackach, kde ma motor nejvetsi vykon. mimochodem, pises, ze se neustalym oteviranim a zaviranim variatoru opotrebovavaj vic valecky a voditka, coz je teoreticky pravda. ale v tom opacnym pripade, kdy je variator prakticky hned otevrenej na maximum, se zase daleko rychlejc na jeho vnejsim obvodu vyjede od remenu drazka je potreba vymenit. a co je lepsi? vymenit napr 3x za 20tis km valecky a voditka za par stovek, nebo 1x celej variator za par tisic?

Odesláno z mobilu přes Forum Fiend. Tapatalk už fakt neee!