Stránka 1 z 1

Kit 70ccm PIAGGIO

PříspěvekNapsal: 27 dub 2016, 08:54
od cahovic
Ahoj, prosím o radu ohledně zvýšení výkonu mého PIAGGIO NRG50 MC3. Jezdím po městě a chtěl bych zvýšit akceleraci, stačí mi laděný výfuk nebo musím vyměnit ještě něco jiného, popř. nevíte o nějakém 70ccm kitu? Ptám se asi jako tatar, ale jsem v tomhle ohledu laik :( Díky za rady a tipy.

Re: Kit 70ccm PIAGGIO

PříspěvekNapsal: 27 dub 2016, 09:02
od Strmal
budeš-li měnit výfuk za laďák tak je třeba i vyměnit pružinky ve spojce za tvrdší a dát větší trysku do karbecu.

info ohledně ladění skútrů zde:
http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/

Re: Kit 70ccm PIAGGIO

PříspěvekNapsal: 27 dub 2016, 09:08
od cahovic
OK, díky, pročtu si to. A kdybych dal jenom výfuk, tak se nezmění nic? Nebo můžu něco pokazit?

Re: Kit 70ccm PIAGGIO

PříspěvekNapsal: 27 dub 2016, 09:14
od Strmal
pokud dáš laďěný výfuk a nedáš větší trysku tak zadřeš,
pokud nedáš tvrdší pružinky bude mít skútr špatný rozjezd jelikož bude spojka spínat dřív než bude mít motor výkon...

Re: Kit 70ccm PIAGGIO

PříspěvekNapsal: 27 dub 2016, 09:57
od Bostav
cahovic píše:OK, díky, pročtu si to. A kdybych dal jenom výfuk, tak se nezmění nic? Nebo můžu něco pokazit?

Jen laděný výfuk je škoda peněz, protože to ani nepoznáš. Pokud chceš jezdit rychleji tak:

Takže zbývá (přibližné ceny):
1. Válec 70ccm , stačí litina od Malossi - 5000,-
2. Karbec - vyměnit za větší 17,5 - 19 mm - 2500,-
3. Variátor + řemen + válečky - 3000,-
4. Základní výfuk - nějaký Yasuni nebo LeoVince - 5000,-
5. Další materíál + 1500,-Kč

S tímhle setupem Ti to bude jezdit 110km/h a na křižovatce napráskáš každému skůtru o obsahu 125ccm - 300ccm
Počítej tak +- 17 000,-Kč - takže tu je otázka - má to vůbec smysl ?
Hned odpovím, nemá.

Můžeš dát jen 70ccm válec + nějaký street výfuk za 3000,-Kč + naladit variátor + pružinky + kontrastka + tryska v karbecu. Samozřejmě si hodně polepšíš, ale nevyužiješ plný výkon té 70ccm. I tak tam budeš za cca. 8000,-Kč

Re: Kit 70ccm PIAGGIO

PříspěvekNapsal: 04 kvě 2016, 15:00
od Mr.Voza
Cahovic - když dáš fakt jenom vejfuk a nenaladíš k tomu trysku, jak už tady bylo napsáno, tak hrozí zadření válce. Ale hlavně pokud k tomu vejfuku nedoladíš gramáž válečků a tvrdost pružinek ve spojce, tak ti to pojede hůř, než série, protože ten vyšší výkon motor bude mít v otáčkách, do kterejch se se sériovým nastavením variátoru motor nedostane.

Bostav - s tím setupem, co jsi uved napráská 125tce, ale 300ce určitě ne. Mám SRko v setupu zhruba co jsi popsal a Aprilii Leonardo 250 a to SRko na Leoše rozhodně nemá. A to Leoš nemá zrovna nejvýkonější motor v týhle kubatuře.