Stránka 1 z 1

Přestavba 125 na 200 Piaggio

PříspěvekNapsal: 28 kvě 2015, 09:02
od zitow
Prekopal jsem 125 na 200 komplet (valec,pist,variator,spojka,remen,prevody). Zajima me jestli muzu na 200 setupu pouzit 125 remen...je kratsi a sirsi nez 200....nejde mi o maximalku, ale o sviznost....nema s tim nekdo zkusenost?

Re: Přestavba 125 na 200 Piaggio

PříspěvekNapsal: 16 črc 2015, 22:00
od lukopi
Ahoj, na kolik tě ta přestavba přišla a jak je to znát?

Re: Přestavba 125 na 200 Piaggio

PříspěvekNapsal: 17 črc 2015, 08:46
od zitow
Ahoj,
přestavba mě stála jen práci , protože jsem byl na 125ce nedobrovolně vystoupen za jízdy...nedostal jsem přednost na křižovatce...likvidátorem vyhodnoceno jako totálka, takže jsem koupil 200 na italských papirech a udělal z ni 125(číslo motoru a číslo na rámu).
Znát je to hodně....200 do kopce drží 100 km/h, 125 ten samý kopec max 80 km/h.
Maximalka 125- 110 km/h, 200 - 130 km/h.
Přijde mi, že mám i nižší spotřebu( neženu ji stále na plný plyn, a točí zhruba o 1000 otáček méně než 125).
A náklaďáky už nejsou takový problém.

Včera jsem koukal na toto:
http://motorky.bazos.cz/inzerat/4992693 ... -Motor.php
Ale 10 000 je podle mě moc.I když podle fotky není nějak olezlý takže asi nebude mít natočeno 2x a víc kolem zeměkoule ale chtělo by to vidět.
Za 7 500 se dá pořídit toto:
http://www.scootland.cz/zbozi/piaggio-v ... 0ccm-sada/

200 mě stála 15 000 a dalších zhruba 5 000 nové věci( náplně, těsnění,řemen, válečky, spotřební materiál)

Re: Přestavba 125 na 200 Piaggio

PříspěvekNapsal: 27 čer 2018, 13:25
od xladi
Když tam ten řemen napasuješ tak to asi půjde, ale není to na to dělané. Každý motor je optimalizovaný na své komponenty. Může to mít za následek že kolo bude zabírat i na volnoběh a kvůli pár ušetřeným stovkám za řemen spálíš spojku když budeš čekat na křižovatce. Řemen vydrží dlouho, chápu že nechceš dát pryč ten co máš ze 125 ale nemuselo by se to vyplatit.

Re: Přestavba 125 na 200 Piaggio

PříspěvekNapsal: 10 srp 2020, 12:54
od kutitim
Chtěl jsem se zeptat neřešil tu někdo výměnu trysek u karburátoru Keihin po přestavbě motoru ze 125ccm na 200ccm chystám se na přestavbu, počítám že původní trysky budou dodávat málo paliva jestli ano jaké trysky musím vyměnit a za jaké číslo dík za info Vlasta

Re: Přestavba 125 na 200 Piaggio

PříspěvekNapsal: 26 srp 2020, 13:49
od eddie29
Ted to nemam u sebe, ale je tam dokonce mensi tryska...(pokud si to dobre pamatuju)

Re: Přestavba 125 na 200 Piaggio

PříspěvekNapsal: 09 zář 2020, 11:55
od kutitim
Aha já myslel že větší, no uvidím až to předělám co to bude dělat . Jinak dík za info

Re: Přestavba 125 na 200 Piaggio

PříspěvekNapsal: 09 zář 2020, 14:07
od JardaB
To vím zase já :-) .. budeš to nefunkční ladit do zblnutí .. to není pro amatéra bez zkušeností práce na malou chviličku

Re: Přestavba 125 na 200 Piaggio

PříspěvekNapsal: 13 zář 2020, 23:54
od kutitim
Vyřešeno koupil jsem karburátor z 200 ccm

Re: Přestavba 125 na 200 Piaggio

PříspěvekNapsal: 20 bře 2021, 14:27
od kutitim
tak nic po dotažení hlavy sedí vše jak má

Re: Přestavba 125 na 200 Piaggio

PříspěvekNapsal: 20 bře 2021, 18:33
od Dano
ja si tipnem,že je to tak o.k. ak vymeníš valec 125 za 200 a hlava ostáva pôvodná,bol by tam brutálne vysoký kompresný pomer=detonačné spalovanie=zničená ojnica,kluka-preto je vzdialenosť vrchu piestu od čapu o tie 3 mm menej,aby zostal približne rovnaký kompresný pomer