Výměna 70ccm válce - jakou trysku?

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Re: výměna 70cc válce - jakou trysku ? karb dell orto 12 mm

Příspěvekod bartCZ » 26 říj 2010, 21:46

no dobře, ale standartní výfuk nemá moc velký odpor, takže nemíním prostě vyhazovat prachy za laďák, aspoň teď ne.
Uvidím jak to pojede se standartním výfukem, maximálně dám pryč ten poslední díl ....
62 radarových :-), tryska č. 70, úprava air boxu, spotřebu nevím, neřeším ....
bartCZ

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 69
Registrován: 02 říj 2010, 19:29
Bydliště: prdel 20 km od Pardubek :-)
Skútr / moto: B400, 1999

Re: výměna 70cc válce - jakou trysku ? karb dell orto 12 mm

Příspěvekod josey » 03 lis 2010, 09:26

s tím výfukem bych to viděl i jinak. Klasickej vejfuk, kterej tam máš, bude určitě parametrama dělanej na 50tkovej válec. A s větším objemem bude i více zplodin, který nemusí dost dobře všechny odcházet výfukem a začnou se ti usazovat. A jednou, časem, se to může kousnout.

Osobní zkušenost... :(
josey

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 19 črc 2010, 08:46
Skútr / moto: Honda SKY
Tuning / úpravy: 70ccm

Re: výměna 70cc válce - jakou trysku ? karb dell orto 12 mm

Příspěvekod bartCZ » 04 lis 2010, 16:28

tak jsem tam dal 70cc válec a nějak skoro nevídím rozdíl oproti 50 válci, neěco je špatně ... nevím co. Kromě válce, 80 trysky a více vzduchu jsem tam nic neměnil, zarazilo mě to, že fakt nevidím rozdíl ...
62 radarových :-), tryska č. 70, úprava air boxu, spotřebu nevím, neřeším ....
bartCZ

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 69
Registrován: 02 říj 2010, 19:29
Bydliště: prdel 20 km od Pardubek :-)
Skútr / moto: B400, 1999

Re: výměna 70cc válce - jakou trysku ? karb dell orto 12 mm

Příspěvekod jardajbc » 04 lis 2010, 21:13

Už jsem to psal - bez výfuku to nejede :cry: Výfuk u dvoutaktu je základ. Pak teprve vytřeštíš oči co 70ccm dovede. :roll:
jardajbc

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010, 18:30

Re: výměna 70cc válce - jakou trysku ? karb dell orto 12 mm

Příspěvekod j3nda » 05 lis 2010, 18:57

koukal si na svicku? ja teda rozdil poznal hnedka i bez upgradu vejfuku - mam jen zavarene koleno. verim, ze s vejfukem se to jeste zlepsi, ale znat to bylo dost.
jakou mas barvu svicky? kdyz je to moc bohaty nepojede to slusne. napred zajed a spravne natryskuj a pak teprve to res. a nebo dej rovnou vejfuk a vyres to rovnou s nim.

taky to muze byt tim kitem - muze byt nekvalitni
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: výměna 70cc válce - jakou trysku ? karb dell orto 12 mm

Příspěvekod bartCZ » 06 lis 2010, 21:02

hm, spíš počkám až si to sedne, jedině mně napadly pístní kroužky, to dorazily v balení trochu pokřivený, musel jsem je rovnat a nechodily úplně ideálně.
Tak pokud si to nesedne po 500 km, tak koupím nové od Malossi za 330 peněz ....
62 radarových :-), tryska č. 70, úprava air boxu, spotřebu nevím, neřeším ....
bartCZ

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 69
Registrován: 02 říj 2010, 19:29
Bydliště: prdel 20 km od Pardubek :-)
Skútr / moto: B400, 1999

Re: výměna 70cc válce - jakou trysku ? karb dell orto 12 mm

Příspěvekod j3nda » 06 lis 2010, 21:12

me to jezdilo ok hned od zacatku, teda prvnich 50km jsem to opravdu setril, ale pak mi nedalo nezkusit maximalku alespon na chvilku a bylo to uplne nekde jinde nez 50ka
jestli si tam dal blby krouzky, tak to muzes pekne vylagrovat, ty si tam vubec nemel davat
sipka na pistu musi byt smerem k vyfuku, krouzky zapadle do zamku a segrovky jsem pro jistotu po nandani otocil tak, aby vykousnuti na nich a na pistu byly proti sobe (otoceny o 180st)
kdybys byval vzal o par korun drazsi znackovy kit primo u nas, tak bys to mel kde reklamovat - ten muj malossi kit stal 2800,- i s karbonitovejma klapkama, stage6 byl jeste o dost levnejsi
ted to nemuzu najit ani nevim jestli to bylo na tomto foru, ale nekdo resil, ze dal 70ccm kit (cinskej) a jezdilo mu to hur nez 50ka, resil to asi na 4strankach a nakonec si tam nechal vratit ten puvodni - bylo to ze spatnyho materialu
tak preju aby si mel vic stesti a sedlo si to, jeste koukni jstli to nemas moc bohaty - to by taky jezdilo mizerne
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: výměna 70cc válce - jakou trysku ? karb dell orto 12 mm

Příspěvekod bartCZ » 07 lis 2010, 08:20

samo ze sipkou dolu, krouzky do zamku, to je jasny. Jinak si myslim ze krome opravdu renomovanych znacek se stejne 90% produkce dela v Cine nebo na Taiwanu.

no vyzkousim,jeste dam novou svicku a mrknu na tu smes, pak napisu jak to dopadlo ...
62 radarových :-), tryska č. 70, úprava air boxu, spotřebu nevím, neřeším ....
bartCZ

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 69
Registrován: 02 říj 2010, 19:29
Bydliště: prdel 20 km od Pardubek :-)
Skútr / moto: B400, 1999

Re: výměna 70cc válce - jakou trysku ? karb dell orto 12 mm

Příspěvekod gunit4 » 07 lis 2010, 09:16

jestly maš křivi kroužky a vyskoči ti třeba ze zamku nebo neco tak mužeš zadřit
Valec .Motoforce sport . Karbec 17.5.Vyfuk S6 replika .variator S6proSport . vmax real 110km/h
Uživatelský avatar
gunit4

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 192
Registrován: 30 zář 2009, 16:28
Bydliště: karvina
Skútr / moto: yamaha jog RR
Tuning / úpravy: vario vyfuk karbec

Re: výměna 70cc válce - jakou trysku ? karb dell orto 12 mm

Příspěvekod bartCZ » 07 lis 2010, 10:52

víš co, ne křivé, narovnal jsem je, na pohled jsou rovné, ale nechodí v těch drážkách pístu tak lehce jak by měly, ale vyloženě na těsno tam nejsou, jako že by vyskočily ze zámků, to snad ne.
Počítám s tím, že si ty kroužky sednou jak mají...
Zatáhnul jsem to asi 3x :( bylo to asi chudou směsí, vyloženě při nízkých otáčkách, tak jsem to rozebral, naštěstí se nic moc nestalo, ani známka po hliníku z pístu na válci.
Na pístu sice bylo vidět, kde se to zatáhlo, ale nic dramatického. Tak jsem to složil zpět, dal místo 70 trysky 80 a teď to zajíždím a zatím dobrý.
Vytáčet do maxima to ale zatím nechci ani náhodou, najel jsem tak max 100 km, dám tomu opravdu těch 500. Dnes je venku škaredě, tak nic, jinak bych už byl venku a jezdil ...
62 radarových :-), tryska č. 70, úprava air boxu, spotřebu nevím, neřeším ....
bartCZ

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 69
Registrován: 02 říj 2010, 19:29
Bydliště: prdel 20 km od Pardubek :-)
Skútr / moto: B400, 1999

Re: výměna 70cc válce - jakou trysku ? karb dell orto 12 mm

Příspěvekod j3nda » 07 lis 2010, 11:31

jo on uz se ti i nekolikrat zatahnul? tak to bude na 100% cina, ja teda pridal radsi trochu oleje do prvni nadrze navic, ale pak uz jsem se na to vybod - nebylo potreba. setril jsem ho opravdu uzkostlive prvnich 50km. pak uz jsem s nim jezdil celkem normalne, ale ne uplne na plnej jenze to jsem dlouho nevydrzel a maximalku jsem parkrat zkusil, vzdy tak max na minutku a pak jsem zase o to vic zvolnil aby se to dochladilo, zadna tendence k zatahovani. takhle jsem jezdil asi do 150km. Pak jsem jel na vylet s kamosem co ma Kawasaki 1100 povidam mu nepojedu na plnej - jeste zajizdim, no co ti mam povidat krome prvnich par km - jsme to odjezdili na plnej skoro vsechno - najeli jsme ten den dalsich skoro 150km - takze ma 300 a je zajetej :D
kdyz uz sis koupil cinskou motorku, tak si mel jedinecnou prilezitost ji trochu povysit kvalitnejsimi dily - fakt by to nebylo o moc drazsi
dal si za to 2000,- pro moji byla v nabidce litina Motoforce za 2300 (delanej v Italii) S6 za 2400 (myslim taky delanej v Italii) Malossi za 2800 i s klapkama (Italie) a o mnoho drazsi Polini (delany v italii ve stejne fabrice jak Malossi) a jeste snad DR - udajne skoro to samy co malossi akorat horsi znacka, ale nasel jsem to taky za ty samy penize tak jsem na to ani nekoukal - pak ze to vsechno delaj v cine, problem je snad akorat s tou S6 - to uz pridrelo hodne lidi, ale to neni tim, ze by byl vylozene spatnej, je to tim, ze umoznuje vyssi vykon, kterej se uz neuchladi
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: výměna 70cc válce - jakou trysku ? karb dell orto 12 mm

Příspěvekod bartCZ » 07 lis 2010, 15:22

na druhou stranu, nekolikrat se pridrel a neni poskozenej valec ani pist, takze zase z masla to nebude.
Ted jsem jeste zvednul jehlu uplne na maximum. Jezdi to lepe, ale mam standartni vyfuk.
Zkusil jsem to svihat asi 1 km na maximum a nic, nepridrel se :D Takze asi dobry ...

Hele, a karburator mas puvodni jo ?
62 radarových :-), tryska č. 70, úprava air boxu, spotřebu nevím, neřeším ....
bartCZ

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 69
Registrován: 02 říj 2010, 19:29
Bydliště: prdel 20 km od Pardubek :-)
Skútr / moto: B400, 1999

Re: výměna 70cc válce - jakou trysku ? karb dell orto 12 mm

Příspěvekod gunit4 » 07 lis 2010, 16:12

jak si tvedl jehlu dival ses pak na svičku ? jak zvedneš jehlu tak se zmeni smes.
Valec .Motoforce sport . Karbec 17.5.Vyfuk S6 replika .variator S6proSport . vmax real 110km/h
Uživatelský avatar
gunit4

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 192
Registrován: 30 zář 2009, 16:28
Bydliště: karvina
Skútr / moto: yamaha jog RR
Tuning / úpravy: vario vyfuk karbec

Re: výměna 70cc válce - jakou trysku ? karb dell orto 12 mm

Příspěvekod j3nda » 07 lis 2010, 17:31

jo karbec mam zatim puvodni
koukni na svicku - spravna barva je zaklad, hrat si s jehlou nema cenu - to je pro doladeni
podle me to musis mit moc bohaty prechod z trysky 50 na 80 je kapku moc - pokud si neupravoval sani
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: výměna 70cc válce - jakou trysku ? karb dell orto 12 mm

Příspěvekod bartCZ » 07 lis 2010, 19:20

samozrejme ze jsem upravoval sani :) S restrikci v airboxu to nechtelo jet ani na trysku 70ku.
Na 70 trysce byla svicka seda, tak jsem dal 80 a svicka cihlova.
Ted jsem se vratil z garaze, byl jsem to projet, udelal jsem totiz jeste jednu diru vrtakem do airboxu a jede to o hodne lepe.
Takze ted jenom dojedu nadrz, naleju cistej benzin uz bez dolivani do nadrze. necham mazani jenom z nadrzky a dam
novou svici a uvidim jak se bude barvit.
Ted to ale jezdi podstatne lepe a ma to vetsi silu v kopci, uvidim kolik to bude brat, pokud do 3,5 litru, tak pohoda.

Jeste abych doplnil, podle me ta tryska 50ka co tam byla byla taky svym zpusobem restrikce. Vzdyt si vezmi, ze blba stara babetta, mela 50cc karbec a hlavni
trysku 68 ! Jsem se schvalne dival, takze prostym pomerem z 50 na 70 valec, kdy jednoznacne musis dat vice smesi, kvuli tomu taky nekdo osazuje
vetsim karbecem, musis jit taky na vetsi trysku.
Nektere 50ky scooty maji trysku 88 v zakladu a treba Aprilia ma tusim taky 80ku trysku na 70 valci.
62 radarových :-), tryska č. 70, úprava air boxu, spotřebu nevím, neřeším ....
bartCZ

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 69
Registrován: 02 říj 2010, 19:29
Bydliště: prdel 20 km od Pardubek :-)
Skútr / moto: B400, 1999

PředchozíDalší

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron