Vlastní výroba válečků variátoru

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Re: Vlastní výroba válečků variátoru

Příspěvekod luki_s » 26 říj 2019, 20:35

ja to trošku rozvedu taky si vyrabim vlastni valecky na soustruhu do xmaxe 125 protože sem tam dal malossi multivar a jedna sada mi vydrži cca 500-1000km takže měnim cca 6x do roka a při ceně 500 za sadu je to docela dost a to byli original malossi nikdy se mi žadny nerozstřelil ale vyrabim je ze silonove kulatiny a cena 90kč za 6 sad no a ted to hlavni proč to pišu nevite co by to mohlo zpusobovat? uz jsem zoufaly variator už rozebiram poslepu :)
luki_s

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 30 črc 2015, 23:05
Skútr / moto: skutr

Re: Vlastní výroba válečků variátoru

Příspěvekod Karlos 1 » 27 říj 2019, 17:47

Zkontroluj, jakou vůli má řemenice na středovém čepu. Podle mých zkušeností se větší vůle na čepu projevuje právě tvořením plošek na válečkách, zřejmě v důsledku vibrací v místě styku válečků s opěrným plechem. Pokud je vůle na čepu malá, válečky si drží kulatost.
Karlos 1

250+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 283
Registrován: 11 zář 2014, 09:22
Skútr / moto: Maxon Ardour 125

Re: Vlastní výroba válečků variátoru

Příspěvekod xPet » 27 říj 2019, 23:37

duky5 píše:Ja kutilom veľmi fandím. Keď si niekto vyrobí držiak na navigáciu tak je to fajn.

Ale keď má niekto motiváciu vysokú cenu valčekov s tým, že jeho pokus môže zničiť časť stroja, k tomu pochopenie akosi nemám. :)



Sedne na skútr kretén, a může zničit celý stroj. Já v tom nevidím rozdíl.
Spíš si myslím, že když někdo ví co dělá, tak to má smysl. Minimálně pro toho, kdo to dělá. Prostě to má jako hobby.
Spotřeba: Obrázek
xPet

250+
 
Reputace: 51
Příspěvky: 254
Registrován: 14 črc 2016, 13:38
Bydliště: Ostopovice
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350 (2012), Honda SH 125 (2015)

Re: Vlastní výroba válečků variátoru

Příspěvekod duky5 » 28 říj 2019, 00:34

Mám taký jemný pocit že si nepochopil môj príspevok, ale nevadí :)
Honda ADV350 Obrázek

Gilera Nexus 500 Obrázek, dlhodoby priemer za cca 77 000 km
Uživatelský avatar
duky5

1000+
 
Reputace: 107
Příspěvky: 1200
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda adv350

Re: Vlastní výroba válečků variátoru

Příspěvekod Dusan14 » 28 říj 2019, 17:39

Silon je prilis mekky na zamyslany ucel.

Odoslané z STF-L09 pomocou Tapatalku
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Vlastní výroba válečků variátoru

Příspěvekod luki_s » 28 říj 2019, 21:05

vule na cepu neni zadna variator je uplne novy malossi multivar a co se tyce tvrdosti silonu nevim ale zivotnost mych valečku je dvojnasobna oproti originalu malossi ale necham si poradit jeste me napadl material POM-C ten je vic oteruvzdorny
luki_s

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 30 črc 2015, 23:05
Skútr / moto: skutr

Re: Vlastní výroba válečků variátoru

Příspěvekod Karlos 1 » 29 říj 2019, 13:02

Tak to už mě nic nenapadá. A jak přesně vypadají ty ojeté válečky ? Jsou to jen plošky nebo ještě jiné poškození ? Ten POM-C vypadá takhle parametrově dobře, ale nikdy jsem tenhle materiál neměl v ruce, tak těžko říct.
Karlos 1

250+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 283
Registrován: 11 zář 2014, 09:22
Skútr / moto: Maxon Ardour 125

Předchozí

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron