Vespa LX50 vymena motoru za 125

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Vespa LX50 vymena motoru za 125

Příspěvekod Vesper » 01 úno 2016, 11:16

Ahoj,

rad bych se zeptal, co vse by bylo potreba pri vymene motoru u Vespy LX - chtel bych vymenit motor 50 za 125.
Take by me zajimalo zda je toto mozno i zapsat jako zmenu do TP.
Predem diky za vsechny odpovedi
Vesper

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 01 úno 2016, 11:13
Skútr / moto: Vespa LX50
Tuning / úpravy: ne

Re: Vespa LX50 vymena motoru za 125

Příspěvekod Dusan14 » 01 úno 2016, 12:58

Nedalo
Dusan14

1000+
 
Reputace: 32
Příspěvky: 1043
Registrován: 09 bře 2014, 21:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Vespa LX50 vymena motoru za 125

Příspěvekod JRM66 » 01 úno 2016, 14:57

...ta 50-ka je tiež 4-takt? Legálne sa to ani nedá urobiť, nakoľko sa jedna o zásah do konštrukcie vozidla. No a nelegál tak to je ...?
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST
JRM66

500+
 
Reputace: 68
Příspěvky: 718
Registrován: 08 říj 2015, 17:22
Bydliště: Totalitna EU. v panelaku zatiaľ
Skútr / moto: BV RST 250ie BV-300 Tourer BV-350 ST
Tuning / úpravy: Vymenena pôvodna brzdova kvapalina!

Re: Vespa LX50 vymena motoru za 125

Příspěvekod Mr.Voza » 01 úno 2016, 15:00

Technicky po nějakejch úpravách a problémech možná proveditelný. Rozhozně nepočítej s tím, že jeden motor vyndáš, druhej tam vrazíš a bude hotovo. Do papírů se ale taková úprava zapsat nedá. Jestli to máš 2T a chceš aby to jelo líp, tak na tom spáchej nějakej lehčí tuning - 70ccm litinovej válec, spotrovní variátor, nějakej streetovej lauf, jestli nemáš v sérii 17,5 karbec, tak určitě i ten, nebo klidně 19, když bys ho už kupoval, pak všechno sladit, zajet a máš to. Jestli to máš 4T, tak se smiř s tím, jak to jede, nebo to prodej a kup rovnou 125ccm, nebo víc, jestli nejseš omezenej papírama.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1264
Registrován: 05 říj 2011, 20:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP


Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník