Variátor MALOSSI

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Re: Variátor MALOSSI

Příspěvekod Maco82 » 14 bře 2015, 15:49

Ahoj, jj chystám se, přez zimní údržbu jsem totiž zjistil, že se už někdo hrabal ve variátoru (mám skútra z druhé ruky, něco tady o mém skútru 100-125ccm-skutry-f3/piaggio-x10-125-i-e-t11516-15.html#p261442 ), klec válečků + pevná polořemenice je tam r.v. 2007 (ikdyž dle čísel totožné s díly pro X10), ale štve mě to a chci koupit nový, akorát řeším zda orig. či malossi... ani tak nechci ztoho dělat žihadlo či navyšovat maximálku, spíše bych upřednostnil komfort rozjiždění - plynulé zrychlování při postupně se zvyšujících otáčkach. Každopádně jsem rád, že máš stejný model a experimentuješ s variátorem, byl bych rád kdybys pak napsal postřehy, či průběhy rozjezdů oproti originálu... díky moc
Maco82

100+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 152
Registrován: 25 zář 2014, 14:31

Re: Variátor MALOSSI

Příspěvekod Orin » 14 bře 2015, 23:16

Tak koukám že jsi X10 proklepl pořádně :-) jj jsi borec ... Já sem si minulý týden dodělával držák kufru ... Jestli ti můžu doporučit a finance ti to dovolí, tak běž do MALOSSI podle mě neprohloupíš a jak sem už psal, tak pocítíš razantní změnu k lepšímu. Vem si tu sadu na kterou sem dával odkaz,je u toho i pružina, tak ti odpadá myšlenka kterou koupit :-)
Orin

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 98
Registrován: 29 dub 2014, 21:03
Bydliště: Bruntál
Skútr / moto: Piaggio X10 125 piaggio MP3 400 LT

Re: Variátor MALOSSI

Příspěvekod Maco82 » 15 bře 2015, 20:01

OK, díky, variátor budu měnit při výměně řemene (za cca 3tkm), do té doby musím posbírat veškeré možné info.. :) každopádně kdybys ještě experimentoval s válečkama, dej prosím vědět jak skútr na to reaguje, díky...

Jinak taky plánují koupi kufru... Jakou velikost jsi zvolil? nebo daváš origo? Popř. můžem tohle probrat ve vlákně o X10? 100-125ccm-skutry-f3/piaggio-x10-125-i-e-t11516-30.html#p264444 ať tady neplevelíme téma o Malossi ;)
Maco82

100+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 152
Registrován: 25 zář 2014, 14:31

Re: Variátor MALOSSI

Příspěvekod CONT » 30 bře 2015, 07:34

Ahoj,
je to cca 1 měsíc co jsem namontoval malossi varec a včera jsem prováděl lehkou kontrolu jak vše sedlo. Nedalo mi to a variátor opět rozebral. Jaké bylo překvapení když jsem čistil válečky/Malossi 8g/ a byly na nich již viditelné plošky opotřebení. Nájezd za měsíc používání malossi cca 500 Km 99%město. Vím že válečky je spotřební materiál ale po tak malém nájezdu ?..má někdo stejné zkušenosti ?
Uživatelský avatar
CONT

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 142
Registrován: 17 čer 2014, 11:51
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda Silver Wing 600,
Tuning / úpravy: Křídlo tunit netřeba

Re: Variátor MALOSSI

Příspěvekod Trabuk » 01 dub 2015, 21:23

Ahoj lidi...nevíte někdo jaký je rozdíl mezi variátorem Malossi Multivar 2000 a malossi multivar? Nějak mi to nejde do hlavy...

http://www.emalossi.cz/variator-multiva ... 0-5113341/
http://www.emalossi.cz/variator-multivar-x-citing-500/
ex Yamaha Majesty 250DX, ex Kymco XCITING 500, nyní Yamaha T-Max 500, rv. 2005

www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
Trabuk

1000+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 1056
Registrován: 14 úno 2011, 21:09
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Yamaha T-Max 500, rv. 2005
Tuning / úpravy: Malossi Multivar a jízda s rozumem

Re: Variátor MALOSSI

Příspěvekod Myschan » 06 dub 2015, 06:54

A nemáte náhodou někdo praktickou zkušenost rozdílu mezi klasickým Multivarem 2 000 a tím novým MHR?
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 1177
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda: SH 300, Yamaha MT-09 Tracer

Re: Variátor MALOSSI

Příspěvekod cantor68 » 06 dub 2015, 07:32

CONT píše:Ahoj,
je to cca 1 měsíc co jsem namontoval malossi varec a včera jsem prováděl lehkou kontrolu jak vše sedlo. Nedalo mi to a variátor opět rozebral. Jaké bylo překvapení když jsem čistil válečky/Malossi 8g/ a byly na nich již viditelné plošky opotřebení. Nájezd za měsíc používání malossi cca 500 Km 99%město. Vím že válečky je spotřební materiál ale po tak malém nájezdu ?..má někdo stejné zkušenosti ?

Jo je to tak. Podle mě je to zbytečná investice, co ti udělá varec to ti udělájí i Dr.Pulley válečky a vyjdou cca: 35€ :wink:
Uživatelský avatar
cantor68

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 90
Registrován: 15 črc 2012, 08:29
Bydliště: Senica
Skútr / moto: YAMAHA MT-07 Moto Cage

Re: Variátor MALOSSI

Příspěvekod ksirlo » 21 dub 2015, 06:03

Trabuk píše:Ahoj lidi...nevíte někdo jaký je rozdíl mezi variátorem Malossi Multivar 2000 a malossi multivar? Nějak mi to nejde do hlavy...

http://www.emalossi.cz/variator-multiva ... 0-5113341/
http://www.emalossi.cz/variator-multivar-x-citing-500/

To by me taky docela zajimalo.Ale asi nikdo to nevi.
Kodl
Uživatelský avatar
ksirlo

10+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 22
Registrován: 21 led 2015, 20:05
Bydliště: Chomutovsko
Skútr / moto: Aprilia SR MAX 125
Tuning / úpravy: Akrapovic,ráfkové proužky,variator Malossi+řemen.

Re: Variátor MALOSSI

Příspěvekod Myschan » 21 dub 2015, 06:40

Tak jsem pořídil MHR. Podstatně lepší pružné zrychlení, celkově jede ve vyšších otáčkách. Po prvních pár metrech se mi jeví jako hodně dobrý při zrychlení z 50 na 80. To je bleskurychlé a předjetí je sranda.
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 1177
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda: SH 300, Yamaha MT-09 Tracer

Re: Variátor MALOSSI

Příspěvekod PetrA3 » 04 kvě 2015, 16:09

Mm Piaggio Typhoon 1999. Koupeno od nemocnice :D Takže je to celý v sérii. Chystám se na Malossi multivar. Ty válečky u toho jsou nějaký rozumný kompromis nebo má cenu ladit dál? Standart je tam asi 16x13 s hmotností 8.0g ale někde čtu že je ta možá i jiný rozměr a 5g..

Jde mi o to jestli k tomu mám koupit i jiný válečky rovnou na nějakou laboraci nebo je to vymyšlený nejlíp což asi je přímo do Malossi.

Díky
Piaggio Typhoon 50 1996 - malossi multivar, Leo Vince ZX-R :-) Vmax 83kmh GPS :)
Honda PCX 150 2012 - Leo vince CorsaGP, Tucano Urbano deka, sloní uši Louis a vyhřívaný hefty + Heidenau K66 - zkrátka ALL SEASON scooter!
Sháním MAXIskůtra
PetrA3

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 112
Registrován: 01 kvě 2015, 17:01
Skútr / moto: Piaggio Typhoon 50 1999
Tuning / úpravy: Malossi Multivar, kevlar řemen Naraku

Re: Variátor MALOSSI

Příspěvekod Trabuk » 04 kvě 2015, 17:55

Variátor se dodává v sadě mimo jiné i s válečkama...dej tam ty co přijdou a když ti to nebude vyhovovat, tak koupíš jiný.....mně ale vždycky dodano válečky vyhovovaly......
ex Yamaha Majesty 250DX, ex Kymco XCITING 500, nyní Yamaha T-Max 500, rv. 2005

www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
Trabuk

1000+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 1056
Registrován: 14 úno 2011, 21:09
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Yamaha T-Max 500, rv. 2005
Tuning / úpravy: Malossi Multivar a jízda s rozumem

Re: Variátor MALOSSI

Příspěvekod PetrA3 » 04 kvě 2015, 18:24

ok, děkuju. Kupoval jsem to ve skutr tunningu a ptal jsem se právě a prodavač moc nevěděl mi přišlo. Řikal : noo, ten variátor pasuje asi na 200 skůtrů takže se může stát, že tyhle válečky fungovat nebudou, ale nestává se to.. Tak uvidíme pozítří :-)

7.5. edit:
Tak jsem to včera namontoval na Piaggio typhoon 1999. Je to pecka :shock: Na prvním mým skutru kymco agility 50 to neudělalo vubec nic, ale tady to fakt chodí líp. Motor letí do vyšších otáček ( až mám pocit, že se točí zbytečně moc při rozejdu a akcelerace by mohla být lepší - možná lehký válečky, ale dal jsem tam ty co byly v balení ) , líp drží rychlost a hlavně člověk dá na 5 vteřin plnej a pak už jen ubírá a i rychlost tacho 80kmh to udrží na čtvrt plynu, což dřív neexistovalo :-) Maximálka se zvýšila z asi 77 tacho na 83-85 tacho - měřeno na rovině na stejným useku. Válečky jsem tam dal na sucho, překvapilo mě, že originály byly namazaný vazelíno. Čekám na leo vince zx :-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 zář 2015, 11:18, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Piaggio Typhoon 50 1996 - malossi multivar, Leo Vince ZX-R :-) Vmax 83kmh GPS :)
Honda PCX 150 2012 - Leo vince CorsaGP, Tucano Urbano deka, sloní uši Louis a vyhřívaný hefty + Heidenau K66 - zkrátka ALL SEASON scooter!
Sháním MAXIskůtra
PetrA3

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 112
Registrován: 01 kvě 2015, 17:01
Skútr / moto: Piaggio Typhoon 50 1999
Tuning / úpravy: Malossi Multivar, kevlar řemen Naraku

Re: Variátor MALOSSI

Příspěvekod Orin » 18 srp 2015, 20:57

Malossi je dobrá volba u mě taky spokojenost,,, mám9,5g a teď sem namontoval i kevlar.řemen, tak uvidím až se to trošku zajezdí jak to bude fungovat, snad mi neklesne maximalka :-)
Orin

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 98
Registrován: 29 dub 2014, 21:03
Bydliště: Bruntál
Skútr / moto: Piaggio X10 125 piaggio MP3 400 LT

Re: Variátor MALOSSI

Příspěvekod Majk1 » 27 bře 2016, 20:38

Pánové není tu někdo z Prahy nebo Prahy východ, kdo by mi pomohl s instalací Malossi variátoru do B400? Můžeme to spáchat buď u mě v garáži, nebo u vás. Teoreticky mám vše zmáklé, ale přeci jen bych radši někoho "k ruce" :-) Samozřejmě počítám s finanční či tekutou odměnou - jde mi o to, že si chci výměnu udělat sám a při té příležitosti zkouknout, jestli je vše ostatní OK. Proto to nechci dávat někam do servisu.
Kdyžtak prosím kontakt do SZ. Předem díky, Michal
Tam kam ty jdeš, odtamtud já už se vracím :-)
Uživatelský avatar
Majk1

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 31
Registrován: 12 říj 2009, 20:35
Bydliště: Zlonín (Praha - východ)
Skútr / moto: štyrstovkovej burák
Tuning / úpravy: jedině origo :-)

Re: Variátor MALOSSI

Příspěvekod Sumss » 06 dub 2016, 07:38

Pročetl jsem celé vlákno, respektive všechna vlákna tady na fóru týkající se multivaru a musím říct, že nejsem o moc moudřejší.

Obecně u většiny otázek a následných odpovědí je patrné, že se píší s dojmy po okamžité instalaci, jen velmi málo poznatků bylo napsáno s odstupem. Určitě by bylo fajn, pokud by se dlouhodobí majitelé Malossi Multivaru podělili o svoje poznatky (možná by nebylo od věci i napsat vždy skútr nebo alespoň kubaturu, tipuji, že přínos nebude všude tak dobře patrný) s odstupem času a hlavně najetými km. Stále mi zůstává několik otázek. Já přemýšlím o nákupu do Piaggio New Typhoon (125, leader), nicméně určitě se budou pro ostatní hodit i další kubatury.

* spotřeba - změna, o kolik?
* opotřebení válečků - jak se změnilo?
* je možné vyladit do nějaké podoby, že je znát rozdíl oproti klasice - tj.zlepšení rozjezdů a ponechání stávající maximálky?

Vyplatí se tedy? :D

díky
Uživatelský avatar
Sumss

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 28 úno 2016, 18:42
Skútr / moto: Piaggio New Typhoon 125 (2011)
Tuning / úpravy: cesťák (kufr, nosič, boční nosiče, zásuvka, osvětlení pod sedadlem... apod.) :)

PředchozíDalší

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník