Válečky Dr.Pulley

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod vinc9 » 11 kvě 2020, 16:08

Ano rád si přečtu nějaký příspěvek od někoho, kdo tomu rozumí více a dokážu to přiznat, já popisoval osobní zkušenost, to ty tady jen plácáš o informace a děláš z lidí debili, každý nemůže hned vše vědět jako ty, tak se poplacej na rameni,jak sis pěkně zvedl ego
vinc9

50+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 75
Registrován: 03 bře 2015, 20:05
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Skútr / moto: Honda Forza 125 (2017)

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod kalis323 » 11 kvě 2020, 16:19

Přesně ses popsal neumíš odpověď na jednoduchou otázku. Znova ti pokládám jak si přišel na ty procenta na malossi? Jedinej který odpověděl Jardab a normálně na otázku na rozdíl od tebe který se tu vylejvá své srdíčko.

Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
kalis323

100+
 
Reputace: 23
Příspěvky: 245
Registrován: 11 zář 2016, 21:19
Bydliště: Jižní Čechy-Česko Budějovicko
Skútr / moto: piaggio mp3 500ie lt business abs, SKYCRUISER 125

PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým Winterwolf v 11 kvě 2020, 17:07.
Důvod: Urážky, off topic

PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým Winterwolf v 11 kvě 2020, 17:07.
Důvod: Urážky, off topic

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod kalis323 » 11 kvě 2020, 16:52

icask2 píše:Viem, ze tieto valceky su z velmi tvrdeho materialu. Nemozes mat predrane drasky na variatore do tvaru starych valcekoc? Casom sa zabrusili do nejakeho stavu. Teraz nove valceky inak jazdia kym si neobrusia "hrany". Dufam, ze napises ako sa to zmenilo po par 100 km. To si asi uz sadne.

Ako je to v tej tabulke? Preco su niektore gramaze cervene ine cierne. Nezvladam cudzi jazyk tak by som rad vysvetlenie.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku
Pokud budeš měnit válečky za Dr.puley je třeba se zamyslet kde budeš jezdit jestli víc město nebo mimo město podle toho se rozhodnout jakou hmotnost válečků použít.

Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
kalis323

100+
 
Reputace: 23
Příspěvky: 245
Registrován: 11 zář 2016, 21:19
Bydliště: Jižní Čechy-Česko Budějovicko
Skútr / moto: piaggio mp3 500ie lt business abs, SKYCRUISER 125

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod Winterwolf » 11 kvě 2020, 17:05

Pánové klid!
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod josuk » 11 kvě 2020, 17:32

a není to tak, že ty s křidélky, mají být těžší? Aby i jiným tvarem dostaly, tam, kam ty bez křidýlek?

Je to jak to každému vyhovuje. Myslím, že nerozhoduje město a mimo město. Skútr buď jede nebo nejede dobře. Těžší válečky jsou těžší převod, tolik to nezrychluje, nevytáčí se snadno, mívá to nižší spotřebu, maximálka by byla při maximu otáček motoru teoreticky byla vyšší, prakticky se to na ní těžko roztočí.. podobně jako v autě na šestku.. (někdy se tam líp dotočí čtyřka). S lehčími válečky se motor snadněji vytáčí, většinou víc žere, maxima otáček se dosahuje snáz, maximálku limituje spíš omezovač.
Uživatelský avatar
josuk

1000+
 
Reputace: 591
Příspěvky: 1409
Registrován: 14 pro 2012, 10:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: zimní X Max 250 a letní Xciting 400
Tuning / úpravy: na zimu deka a zimní gumy

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod kalis323 » 11 kvě 2020, 17:53

Co vím tak křidélka jsou kvůli překlápění. Co vím u těch s křidélky doporučují 5 až 10 procent míň ty bez křídel 10 -15 procent. Momentálně testuji na xmaxu 125 8,5g a 9g u 8,5g brzy omezovač (10000 otáček) větší spotřeba lepší akcelerace. Když mám 9g nižší otáčky menší spotřeba horší akcelerace. Teď mám mix a testují a uvidím.

Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
kalis323

100+
 
Reputace: 23
Příspěvky: 245
Registrován: 11 zář 2016, 21:19
Bydliště: Jižní Čechy-Česko Budějovicko
Skútr / moto: piaggio mp3 500ie lt business abs, SKYCRUISER 125

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod Martin1985 » 02 srp 2020, 15:05

vinc9 píše: ... Na to jsem objednal druhou generaci techpulley, také 9gr, mám je tam krátce, ještě jsem s tím nikde dál nebyl, ale na první dojem co jsem to otestoval asi na 4 km, se mi zdálo, že se motor přetáčí trochu víc než u první generace Dr pulley a nejede to tak, takže zklamání


Prave jsem otestoval nove valecky Dr.Pulley 9g s kridelky (Tech Pulley) vymenou za seriovy variator, orig. 10g na Yamaha X-Max 125 model od 2018, tzn. nejnovejsi verze. Priklanim se ke komentari vyse, otacky jsou o asi 500 vetsi a zrychleni se mi lepsi nezda. Z 0-60 jsem podle gps aplikace nameril za 7s. Stejnou hodnotu i trasu jsem mel i s origo valecky 10g. Na dalnici jsem zkousel i maximalku a vic jak 110 tacho to nejelo. S origo jsem dosahl i 120 tacho. Takze za me take zadna zmena k lepsimu. Novy X-Max 125 je uz dobre naladen seriove.
Uživatelský avatar
Martin1985

5+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 9
Registrován: 12 kvě 2020, 10:42
Skútr / moto: Yamaha X-Max 125 (2020)

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod kalis323 » 02 srp 2020, 15:52

Podle mých testování Vmax nebyla větší než origo závaží spíš menší akorát byla lepší akcelerace a ještě větší spotřeba. Pokud budeš jezdit město tak bych šel do lehčích závaží a když budeš jezdit mimo město tak bych nechal origo závaží. To můj názor.

Odesláno z mého Redmi Note 8 Pro pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
kalis323

100+
 
Reputace: 23
Příspěvky: 245
Registrován: 11 zář 2016, 21:19
Bydliště: Jižní Čechy-Česko Budějovicko
Skútr / moto: piaggio mp3 500ie lt business abs, SKYCRUISER 125

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod josuk » 02 srp 2020, 18:09

S tou maximalkou je to alchymie.. motor je už za maximem kroutaku, takže s těžšími válečky se tam po rovině už neroztoci, moc těžký převod, a s lehčími je na omezovači ještě před maximalkou.
Uživatelský avatar
josuk

1000+
 
Reputace: 591
Příspěvky: 1409
Registrován: 14 pro 2012, 10:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: zimní X Max 250 a letní Xciting 400
Tuning / úpravy: na zimu deka a zimní gumy

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod kalis323 » 02 srp 2020, 18:31

josuk píše:S tou maximalkou je to alchymie.. motor je už za maximem kroutaku, takže s těžšími válečky se tam po rovině už neroztoci, moc těžký převod, a s lehčími je na omezovači ještě před maximalkou.
Přesně je to alchymie záleží na váze a velikost řidiče, velikost plexiskla a pořád to 125 a 11 kW jestli jezdíš kopce roviny atd. Pokud chce Vmax tak bych nechal origo. Jinak do toho budeš cpát peníze potom zjistíš že to nemělo cenu akorát to stalo peníze. Vlastní zkušenosti.

Odesláno z mého Redmi Note 8 Pro pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
kalis323

100+
 
Reputace: 23
Příspěvky: 245
Registrován: 11 zář 2016, 21:19
Bydliště: Jižní Čechy-Česko Budějovicko
Skútr / moto: piaggio mp3 500ie lt business abs, SKYCRUISER 125

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod Martin1985 » 02 srp 2020, 18:57

Pokud by mel nekdo zajem o tyto valecky 20x12 9g 6ks, tak prenecham za 900 Kc i s voditkama. Staly me dohromady ca 52 Eur (1450Kc) (33E valecky + 9,65E voditka + 9E postovne). Najel jsem s nima 20 km. Takze prakticky nove. Odkaz zde:
https://drpulley.shopnix.de/TechPulley- ... :1328.html
https://drpulley.shopnix.de/TechPulley- ... E::52.html
Uživatelský avatar
Martin1985

5+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 9
Registrován: 12 kvě 2020, 10:42
Skútr / moto: Yamaha X-Max 125 (2020)

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod JardaB » 02 srp 2020, 20:28

Já mám k prodeji slidery (ekvivalent Downtown 125 ... origo 18/14-6) sadu kde je možné kombinovat k otestování hmotnosti v rozmezí 12,5, 11,2, 10,5, 9,8, 8,5g .

Od Pulley je doporučeno velice široké rozmezí hmotností (11-11,5-12-12,5-13) .... přesto byla na brzdě byla vybrána ještě nižší hmotnost 9,5 g ale !! současně musela být měněna i kontrastní pružina směrem ke slabší . .. na brzdě dosažen medián výkonu o 37% !!! procent vyšší v rozmezí 20-90km/h. Současně byla montována i spojka Pulley Hit. Celé to stálo více než 10 tisíc, ale za nárůst výkonu to stálo.

!!!! ale to není nějaké laborování od oka, ale laděno na brzdě. Když už kupujete drahé díly, musíte investovat do odborného naladění ... to se od oka neudělá.
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1668
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod kalis323 » 02 srp 2020, 21:00

JardaB píše:Já mám k prodeji slidery (ekvivalent Downtown 125 ... origo 18/14-6) sadu kde je možné kombinovat k otestování hmotnosti v rozmezí 12,5, 11,2, 10,5, 9,8, 8,5g .

Od Pulley je doporučeno velice široké rozmezí hmotností (11-11,5-12-12,5-13) .... přesto byla na brzdě byla vybrána ještě nižší hmotnost 9,5 g ale !! současně musela být měněna i kontrastní pružina směrem ke slabší . .. na brzdě dosažen medián výkonu o 37% !!! procent vyšší v rozmezí 20-90km/h. Současně byla montována i spojka Pulley Hit. Celé to stálo více než 10 tisíc, ale za nárůst výkonu to stálo.

!!!! ale to není nějaké laborování od oka, ale laděno na brzdě. Když už kupujete drahé díly, musíte investovat do odborného naladění ... to se od oka neudělá.
Co si JardaB napsal mě zaujalo spíš jsem to nepochopil tvoji úpravu na brzdě 37+. Podle mě změníš akorát převodový poměr když změníš závaží a kontrastní pružin + řemen. Na klice pořád 11kW. Variátor funguje asi to těch 90km a potom je to motoru . Podle mě akorát zlepšíš akceleraci do těch 90 a potom mrtvo.

Odesláno z mého Redmi Note 8 Pro pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
kalis323

100+
 
Reputace: 23
Příspěvky: 245
Registrován: 11 zář 2016, 21:19
Bydliště: Jižní Čechy-Česko Budějovicko
Skútr / moto: piaggio mp3 500ie lt business abs, SKYCRUISER 125

PředchozíDalší

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků