Válečky Dr.Pulley

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod duky5 » 04 čer 2018, 18:29

U mňa vypadajú aj po 30 000 km ako nové.... Takže jedine že by si chcel meniť gramáž :)
jazdim za Obrázek, dlhodoby priemer za cca 55 000 km
nejaké cestopisy tu: http://motoduky.blogspot.sk/
Drziak GPS, Termoscud Tucano Urbano, Vyhrievaná vložka pod bundu
Youtube
Uživatelský avatar
duky5

750+
 
Reputace: 93
Příspěvky: 819
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Gilera Nexus 500 mk2 2007 Dragon Red
Tuning / úpravy: Dr. Pulley valčeky, turistické givi plexi, kufor givi maxia 52l vo farbe

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod dusanSK » 04 čer 2018, 19:46

Nemáte náhodou niekto poriadne otestované PCX 125 s 12,5 g vs. 13 g? Či to je prakticky jedno?
Obrázek / SPRITMONITOR.DE: Obrázek
Uživatelský avatar
dusanSK

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 126
Registrován: 16 črc 2016, 00:00
Skútr / moto: Honda PCX (2017)
Tuning / úpravy: vyššie plexi Honda + deflektor Loster NC3, kufor Honda 39 l

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod bouska.t » 05 čer 2018, 20:37

0,5g nepoznáš....

Sent from mTalk w10m
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 112 000 km (85000km)
KTM 1050 Adventure 2016 18 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 68
Příspěvky: 1401
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod mk-tec » 03 črc 2018, 20:32

Kucí, kde sehnat kluzáky Dr. Pulley 26x13 19g s "oušky" proti přetočení...
Měl jsem je a teď sháním pro kamarády a nějak nemůžu narazit...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
mk-tec

250+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 265
Registrován: 10 dub 2011, 07:41
Bydliště: Kroměříž
Skútr / moto: SUZUKI Burák 650 Exe K11
Tuning / úpravy: Je to v plné náloži včetně všemožných dodělávek - takže není třeba

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod JardaB » 03 črc 2018, 21:11

JardaB
(Stadion 11, Babetta 210, Kymco Downtown 125i ABS) - Kymco New Downtown 350i ABS - Givi V56N MAXIA 4
Tábor
http://www.buchtik.eu
https://www.motorkari.cz/administrace/?pm=67b1ffab65bd27c10e0ee8358f72201b
Uživatelský avatar
JardaB

250+
 
Reputace: 57
Příspěvky: 402
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350i
Tuning / úpravy: ano

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod mk-tec » 03 črc 2018, 22:01

Díky, tam jsem už psal, zatím bez vyjádření, tak uvidíme...
Uživatelský avatar
mk-tec

250+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 265
Registrován: 10 dub 2011, 07:41
Bydliště: Kroměříž
Skútr / moto: SUZUKI Burák 650 Exe K11
Tuning / úpravy: Je to v plné náloži včetně všemožných dodělávek - takže není třeba

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod Olda » 04 črc 2018, 06:20

V zimě jsem si s ním dopisoval ,sháněl jsem též s ouškama do burgmana,tak mi napsal,že má už jen tyhle s ouškama,tak jsem objednal a poslal mi je,nebyl problém.
Uživatelský avatar
Olda

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 190
Registrován: 23 kvě 2008, 20:38
Bydliště: Stetten AG-CH
Skútr / moto: Suzuki Burgman AN 400 ZA L1

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod dusanSK » 06 srp 2018, 23:15

dusanSK píše:Nemáte náhodou niekto poriadne otestované PCX 125 s 12,5 g vs. 13 g? Či to je prakticky jedno?

Po prečítaní mnohých diskusií a zvážení mojich preferencií som sa nakoniec rozhodol dať tam až 13,5 g slidery, čo je viac ako sa bežne odporúča. Akcelerácia pri rozbehu z nuly nie je rýchlejšia, možno je dokonca o máličko pomalšia (neviem objektívne posúdiť, ale subjektívne sa mi zdá) - to mi však vôbec neprekáža. Výhody však badám presne tam, kde som ich chcel: pôvodne mi jazda pri 90 km/h po diaľnici za kamiónom dosť zvyšovala spotrebu, motor šiel na zbytočne vysoké otáčky, i podľa palubného počítača (ktorý ukazuje menej) to rýchlo stúplo nad 2 l, reálne tak 2,4. Teraz to pri takejto jazde ukazuje cca 1,7, teda vlastne už mi jazda po diaľnici nezvyšuje spotrebu oproti kľudnej výletnej jazde pri 70 - 80 a celkovo mám pocit, že sa motor menej namáha. Skúsil som to dva razy na dlhej ceste diaľnicou (rôzne cesty). Podľa GPS záznamu je i maximálna rýchlosť o trochu vyššia, no nie moc - o cca 5 - 10 km/h.

Prudký kopec zo Zázrivej do Terchovej mi predtým ťahalo 50 km/h, teraz naposledy som sa s vymenenými valčekmi dostal na 60 km/h, no zatiaľ som šiel len raz a je možné, že som mal nejaký priaznivý vietor, lebo sa mi to nejako nezdá, tu som nečakal zlepšenie.
Obrázek / SPRITMONITOR.DE: Obrázek
Uživatelský avatar
dusanSK

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 126
Registrován: 16 črc 2016, 00:00
Skútr / moto: Honda PCX (2017)
Tuning / úpravy: vyššie plexi Honda + deflektor Loster NC3, kufor Honda 39 l

Předchozí

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků