Válečky Dr.Pulley

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod mailo » 25 kvě 2017, 19:49

Max nezkouseno ale tacho jsem jel 121km/h

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
mailo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 417
Registrován: 08 bře 2013, 12:16
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: yamaha x-max 125 2014 matna bila
Tuning / úpravy: 12V zasuvka, cervene reflex prouzky,drzak na mobil, intercome, gopro hero 3+ black,deka louis

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod kalis323 » 26 kvě 2017, 06:25

Otáčky v červeném poli?

Odesláno z mého LG-D855 pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
kalis323

100+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 130
Registrován: 11 zář 2016, 20:19
Skútr / moto: piaggio mp3 500ie lt business abs, SKYCRUISER 125

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod mailo » 26 kvě 2017, 12:45

Cervene nemam mam digital

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
mailo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 417
Registrován: 08 bře 2013, 12:16
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: yamaha x-max 125 2014 matna bila
Tuning / úpravy: 12V zasuvka, cervene reflex prouzky,drzak na mobil, intercome, gopro hero 3+ black,deka louis

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod Mr.Voza » 24 čer 2017, 08:52

Tak jsem se konečně rozhoupal a dal jsem je do sériovýho variátoru v Aprilii Leonardo 250, s motorem Yamaha, stejnej jako v Majesty. Původní gramáž 14g, nahrazeno Pulleyema 12,5g (pozor u Majesty se dávali dvě gramáže 11g a 14g). Pocitově to jede líp, reakce na přidání plynu je rychlejší, skůtr je svižnější. V usálený rychlosti motor točí míň, když přidám, otáčky se dostanou tam, kde má motor vyšší výkon a vystřelí lip, než s originálníma válečkama. Ve větších rychlostech taky skůtr tocí míň a motor se tolik netrápí. Ostranila se tím ta nepříjemná vlastnost Leoše, kdy se motor při dosažení maximálky chová, jakoby zasahoval omezovač, resp. posunulo se to do vyšší rychlosti, ale toho jsem za "norálních podmílek" nedosáhnul - zaznamenal jsem to jenom zalehnutej za řidítkama a z mírnýho kopečka.

A teď trochu naměřenejch hodnot - vše měřeno GPS, po rovině a ve skoro bezvětří, pokud neuvedu jinak:
Maximálka s původníma válečkama za normálních podmínek (normální posez) 109 km/h (tacho cca 130), maximálka s Pulleyema 116 km/h (tacho cca 135)
Maximálka s původníma válečkama v pozici zalehnutej za řidítkama 113 km/h (tacho cca 135), maximálka se zalehnutím za řidítka s Pulleyema 120 km/h (tacho cca 140)

Hodnoty zrychlení v sekundách nemám, mám jenom záznam z RaceChrono, ze kterýho se dá vyčíst na jak dlouhým úseku jsem zrychlil na určitou rychlost:
Půdodní válečky - 0-100 km/h - měřeno 2x - jednou dráha dlouhá 310m, podruhý 300m
Pulleye - 0-100 km/h měřeno 2x, jednou dráha dlouhá 290m, podruhý 285m

Takže ve všech směrech posun k lepšímu. Pokud někdo chce oživit skůtr a nechce vrážet tisíce do Multivaru, tohle je podle mě ideální řešení za zlomek ceny. Doporučuju všem.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1269
Registrován: 05 říj 2011, 20:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod duky5 » 24 čer 2017, 11:43

Mám rovnakú skúsenosť na Nexus 500. Len pridám dlhodobú skúsenosť a to životnosť. Po 12000 km kedy sa u mňa menia normálne valčeky, boli dr pulley ako nové. Pomaly sa mi blíži ďalší interval, som zvedavý ako na tom budú teraz.
jazdim za Obrázek, dlhodoby priemer za cca 60 000 km
nejaké cestopisy tu: http://motoduky.blogspot.sk/
Drziak GPS, Termoscud Tucano Urbano, Vyhrievaná vložka pod bundu
Youtube
Uživatelský avatar
duky5

750+
 
Reputace: 80
Příspěvky: 912
Registrován: 27 kvě 2011, 16:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Gilera Nexus 500 mk2 2007 Dragon Red
Tuning / úpravy: Dr. Pulley valčeky, turistické givi plexi, kufor givi maxia 52l vo farbe

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod kalis323 » 24 čer 2017, 13:06

Mám taky dobrou zkušenost s kvalitou lepší než od malossi. Máte někdo variátor Dr.Pulley ?
Uživatelský avatar
kalis323

100+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 130
Registrován: 11 zář 2016, 20:19
Skútr / moto: piaggio mp3 500ie lt business abs, SKYCRUISER 125

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod bouska.t » 24 čer 2017, 13:36

Pulleye sem vyndal po 34000km, byly už dost osoupane. Koupil zpátky originali, konečně muzu poradne porovnat, protože sem předtím nemel otáčkoměr. Jediný cims em si ted jistej ze s puleyama mi klesla maximalka o 15kmh

Sent from mTalk w10m
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 112 000 km (90000km)
KTM 1050 Adventure 2016 30 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 68
Příspěvky: 1409
Registrován: 06 úno 2011, 21:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod rado668 » 25 čer 2017, 05:29

Mne tiež ešte na sw400 klesla max o cca 10 km/h. Že by tie pulley nemali radi dvojvalce[FACE WITH TEARS OF JOY]

Odoslané z SM-G800F pomocou Tapatalku
Uživatelský avatar
rado668

100+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 182
Registrován: 07 srp 2009, 08:28
Bydliště: ZM
Skútr / moto: x max 250

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod Kokeš » 25 čer 2017, 07:08

bouska.t a rado668 - měli by jste taky napsat váhu Pullíků a originálů,co když jste měli špatnou gramáž.
Uživatelský avatar
Kokeš

250+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 405
Registrován: 05 bře 2009, 18:34

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod bouska.t » 25 čer 2017, 12:36

Origo 19g pulleye 17g, nic spatne nebylo :) nicméně moc me netrapilo ze to jelo jen 170...

Sent from mTalk w10m
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 112 000 km (90000km)
KTM 1050 Adventure 2016 30 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 68
Příspěvky: 1409
Registrován: 06 úno 2011, 21:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod crhy » 25 čer 2017, 13:41

Když jsem měl slidery na Majesty 400, tak to bylo super, oživilo to perfektně skůtr - rozjezdy, maximálka, spotřeba mírně vzrostla (ze 3,5l na 3,7l)
Dal jsem je potom i do PCX 150, kde jsem je po týdnu vyndal. Nic moc zvláštního nepřinesly, jen mezi 60-70km/h byla obrovská výkonová díra, něco jako když babetta 210 dlouho nemůže přeřadit na 2 stupeň. (sice maximálka vzrostla o 3-5km/h, ale ta výkonová díra za to nestála). :idea:

Závěr: některým skůtrům prospějou, ostatním spíše ublíží. (tzn. osazovat jen tam, kde už někdo zjistil jaké budou mít vlastnosti, neboť, každý varec je jinak naladěný)
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 462
Příspěvky: 3241
Registrován: 29 kvě 2009, 19:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod JardaB » 25 čer 2017, 14:18

Předem mého dopisu: Promiň mi níže uvedený post - pokud se dotkne tvého jemnocitu

Ty jsi ale tatar (to se říká na Moravě) ... ONO to má díru. Je to je o tom, že jsi nevybíral do PCX hmotnost válečku a dal tam "cosi" dle nějakého doporučení. To střílíš jako slepej ... . Jaká je tvoje origo hmotnost a jakou hmotnost jsi dal Pulley ?

To se musí odzkoušet - mít alespoň 3 hmotnosti a nakombinovat http://www.skutrforum.cz/post311993.html?hilit=sada%20hmotnost#p311993

Pořád nedokážu pochopit ty ladiče pijan, co zkouší Pulley válečky (případně změnu hmotnosti válečků) bez odzkoušení tak, že tam prdnou jednu nahodile vybranou hmotnost podle nahodilého doporučení nějakého nahodilého radiče (případně nerozlišují válečky a kluzáky Pulley). A pak se diví --- ono to nejede!, ono to má díru!, ONO to nefunguje

Pak můžeš říkat "ty tatare", že to má díru .... já bych řekl, že díru máš ty ... ... z důvodu jemnocitu neuvádím kam ta díra vede :-)

=============================
Tak jsem si od "Crhy" vysloužil titul tuplovaného hňupa ... už mi nic nepomůže
Naposledy upravil JardaB dne 28 čer 2017, 07:30, celkově upraveno 1
JardaB
(Stadion 11; Babetta 210; Kymco Downtown 125i ABS) ... Kymco New Downtown 350i ABS - Givi V56N MAXIA 4;
Tábor; http://www.buchtik.eu ; buchtik@post.cz
Uživatelský avatar
JardaB

500+
 
Reputace: 131
Příspěvky: 729
Registrován: 17 črc 2015, 13:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: ne

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod crhy » 25 čer 2017, 14:53

Milý Jardo, poučuj si laskavě někoho jiného. Wtf?
To, že se vyjadřuju slengově ostatní určitě pochopí. A když se ti něco nelíbí, tak to raději nečti.

Jen pro info. Slidery do PCX jsem vybíral zhruba měsíc, studováním všemožných zahraničních vláken, nejvíce o této problematice bylo napsáno na fóru z Austrálie.
Naslepo jsem rozhodně nestřílel, nejsem tak bohatý, abych kupoval 10sad sliderů a mixoval je po nocích v garáži, na to jsou tady zajisté jiní experti, že?
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 462
Příspěvky: 3241
Registrován: 29 kvě 2009, 19:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod bouska.t » 25 čer 2017, 16:53

já pulleye určitě doporučím dál, konec konců tři Tmaxáři kolem mě si je koupili a jsou taktéž spokojeni, byl jsem spokojen, nekoupil je už jen protože je to moje poslední Tmax sezóna a nevyplatí se mi investovat do nich....
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 112 000 km (90000km)
KTM 1050 Adventure 2016 30 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 68
Příspěvky: 1409
Registrován: 06 úno 2011, 21:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Válečky Dr.Pulley

Příspěvekod Mr.Voza » 26 čer 2017, 14:10

JardaB: Než kupovat na odladění 3 sady Pulleyů, tak bych za ty peníze radši koupil jeden ověřenej Multivar, nemusíš nic ladit a pojede to ještě líp, než s "odladěnejma" Pulleyema.

Bouska.t: Sorry za OT a za zvědavost, ale co máš v plánu místo T-maxe?
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1269
Registrován: 05 říj 2011, 20:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

PředchozíDalší

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník