Tuning 50 4T

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Tuning 50 4T

Příspěvekod generic » 10 čer 2009, 18:33

Zdravim všechny :) zvlášt ty co mají to co píšu v nadpisu tématu a chtějí si to nějak vylepšit. Ne že bych je chtěl odradit, ale zvažte opravdu jestli má 10 000 co sem do toho dal já cenu navrtávat se do tý motorky a umožnit jí +10km/h vyšší maximálku, která je spíš v důsledku delšího převodu variátoru :D protože výkonově je to celkem malej rozdíl, at se děje pod zadkem do kopce, co se děje, řve to trošku víc, ale je to pro dva i pro jednoho celkem slabý a vždycky bude. Nejhorší sou ty táhlý kopce :D já teda osobně toho nelituju, ale píšu to sem pro to, aby někdo kdo od toho očekává nějakej velkej rozdíl, nebyl potom zklamanej. Je to vážně jenom decentní změna :) někdy mi příde, že ten starej měl v 65 lepší dech, protože měl pořádný otáčky, ten novej má i v 80 stejný otáčky jako ve 40 a neni tam žádná výkonová špička. Možná že mam jen špatně naštelovaný válečky, moc se to nepouští do otáček.. jinak rychlosti sou tacho :) tim nechci vyvracet to co sem tvrdil před tim o tom tuningu, splnilo to mé očekávání, které bylo však od začátku malé a ted sem vcelku spokojen :)
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Re: tuning 504t

Příspěvekod aumirek » 10 čer 2009, 18:56

moje řeč je to 50 tka tak také podle toho jezdí a budu li chtít jezdit 80 a více nikdá bych nebral tu 50 ku.Směji se tunerum co s blaženým usměven se chlubí včera jsem tam dal za 5 tisíc ladák a jede mi to hned o 5 km více pánbuh by mi musel do volu nadat.
aumirek

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 302
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klimkovice
Skútr / moto: Biagini Tiger
Tuning / úpravy: zatím nic a asi to tak zustane

Re: tuning 504t

Příspěvekod Rady » 10 čer 2009, 20:06

No mozna by bylo lepsi ty penize radeji vrazit pri koupi do lepsiho skutru nez je YUKI, pak by jsi nemusel tohle treba vubec psat :D
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: tuning 504t

Příspěvekod generic » 10 čer 2009, 20:12

no ted s tim nic neudělam :D :D leda že bych na rodiče nafingoval nešťastnou krádež... :D
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Re: tuning 504t

Příspěvekod aumirek » 10 čer 2009, 20:31

RADY to mi osobně také hlava nebere koupit nového skutra a ještě v záruce tudíž tu záruku oželet do toho vrazit pul ceny nebo i více tohoto skutra
aumirek

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 302
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klimkovice
Skútr / moto: Biagini Tiger
Tuning / úpravy: zatím nic a asi to tak zustane

Re: tuning 504t

Příspěvekod Vitas » 10 čer 2009, 20:48

Treba Kyblos. Ten ma znackovy Derbi a na brzde mu to namerilo 100, 7 km. Tomu klidne verim, takze dejme tomu, pricteme li odpor vzduchu, tak to tak 90 pojede. A to je oproti seriovce +20km. Jenze to Derbi je 2t a to se tuni mnohem lip a celkove je 2t sviznejsi.. :wink:
Uživatelský avatar
Vitas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 21 kvě 2009, 20:38
Skútr / moto: ItalJet Formula 50

Re: tuning 504t

Příspěvekod generic » 11 čer 2009, 06:40

no já neřikam že ne :) ale spokojil sem se s tim co mam, tkže mi to tk nějak neštve.
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Re: tuning 504t

Příspěvekod Vitas » 11 čer 2009, 21:26

reagoval jsem an aumirka. :wink:
Uživatelský avatar
Vitas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 21 kvě 2009, 20:38
Skútr / moto: ItalJet Formula 50

Re: tuning 504t

Příspěvekod AliXman » 16 čer 2009, 11:45

U mě ten 72ccm kit od Naraku docela znát je, ale chtělo si to hodně hrát i s variátorem (Malossi Multivar). Když sem to tam dal, tak skútr jen řval a jel max 40km/h. A ty rozjezdy byly taky šílený. Teď to mám na město myslím ideálně poladěný. Ale musím dodat že ať se ladí jak chce, obsah se ničím nenahradí.
Od 2007 do 2010 Kymco Agility 50 4T (najeto 30400km). Od 2010 Piaggio Beverly 500
AliXman

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 08 črc 2008, 07:08
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: tuning 504t

Příspěvekod generic » 16 čer 2009, 19:02

to AliXman: Můžu se zeptat, jaký jsou ty válečky co se dodávají standartně s tutim variátorem??
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Re: tuning 504t

Příspěvekod AliXman » 17 čer 2009, 13:18

generic píše:to AliXman: Můžu se zeptat, jaký jsou ty válečky co se dodávají standartně s tutim variátorem??


Standartně sem vněm měl Malossi 16x13 6.0gr. Nakonec sem dospěl ke kombinaci 16x13 7.5/8.0gr půl/půl. A na spojku sem dal zelený (městský) Hebo pružinky. Mám 110kg.
Od 2007 do 2010 Kymco Agility 50 4T (najeto 30400km). Od 2010 Piaggio Beverly 500
AliXman

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 08 črc 2008, 07:08
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: tuning 504t

Příspěvekod generic » 17 čer 2009, 14:00

to je divný.. mě zas přijde že tam mam moc těžký, nejde to do otáček, nejnižšího převodu variátoru se mi ještě dosáhnout nepovedlo.. je to takový utahaný a přijde mi že to má při akceleraci moc nízký otáčky.. s tim standartnim to bylo v daleko vyšších. Je možný že já k tomu variátoru dostal jiný?? kontrastku mam tu, co se k tomu variátoru dodávala
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Re: tuning 504t

Příspěvekod AliXman » 18 čer 2009, 09:32

Tak to netuším,ale vypadá to na buď moc slabou kontrasku nebo těžký válečky. To se musíš podívat co tam máš. Jak ti to jede do kopce? Podřaďuje si v pohodě nebo ti to dusí motor? Kontrasku mám taky tu, co k tomu byla. Měla by být bílá. Mě to dělalo právě pravý opak. Při rozjezdu sem musel motor honit do vysokých otáček aby se mi skút rozjel (to způsobovaly červené spojkové pružinky) a při jízdě sem měl maximálku nanejvýš 40km/h za neustálého řvaní motoru. Bylo to moc do síly. Proto sem dával čím dál težší válečky. Pokud ti to dělá to co píšeš, tak zkus dát lehčí. Ale koukni se jakou maj hodnotu ty nynější.
Od 2007 do 2010 Kymco Agility 50 4T (najeto 30400km). Od 2010 Piaggio Beverly 500
AliXman

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 08 črc 2008, 07:08
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: tuning 504t

Příspěvekod generic » 18 čer 2009, 20:06

kontrastku mam tu bílou a je v poho, do kopce i po rovině jsou stejný otáčky, podřazuje to dobře. no, zkusim se do toho mrknout, ale je divný že jsme si objednali stejnej variátor a máme oba úplně jiný projevy.. :D
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Re: tuning 504t

Příspěvekod AliXman » 19 čer 2009, 08:19

To jo no...je jasně vidět, že si to každý musí naštelovat podle sebe, neexistuje jeden univerzální návod :) A viděl bych to tedy na ty válečky. Pokud tam máš ty 6.0gr od Malossi, tak tam zkus 5.0gr. Mělo by to být živější.
Od 2007 do 2010 Kymco Agility 50 4T (najeto 30400km). Od 2010 Piaggio Beverly 500
AliXman

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 08 črc 2008, 07:08
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Další

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník