těsnení (koleno - válec)

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

těsnení (koleno - válec)

Příspěvekod Luca_69 » 26 úno 2012, 11:06

Nemáte nekdo takové to těsnění z kterého by se dal vystřihnout kroužek na utesnění kolena výfuku ? potrebuju kroužek o vnitřním pruměru 38mm a vnějším 45 mm nejlépe 1mm silný a více.
Díky predem za vše.. rady doporučení nebo přímo nabídku v Praze a okolí.. :-)

Kupovat celej arch za 170 kč z kterého využiju jen čvereček 4cm na 4cm me příjde šílený
Obrázek
Honda Deuaville 700V (2008)
Průměrná spotřeba je zatím 5,1 l/100 km
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2145
Registrován: 02 zář 2007, 01:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda Deauville (2008)
Tuning / úpravy: jezdím

Re: těsnení (koleno - válec)

Příspěvekod citereh » 26 úno 2012, 11:33

Ahoj,tak to si potom zajdi do Kovomatu a kup si těsnění do holendru - šroubové spojení na vodu - a řekni prodavačce velikost ,jakou potřebuješ - musí to být z materialu - klingerit
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: těsnení (koleno - válec)

Příspěvekod Luca_69 » 26 úno 2012, 11:54

Super díky..
Obrázek
Honda Deuaville 700V (2008)
Průměrná spotřeba je zatím 5,1 l/100 km
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2145
Registrován: 02 zář 2007, 01:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda Deauville (2008)
Tuning / úpravy: jezdím

Re: těsnení (koleno - válec)

Příspěvekod citereh » 26 úno 2012, 12:03

A pokud to je na koleno k výfuku ,tak to opatrně obal alobalem,aby ti to neshořelo ,ale to je nouzový řešení , i když viděl jsem jezdit s tímto řešením kluka hodně dlouho
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: těsnení (koleno - válec)

Příspěvekod Galls » 26 úno 2012, 12:53

Pokud klingerit, tak to chce drátěný s grafitem, kvůli tlaku. Má barvu tuhy a je v něm drátěná síťka. Měl by se dát sehnat.
Uživatelský avatar
Galls

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 176
Registrován: 07 úno 2012, 17:04
Bydliště: Stroumbi
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 / 2001

Re: těsnení (koleno - válec)

Příspěvekod citereh » 26 úno 2012, 12:55

Jj , klingerit černé barvy s drátěným sítkem uvnitř - myslím,že má označení - Klingerit 1000
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: těsnení (koleno - válec)

Příspěvekod Luca_69 » 26 úno 2012, 18:08

Tak mám 5 ks klingeritových podložek omotaných alobalem a pomatlaných vysokotepelně odolným tmelem a jedna z nich už je Mášence.. jestli vydrží mesíc.. budu rád.. Díky všem .. Klingerit 1000 dneska nikde neměli :-)
Obrázek
Honda Deuaville 700V (2008)
Průměrná spotřeba je zatím 5,1 l/100 km
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2145
Registrován: 02 zář 2007, 01:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda Deauville (2008)
Tuning / úpravy: jezdím

Re: těsnení (koleno - válec)

Příspěvekod mirsil » 26 úno 2012, 19:08

Pokud nechceš kupovat origoš, tak je ještě možnost nechat si vyrobit u profíků, jenom ten klingerit omotaný alobalem není úplně ideální řešení, spíš nouzovka na čas - bude se hodně stláčet a zevnitř opalovat - origoš má měděné oplechování. Já jsem si nechával dělat těsnění u Kaliny ve Zlíně. Stačilo domluvit po telefonu. Zakázka zněla na 6ks těsnění pod výfuk, jednoduché mezikruží pr.38/25 a síla mi byla nabídnuta 2,3 mm, oplechování mědí z obou stran a vnitřku, cena 260Kč za 6ks a do týdne jsem vyzvedl. Mají i zásilkovou službu a jsou šikovní , udělají cokoli i kusovku podle vzoru a prodejnu mají ještě v Táboře :wink:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1828
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Re: těsnení (koleno - válec)

Příspěvekod Luca_69 » 01 bře 2012, 21:02

Tak jsem to nakonec vyřešil takhle...

Tesnění mezi koleno a hlavu na škodu felicii ... za 29 kč pak nužkama na plech ostřihnout a flexou s řezacím kotoučem hezky dorovnat na rozmer.. tesní jak víno :-D
A má v sobě klingerit s ocelovou mřížkou :-)

vypadá podobně jako ty co si Mirsil nechal delat... :-) díky za rady a pomoc.. proste nekdy stačí popostrčit aby si člověk uvedomil správnou cestu.
Obrázek
Obrázek
Honda Deuaville 700V (2008)
Průměrná spotřeba je zatím 5,1 l/100 km
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2145
Registrován: 02 zář 2007, 01:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda Deauville (2008)
Tuning / úpravy: jezdím

Re: těsnení (koleno - válec)

Příspěvekod citereh » 02 bře 2012, 12:44

Ahoj ,tak vidíš - nějaký přijatelný kompromis a řešení se vždycky najde
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU


Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků