Přestavba 125 na 200 Piaggio

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Přestavba 125 na 200 Piaggio

Příspěvekod zitow » 28 kvě 2015, 09:02

Prekopal jsem 125 na 200 komplet (valec,pist,variator,spojka,remen,prevody). Zajima me jestli muzu na 200 setupu pouzit 125 remen...je kratsi a sirsi nez 200....nejde mi o maximalku, ale o sviznost....nema s tim nekdo zkusenost?
Uživatelský avatar
zitow

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 294
Registrován: 17 dub 2013, 19:17
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: X9 125 》200 evolution
Tuning / úpravy: Dr.Pulley sliders, Leo 4road, iridium NGK

Re: Přestavba 125 na 200 Piaggio

Příspěvekod lukopi » 16 črc 2015, 22:00

Ahoj, na kolik tě ta přestavba přišla a jak je to znát?
lukopi

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 15 črc 2015, 23:34
Skútr / moto: Piaggio X8
Tuning / úpravy: 125

Re: Přestavba 125 na 200 Piaggio

Příspěvekod zitow » 17 črc 2015, 08:46

Ahoj,
přestavba mě stála jen práci , protože jsem byl na 125ce nedobrovolně vystoupen za jízdy...nedostal jsem přednost na křižovatce...likvidátorem vyhodnoceno jako totálka, takže jsem koupil 200 na italských papirech a udělal z ni 125(číslo motoru a číslo na rámu).
Znát je to hodně....200 do kopce drží 100 km/h, 125 ten samý kopec max 80 km/h.
Maximalka 125- 110 km/h, 200 - 130 km/h.
Přijde mi, že mám i nižší spotřebu( neženu ji stále na plný plyn, a točí zhruba o 1000 otáček méně než 125).
A náklaďáky už nejsou takový problém.

Včera jsem koukal na toto:
http://motorky.bazos.cz/inzerat/4992693 ... -Motor.php
Ale 10 000 je podle mě moc.I když podle fotky není nějak olezlý takže asi nebude mít natočeno 2x a víc kolem zeměkoule ale chtělo by to vidět.
Za 7 500 se dá pořídit toto:
http://www.scootland.cz/zbozi/piaggio-v ... 0ccm-sada/

200 mě stála 15 000 a dalších zhruba 5 000 nové věci( náplně, těsnění,řemen, válečky, spotřební materiál)
Uživatelský avatar
zitow

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 294
Registrován: 17 dub 2013, 19:17
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: X9 125 》200 evolution
Tuning / úpravy: Dr.Pulley sliders, Leo 4road, iridium NGK

Re: Přestavba 125 na 200 Piaggio

Příspěvekod xladi » 27 čer 2018, 13:25

Když tam ten řemen napasuješ tak to asi půjde, ale není to na to dělané. Každý motor je optimalizovaný na své komponenty. Může to mít za následek že kolo bude zabírat i na volnoběh a kvůli pár ušetřeným stovkám za řemen spálíš spojku když budeš čekat na křižovatce. Řemen vydrží dlouho, chápu že nechceš dát pryč ten co máš ze 125 ale nemuselo by se to vyplatit.
Uživatelský avatar
xladi

50+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 64
Registrován: 04 zář 2011, 13:15
Bydliště: Jaroměř
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350 ST ABS/ASR (2016)

Re: Přestavba 125 na 200 Piaggio

Příspěvekod kutitim » 10 srp 2020, 12:54

Chtěl jsem se zeptat neřešil tu někdo výměnu trysek u karburátoru Keihin po přestavbě motoru ze 125ccm na 200ccm chystám se na přestavbu, počítám že původní trysky budou dodávat málo paliva jestli ano jaké trysky musím vyměnit a za jaké číslo dík za info Vlasta
Uživatelský avatar
kutitim

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 18 bře 2013, 18:25
Bydliště: Teplicko
Skútr / moto: Piaggio X8 125ccm
Tuning / úpravy: bez

Re: Přestavba 125 na 200 Piaggio

Příspěvekod eddie29 » 26 srp 2020, 13:49

Ted to nemam u sebe, ale je tam dokonce mensi tryska...(pokud si to dobre pamatuju)
Bylo F15 TUNED,Teď už jenom DERBI GP1 a F12
Uživatelský avatar
eddie29

250+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 291
Registrován: 01 lis 2010, 15:39
Skútr / moto: Bylo F15,F12/derbi gp1 125/teď Ymah fz8 a Xmax250

Re: Přestavba 125 na 200 Piaggio

Příspěvekod kutitim » 09 zář 2020, 11:55

Aha já myslel že větší, no uvidím až to předělám co to bude dělat . Jinak dík za info
Uživatelský avatar
kutitim

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 18 bře 2013, 18:25
Bydliště: Teplicko
Skútr / moto: Piaggio X8 125ccm
Tuning / úpravy: bez

Re: Přestavba 125 na 200 Piaggio

Příspěvekod JardaB » 09 zář 2020, 14:07

To vím zase já :-) .. budeš to nefunkční ladit do zblnutí .. to není pro amatéra bez zkušeností práce na malou chviličku
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1668
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Přestavba 125 na 200 Piaggio

Příspěvekod kutitim » 13 zář 2020, 23:54

Vyřešeno koupil jsem karburátor z 200 ccm
Uživatelský avatar
kutitim

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 18 bře 2013, 18:25
Bydliště: Teplicko
Skútr / moto: Piaggio X8 125ccm
Tuning / úpravy: bez

Re: Přestavba 125 na 200 Piaggio

Příspěvekod kutitim » 20 bře 2021, 14:27

tak nic po dotažení hlavy sedí vše jak má
Naposledy upravil kutitim dne 12 dub 2021, 20:54, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
kutitim

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 18 bře 2013, 18:25
Bydliště: Teplicko
Skútr / moto: Piaggio X8 125ccm
Tuning / úpravy: bez

Re: Přestavba 125 na 200 Piaggio

Příspěvekod Dano » 20 bře 2021, 18:33

ja si tipnem,že je to tak o.k. ak vymeníš valec 125 za 200 a hlava ostáva pôvodná,bol by tam brutálne vysoký kompresný pomer=detonačné spalovanie=zničená ojnica,kluka-preto je vzdialenosť vrchu piestu od čapu o tie 3 mm menej,aby zostal približne rovnaký kompresný pomer
Dano

500+
 
Reputace: 44
Příspěvky: 586
Registrován: 09 črc 2017, 18:13
Bydliště: BA-Rača
Skútr / moto: Yamaha X-max 300 matná čierna


Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků