Přechod z 50 ccm na 70 a jak se to projeví?

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Přechod z 50 ccm na 70 a jak se to projeví?

Příspěvekod tatík » 03 dub 2011, 21:20

Yuki Matrix 50 4T.Mám to nový,najeto 500 km,byl jsem u autorizovanýho servismana,tak jsme se chvíly nezávazně bavili a nabídl mi,že by mi tam dal kit 72(nebo 70,už přesně nevím)Je to prý celá sada,jsou k tomu válečky a asi pružina plus se přetryskuje karburátor.Výsledkem by mělo být podle něho zvýšení max.rychlosti o 10-15 km/hod,ale hlavně by to lépe vyšlapalo kopce a pro moji váhu by to bylo taky výhodný.Na životnost to prý nijak zásadní vliv nemá.Je to teda člověk,který se zabývá Yukinou už léta,dokonce mi řekl,že on si za zvou práci ručí a dělá to celkem běžně.Cena kitu a těch věcí kolem včetně montáže by byla kolem 5 tisíc kč,doporučil mi i dát značkovej řemen.V kolika km to mužu dát předělat,to prý záleží na mě,klidně hned po záběhu.Co si myslíte o ceně?A kdo si to nechal udělat,jak se to projevilo a jak to drží.Dík Tatík
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1450
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: Honda Forza 300/2019 najeto 10473 km
Tuning / úpravy: originální stav

Re: Přechod z 50 ccm na 70 a jak se to projeví?

Příspěvekod Bahnak » 03 dub 2011, 21:21

škoda peněz :(
cesta je cíl
Uživatelský avatar
Bahnak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 598
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Re: Přechod z 50 ccm na 70 a jak se to projeví?

Příspěvekod tatík » 03 dub 2011, 21:25

proč?Že by to lepší nebylo,nebo by se to dalo pořídit levněji?
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1450
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: Honda Forza 300/2019 najeto 10473 km
Tuning / úpravy: originální stav

Re: Přechod z 50 ccm na 70 a jak se to projeví?

Příspěvekod TUNER » 04 dub 2011, 07:19

Pokud máš,jak jsem již někde četl,papíry na větší moto,tak bych opravdu na tyhle úpravy zapomněl. Jsou to vyhozené peníze.... 4T motorum to sice trochu pomůže,ale nárůst výkonu jako u 2T zdaleka nečekej. 5000 mi jen za válec přijde dost. Za 3000 máš komplet paket i s variátorem. A za montáž bych více jak 1000 nedal....
Další otázkou je životnost kliky.....ta to může ustát,ale taky nemusí díky "kvalitě" čínské výroby.....

http://www.scootland.cz/zbozi/scootland ... -pack-q4t/
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Přechod z 50 ccm na 70 a jak se to projeví?

Příspěvekod tatík » 04 dub 2011, 15:13

rozumím.Bylo mi to pouze nabídnuto,nemám s tím zkušenost a ani nepotřebuju aby to jezdilo 100.Jen sem myslel,že to pojede líp do kopcu a tak.Papíry mám na všechno mimo bus a velkou motorku.Skutříka mám pro radost,mám auto a do práce jezdím na kole,mám to jen 1200 m,ani by se neohřál.
Uvidím,až tam s tím pojedu,tak se na to všechno ještě přeptám :?:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1450
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: Honda Forza 300/2019 najeto 10473 km
Tuning / úpravy: originální stav

Re: Přechod z 50 ccm na 70 a jak se to projeví?

Příspěvekod Fox13 » 04 dub 2011, 15:17

Kamarád má 70 kit, laďák,... a jede mu to stejně jako muj peugeot. :idea:
Do nebe vede jen jednosměrka
Uživatelský avatar
Fox13

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 55
Registrován: 31 led 2011, 22:04
Bydliště: České Budějovice
Skútr / moto: Peugeot Speedfight 2
Tuning / úpravy: sportovní válečky + kontraska, modré podsvícení, zásuvka

Re: Přechod z 50 ccm na 70 a jak se to projeví?

Příspěvekod kingwayrocky » 22 kvě 2011, 21:51

čus dnes sem si ojednal válec 80 a válečky 5.5g bude to gud..?
kingwayrocky

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 17 kvě 2011, 20:02
Bydliště: Kovanice33 Nymburk
Skútr / moto: Kingway rocky 50
Tuning / úpravy: zatím žádná

Re: Přechod z 50 ccm na 70 a jak se to projeví?

Příspěvekod RHON » 22 kvě 2011, 22:01

Na to ses měl zeptat dříve, než si objednával - teď to bude muset bejt gud
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Přechod z 50 ccm na 70 a jak se to projeví?

Příspěvekod kingwayrocky » 23 kvě 2011, 19:00

a nebude to nák špatný..?
kingwayrocky

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 17 kvě 2011, 20:02
Bydliště: Kovanice33 Nymburk
Skútr / moto: Kingway rocky 50
Tuning / úpravy: zatím žádná

Re: Přechod z 50 ccm na 70 a jak se to projeví?

Příspěvekod RHON » 23 kvě 2011, 20:07

Válečky bych koupil v sadě, protože se málo kdy trefíš do té nej váhy. S tím kitem no záleží, kdo ti to udělá. Pojede to určitě lépe, ale bude to více papat. K tomu kitu bych měnil i řemen variátoru, teď nevím jestli k tomu kitu dostaneš i trysky, protože pokud tam necháš původní trysky a dáš vetší válec, tak to dle mého názoru stejně nepojede tak optimálně. Určitě to dej někomu, kdo s tím má zkušenosti :wink:
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

Re: Přechod z 50 ccm na 70 a jak se to projeví?

Příspěvekod kingwayrocky » 24 kvě 2011, 22:06

čuskoupil sem tenhle válec http://skutry-levne.cz/88-valec-65-79-ccm-4t.html tak uvidim no..a bude mi to dělat kámoš co jezdí závodně na moto tak tomu rozumí..a jakou velikost bys navrhoval trisky..?a prosimtě jak zjistim rozměr řemenu?díky moc
kingwayrocky

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 17 kvě 2011, 20:02
Bydliště: Kovanice33 Nymburk
Skútr / moto: Kingway rocky 50
Tuning / úpravy: zatím žádná

Re: Přechod z 50 ccm na 70 a jak se to projeví?

Příspěvekod xykapa » 25 kvě 2011, 10:55

tatík píše:rozumím.Bylo mi to pouze nabídnuto,nemám s tím zkušenost a ani nepotřebuju aby to jezdilo 100.Jen sem myslel,že to pojede líp do kopcu a tak.Papíry mám na všechno mimo bus a velkou motorku.Skutříka mám pro radost,mám auto a do práce jezdím na kole,mám to jen 1200 m,ani by se neohřál.
Uvidím,až tam s tím pojedu,tak se na to všechno ještě přeptám :?:

zdravím
dělal jsem si kit sám na Gilere Runner 50,hned po 500 km jsemm odsranil restrikce a jel cca 60 km a to mě nestačilo,protože rozjezdy byly pořád líné,tak jsem dal 70 válec,variátor Malosi s pružinou,přetryskoval karburátor a dal jiný vzd. filtr...a jel cca 75 a svižný rozjezd...no a pak jsem zainvestoval do laďeného výfuku a málem mi skutr vyletěl z rukou....jak raketa....jede 95 km a dál už se bojim....:-)
investice se vyplatí,je to super požitek....
jenže se mnou nikdo nechtěl jezdit...pro některé jsem byl moc rychlej a pro někoho pořád pomalej...hlavně na delší vyjížďky..
nechal jsem se přemluvit,abych tu pilu nechal někomu mladšímu a koupl jsem si X MAX 250....moc pěkné ježdění...ale už pokukuji po 2500 km po variátoru a výfuku.a....:-)))
mimochodem,ta Gilera je pořád na prodej.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Karel..yamaha x max 250 sport 2011, Gilera Runner70 SP kit 2006
Uživatelský avatar
xykapa

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 33
Registrován: 04 dub 2011, 14:56
Bydliště: Praha-západ
Skútr / moto: x max 250 sport 2011
Tuning / úpravy: ne

Re: Přechod z 50 ccm na 70 a jak se to projeví?

Příspěvekod aumirek » 25 kvě 2011, 11:29

opravdu škoda peněz u nového stroje pokud ale bys musel měnit válec je škoda peněz dát znovu 50 tku.Nečekej ale nárust maximálky jelikož max otáčky jsou stejné tak i rychlost bude dá se říct stejná bude to ale krapekt silnější do kopce
aumirek

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 302
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klimkovice
Skútr / moto: Biagini Tiger
Tuning / úpravy: zatím nic a asi to tak zustane

Re: Přechod z 50 ccm na 70 a jak se to projeví?

Příspěvekod kingwayrocky » 31 kvě 2011, 21:34

čus hoši jak velkou trysku kdyš mám 79ccm válec diky za radu
kingwayrocky

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 17 kvě 2011, 20:02
Bydliště: Kovanice33 Nymburk
Skútr / moto: Kingway rocky 50
Tuning / úpravy: zatím žádná

Re: Přechod z 50 ccm na 70 a jak se to projeví?

Příspěvekod romell73 » 02 čer 2011, 02:26

Zdravím všechny, pročítám zde diskusi o přechodu z 50 na 70ccm a je tu spousta negativních ohlasů,že se to neprojeví, vyhozené peníze atd. Dnes jsem přivezl skutra ze servisu (garančka po 500km a montáž kitu 80ccm.
Je to super ... můžu vřele doporučit, při jízdě do kopce je to opravdu paráda, je to živější při rozjezdu a na rovince to jelo přes 80km/h :shock: a to už jsem dál nezkoušel protože je to potřeba nejdřív zajet (150 až 200km).

Tedy já jsem zatím maximálně spokojený ! ! § :wink: :mrgreen:
romell73

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 15 kvě 2011, 23:33
Skútr / moto: Martinelli

Další

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků