Po pridani plynu vystreli a pak nejede

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Re: Po pridani plynu vystreli a pak nejede

Příspěvekod jira851 » 21 bře 2011, 17:10

Vážně?A nejde ti tam zase zbytečně moc směsi?U seriového jsem byl na nějakých 200 km na 4.8L ale je vážně rozdíl jak s tím jezdíš, když to rozkoulím a pak udržuju při čtvrtce plynu na stejné rychlosti tak je spotřeba hodně slušná ale když lítám brzda plyn někde po městě tak to se sám bojím změřit :D aby to nakonec nežralo víc než plechovka :D
jira851

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 112
Registrován: 19 bře 2011, 16:20
Bydliště: Sever Moravy
Skútr / moto: Nyní už jen SUZUKI BURGMAN 125
Tuning / úpravy: Válec Malossi sport 70ccm, Open filtr,Tryska č90,Malossi Multivar,Leovince TT,Kontratka +60%

Re: Po pridani plynu vystreli a pak nejede

Příspěvekod Neos50 » 22 bře 2011, 08:43

karbec je seriovka i seriově osazenej..jehla je taky jak má bejt..celý sání je přetěsněný filtr vypranej. svíčka krásně cihlová..všechno funguje jak má jen spotřeba je vyšší..tak těch 115-120 km na 4,5 litru...ale je fakt ,že jezdit na půl nebo čtvrt plynu je blbost :-D
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Re: Po pridani plynu vystreli a pak nejede

Příspěvekod jardajbc » 22 bře 2011, 19:25

Už jsem se tu někde vykecával, ale platí to pořád. Pokud vyměníme filtr,karbec,trysku,válec nebo výfuk a ladíme doma je nejjednoduší hodit scoota na hlavní stojan. Prostě zadní kolo aby bylo ve vzduchu. Nastartuju nechám ohřát pak přidám plný plyn. Když to chcípne hned je malá tryska. Když to kokrhá je velká tryska.
Když to na max otáčky jde plynule a kokrhá to jen v přechodu do max otáček je potřeba povytáhnout jehlu. Že to děláme správně stačí při malé trysce palcem zaclonit sání a hned je cítit zlepšení. Když motor běží po přidání plného plynu plynule do plných otáček pak teprve jdeme ladit na silnici. Variator, válečky,kontrasku,pružinky do spojky,řemen atd. tak aby motor makal v oblasti max.výkonu. Samozřejmostí je že vše ostatní je před laděním OK/svíčka ,CDI, indučka,netěsnosti sání/. Když to začne po čase blbnout začněte zase na stojánku ušetří to hodně času. Jinak moje AC Minarelli 19DO 90tryska chlastá až 5l
max.104km/h vleže z mírného kopečka. Rovinky 90-100podle větru a vlhkosti vzduchu :lol: S karbcem Mikuni 16 to chodilo stejně a jen s tryskou 80. Teď T6 Airsal 70ccm a LV ZX. Trochu jsem vyvětral variátor a nasadil spoiler sání a zatím válec drží. Ješte se nekousnul. Uvidíme až venku stoupne vyrazně teplota.
jardajbc

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010, 18:30

Předchozí

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků