PCX 125 - 2017

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

PCX 125 - 2017

Příspěvekod erikkk » 19 srp 2017, 06:58

Zdravim vlastnim pcx vyrobene 2017. Najazdil som zatial 2500 km.

Nemam vodicak na nic vacsie a chodim pravidelne 120km tam a naspat za priatelkou.

Preto by som chcel skuter zrychlit. Uz len kvoli tomu ze mam obrovsky problem s obiehanim ludi, ktori chodia 85 atd.

Na zaciatok chcem objednat http://www.yuminashi.cz/TORQUE-CONTROL- ... -2-d10.htm zo slidermi dr. pulley a planujem tam vopchat 20x15 10g + novy belt k tomu.

Co sa chcem opytat ci bude potrebne skuter odblokovat a ak ano. Ci mi moze niekto poradit. Ako na to, resp kde mi s tym pomozu.

Dakujem za pomoc :-)

PS: Skuter mi teraz ide po rovinke za normalnych podmienok cca 98 podla GPS. Obmedzovac zastavi na 103 GPS.
Podla yuminashi by mal po vymene mat top speed 130km/h a cruising speed medzi 110-120 km/h na tachometri.
Uživatelský avatar
erikkk

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 12
Registrován: 19 srp 2017, 06:41
Skútr / moto: Honda Pcx 125 - 2017
Tuning / úpravy: Plexi GIVI 81,5 cm. Remen GATES POWERLINK. Yuminashi torque control variator 8g. Pridane koliecko zotrvacnika yuminashi.

Re: PCX 125 - 2017

Příspěvekod PePe_PCX » 19 srp 2017, 08:09

Myslím, že na to jdeš správně. Úprava variátoru je podle mě jediná smysluplná úprava. Odblokovat se nemusí nic.

Ale nečekej zázrak. Akcelerace nad 90 km/h stejně nebude nic moc na bezpečný předjíždění.
Honda PCX 125, Aprilia Pegaso 650 Trail
PePe_PCX

100+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 101
Registrován: 24 črc 2015, 13:17
Skútr / moto: Honda PCX 125

Re: PCX 125 - 2017

Příspěvekod erikkk » 19 srp 2017, 08:19

To su skvele spravy ze usetrim na odblokovani. Ak sa to vytiahne na 120 tak by som mohol chodit aj po dialnici bez toho aby ma furt obehovali kamiony.

Diky za nazor
Uživatelský avatar
erikkk

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 12
Registrován: 19 srp 2017, 06:41
Skútr / moto: Honda Pcx 125 - 2017
Tuning / úpravy: Plexi GIVI 81,5 cm. Remen GATES POWERLINK. Yuminashi torque control variator 8g. Pridane koliecko zotrvacnika yuminashi.

Re: PCX 125 - 2017

Příspěvekod dusanSK » 19 srp 2017, 08:35

Po diaľnici chodím bežne a ešte som nestretol kamión, ktorý by ma obehol - naopak, vždy nejaký dobehnem a zaradím sa zaň v bezpečnej vzdialenosti. Kamióny majú obmedzovač na 90. Medzi kamióny nepočítam dodávky a menšie nákladné vozidlá.
Obrázek / SPRITMONITOR.DE: Obrázek
Uživatelský avatar
dusanSK

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 164
Registrován: 15 črc 2016, 23:00
Skútr / moto: Honda PCX (2017)
Tuning / úpravy: vyššie plexi Honda + deflektor Loster NC3, kufor Honda 39 l, od 7/2018 slidery Dr. Pulley 13,5 g

Re: PCX 125 - 2017

Příspěvekod Mirus1 » 19 srp 2017, 09:08

No já nevím, na rychlosti 130km/hod. jsou stavěné jiné stroje než PCX.Jak podvozkově,tak pneu, pérování a.t.d. Chci vidět někoho na PCX jak to valí po dálnici 130 a co to s ním bude dělat, pokud se ta rychlost nějakýma úpravama vůbec docílí :roll: Jó, život a zdraví máme jenom jedno, takže si ho sakra važte a nevymýšlejte nebezpečné kokot.ny..
SYM GTS Joymax 125i SPORT ABS + Start & Stop,válec s keramickou vložkou, výkon 11kW,
TopCase Givi B47NML BLADE+Dr.Pulley válečky 20x15-11gr.
Uživatelský avatar
Mirus1

750+
 
Reputace: 173
Příspěvky: 792
Registrován: 27 zář 2014, 05:44
Bydliště: Lipová-lázně
Skútr / moto: SYM GTS Joymax 125i SPORT ABS + Start & Stop

Re: PCX 125 - 2017

Příspěvekod erikkk » 19 srp 2017, 09:15

Dusan: Myslel som aj tie nakladaky, casto su stare a obehuju dost nebezpecne. Radsej ich obiehat ako byt nimi obehnuty. Alebo byt za nimi a riskovat ze im nieco z nakladu odleti. Podla mna.

Mirus: To je maximalna rychlost, realne podla GPS by to malo ist 115 na rovine max. Je to prakticke. Samozrejme bezpecnost na prvom miesto.
Uživatelský avatar
erikkk

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 12
Registrován: 19 srp 2017, 06:41
Skútr / moto: Honda Pcx 125 - 2017
Tuning / úpravy: Plexi GIVI 81,5 cm. Remen GATES POWERLINK. Yuminashi torque control variator 8g. Pridane koliecko zotrvacnika yuminashi.

Re: PCX 125 - 2017

Příspěvekod TUNER » 22 srp 2017, 11:57

Jediné správné řešení je řešení A.....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 201
Příspěvky: 3749
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: PCX 125 - 2017

Příspěvekod pcx » 22 srp 2017, 12:38

Moja skusenost je nasledovna...
- usetril som peniaze za "tuning" (kazdy skuter je prednostne na nieco, a basta)
- predal som pcxku
- za usetrene peniaze a nervy, som si spravil velke Acko
- a kupil to co mi viac "sadlo" a vyhovovalo mojim potrebam
Uživatelský avatar
pcx

500+
 
Reputace: 36
Příspěvky: 572
Registrován: 07 led 2015, 09:58
Bydliště: Nitra, SK
Skútr / moto: HONDA NC 700 X, DCT, ABS

Re: PCX 125 - 2017

Příspěvekod HonzaR » 22 srp 2017, 13:05

Nejlepší tuning stopětadvacítky je +250ccm :D
Integra 2015 - 60.000km
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1000+
 
Reputace: 100
Příspěvky: 1369
Registrován: 15 srp 2011, 10:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Honda Integra NC750D
Tuning / úpravy: pérování Matris - jako v bavlnce

Re: PCX 125 - 2017

Příspěvekod Kill Frenzy » 22 srp 2017, 14:36

Ja som tiez riesil na PCX 125 zvysenie rychlosti pouzitim sliderov Dr. Pulley 12.5 g. Zmenil sa prejav motora, akceleracia, max. rychlost sa vysplhala na 115 km/h podla tachometra, co mi stacilo na relativne sviznu jazdu v pravom pruhu dialnice a menej stresu z kamionov.

Ale pravdupovediac, je to taka uprava na chvilu...Slidery maju kratsiu zivotnost oproti klasickym valcekom a problem je hlavne opotrebenie kuzelov variatora - ak dlhodobo jazdis maximalkou, casom remen variatora vyderie do kuzelov na koncoch male drazky, cim ti maximalka bude opat postupne mierne klesat + pocitaj aj s opotrebovanim remena.

Z mojho pohladu takato uprava z dlhodobeho hladiska nedava velky zmysel a uz vobec si neviem predstavit, ak teda ta uprava zvysi maximalku na realnych 130 km/h, ako PCX takuto rychlost zvladne - obavam sa, ze jazda bude dost nestabilna kvoli nadlahcovaniu predneho kolesa.
Uživatelský avatar
Kill Frenzy

50+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 87
Registrován: 01 čer 2012, 11:47
Bydliště: Senec
Skútr / moto: Aprilia Atlantic 300

Re: PCX 125 - 2017

Příspěvekod Mirus1 » 22 srp 2017, 16:23

HonzaR::
No jo,ale to by byla potom podle tebe 375ka, to je ale motor Loncin ve sněhové fréze, nebo Citroën 2CV6 :D

Kill Frenzy::
Celkem máš pravdu,akorát mě nesedí tvoje věta "Slidery maju kratsiu zivotnost oproti klasickym valcekom".Na to si přišel jak? Máš vlastní zkušenost?
Já myslím,že je to logicky právě naopak. Já mám tyhle,najeto zatím 6000km,nedávno jsem je pro zajímavost kontroloval a zatím perfekt. Přečti si dole komentář k těm sliderům...Možná má ale někdo po delším nájezdu jiné zkušenosti,nevím..
http://www.scootershop.cz/14204-valecky ... skutr.html
SYM GTS Joymax 125i SPORT ABS + Start & Stop,válec s keramickou vložkou, výkon 11kW,
TopCase Givi B47NML BLADE+Dr.Pulley válečky 20x15-11gr.
Uživatelský avatar
Mirus1

750+
 
Reputace: 173
Příspěvky: 792
Registrován: 27 zář 2014, 05:44
Bydliště: Lipová-lázně
Skútr / moto: SYM GTS Joymax 125i SPORT ABS + Start & Stop

Re: PCX 125 - 2017

Příspěvekod Dusan14 » 22 srp 2017, 17:11

Preto lebo valceky sa po hliniku gulaju (teoreticky) kdez to slidery suchaju.
Treba robit pravidelny servis, to znamena odmastovacim sprejom vycistit priestor variatora, oplachnit slidery voditka a priestor kde sa pohybuju.
Dusan14

1000+
 
Reputace: 32
Příspěvky: 1044
Registrován: 09 bře 2014, 21:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: PCX 125 - 2017

Příspěvekod PePe_PCX » 22 srp 2017, 19:08

Ještě jsem si vzpomněl na jednu věc. Mohlo by ti pomoci vyšší plexi kvůli zlepšení aerodynamiky. Já po výměně origo za 55 cm Ermax cítil na dálnici obrovskou změnu. Tachometrových 100 km/h na rovině jedu na cca 2/3 plynu a na plný knedlík se dostanu do omezovače téměř kdykoliv (např. na nájezdu na D10 ke sjezdu na Satalice, kde je to mírně do kopce).
Naposledy upravil PePe_PCX dne 22 srp 2017, 21:22, celkově upraveno 1
Honda PCX 125, Aprilia Pegaso 650 Trail
PePe_PCX

100+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 101
Registrován: 24 črc 2015, 13:17
Skútr / moto: Honda PCX 125

Re: PCX 125 - 2017

Příspěvekod alabama14 » 22 srp 2017, 19:39

s tym plexi suhlasim, mne to celkom znatelne zmenilo dynamiku jazdy. Uz si to bez neviem ani predstavit.
Uživatelský avatar
alabama14

50+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 84
Registrován: 09 lis 2016, 18:39
Bydliště: BA / SC
Skútr / moto: Honda Vision 110
Tuning / úpravy: Malossi Multivar

Re: PCX 125 - 2017

Příspěvekod erikkk » 23 srp 2017, 07:22

Suhlasim aj ja, mam 81,5cm GIVI plexi a ide to presne ako keby som sa krcil za malym origo plexi len bez toho krcenia.

Som si vedomy toho ze maximalka 139 (po zhliadnuty a precitani par info) neznamena ze ju to vytiahne. Jedine tak ak by to slo z riadneho kopca.

Ale skvele napady. Planujem to tak ze dalsiu sezonu spravim vodicak na nieco vecsie a kupim to.

Dnes som to objednal. Spravim Vam video porovnanie bez noveho variatora a s novym nech mame fakty.

Co sa tyka tej maximalky, tak takto sa zvysi na neodblokovanom PCX.

https://www.youtube.com/watch?v=n6Xw7pTknCw

Obrázek
Naposledy upravil erikkk dne 23 srp 2017, 08:51, celkově upraveno 9
Uživatelský avatar
erikkk

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 12
Registrován: 19 srp 2017, 06:41
Skútr / moto: Honda Pcx 125 - 2017
Tuning / úpravy: Plexi GIVI 81,5 cm. Remen GATES POWERLINK. Yuminashi torque control variator 8g. Pridane koliecko zotrvacnika yuminashi.

Další

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník