PCX 125 - 2017

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Re: PCX 125 - 2017

Příspěvekod PePe_PCX » 04 zář 2017, 10:11

Reálná rychlost je dle GPS? Jinak super a dík za zhodnocení.
Honda PCX 125, Aprilia Pegaso 650 Trail
PePe_PCX

100+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 104
Registrován: 24 črc 2015, 13:17
Skútr / moto: Honda PCX 125

Re: PCX 125 - 2017

Příspěvekod erikkk » 04 zář 2017, 18:29

Dneska som to poriadne vyskusal 250km.

Realna GPS 110,9. Na tachaci mi maximalne ukazovalo 120.

Ked som mimo dedin tak sa snazim drzat furt plny plyn a spotreba 2,3.

Este musim pochvalit dalsie koliecko zotrvacnika co som pridal, ked pustim plyn tak skuter vobec tak prudko nebrzdi. Predtym to az seklo ked som pustil plyn teraz to pekne hladko ubuda a aj lepsie drzi maximalku.

Obrázek
Obrázek
upload pictures to website
Uživatelský avatar
erikkk

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 12
Registrován: 19 srp 2017, 06:41
Skútr / moto: Honda Pcx 125 - 2017
Tuning / úpravy: Plexi GIVI 81,5 cm. Remen GATES POWERLINK. Yuminashi torque control variator 8g. Pridane koliecko zotrvacnika yuminashi.

Re: PCX 125 - 2017

Příspěvekod blant » 11 bře 2019, 22:36

Ahoj erikkk,

tak co? Jezdíš ještě s tím vylepšením?
Taky po tom koukám.
Na ofico stránkách jsem se dočetl, že je potřeba válečky měnit co 1600km, aby to jelo co nejlíp.
To se mi zdá hodně neekonomický a pracný.
Jak jsi na tom s těmi válečky ty?

Chtěl bych tam narvat toto:
http://www.yuminashi.eu/gt-gran-turismo ... -150-2018/
http://www.yuminashi.eu/inertia-power-booster-set/

Bohužel na stránce co jsi to kupoval http://www.yuminashi.cz je už akorát varování, že se to od nich nemá objednávat.
A ani jsem nenašel žádné zkušenosti někoho jiného. Tak nevím jestli to vůbec od nich objednat :(
blant

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 15 zář 2018, 21:33

Re: PCX 125 - 2017

Příspěvekod forester » 12 bře 2019, 06:10

Bol tu naposledy v lete 2017 tak odpovede sa najskôr nedočkáš :D
Honda PCX, 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,39 tis km
Yamaha X-Max 250,2012,75 tis km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 418
Příspěvky: 4290
Registrován: 14 čer 2010, 15:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: PCX 125 - 2017

Příspěvekod blant » 12 bře 2019, 20:12

Tak by mohl odpověděd třeba někdo jiný, kdo má s tím zkušenosti :-)
blant

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 15 zář 2018, 21:33

Re: PCX 125 - 2017

Příspěvekod erikkk » 26 bře 2019, 13:34

Akurat som si objednaval nove veci na pcx kvoli udrzbe a narazil som znova na toto forum.

Tak nejake statistiky za rok a pol.

Mam 100kg a a variator yuminashi. Skusal som valceky 8, 10, 12, 15.5g A slidery 10g.

Najviac sa mi pacili valceky 8 a 10g zrychlenie bolo vacsie o cca 25% co je celkom neskutocne. Rozdiel medzi valcekmi a slidermy na pcx u mna ziadny.

Uvediem priklad ako mi to ide. 10g super zrychlenie a maximalka cca 110.
15g zrychlenie normalne maximalka 115.

Co sa tyka maximalnej rychlosti, najviac pridalo asi 15kmh vymena predneho plexi :D.

S origo nizkim plexi fukal vsetok vietor do mna a citil som sa ako vlajka, skuter isiel ledva 90-95. S vymenou za vysoke plexi vytiahol 105-115 s rovnakymi ostatnymi dielmi. Hlavne vdaka lepsej aerodynamike a ja som tiez cestoval ovela pohodlnejsie.

-- 26 bře 2019, 13:39 --

Tiez som nasiel to upozornenie. Tak hladam nejake alternativy na diely. V podstate to bude ale vsetko rovnake. Rozdiel minimalny par km/h. Pri skutroch 125 toho moc nenazenies. Ale ako hovorim. Vymena plexi za dlhe = +15kmh a vymena variatora + valcekov = zrychlenie az 25% alebo maximalka +5-10 km/h
Uživatelský avatar
erikkk

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 12
Registrován: 19 srp 2017, 06:41
Skútr / moto: Honda Pcx 125 - 2017
Tuning / úpravy: Plexi GIVI 81,5 cm. Remen GATES POWERLINK. Yuminashi torque control variator 8g. Pridane koliecko zotrvacnika yuminashi.

Re: PCX 125 - 2017

Příspěvekod blant » 16 kvě 2019, 21:22

Ahoj,

ani jsem nečekal, že odpovíš :D

Mám tu novou PCX 2018, vážím zhruba stejně jako ty + oblečení + batoh + 5 kg řetěz Tokoz. Tak bych počítal cca. 110 kg dohromady.
Teď nemám žádnou úpravu a tachometrově to dává tak 90-100 km/h. Momentálně mám nalítáno cca. 1200 km.
Spotřeba je nějakých 2.5 l na 100 km. Nevím jestli je to ještě syrovým motorem, ale podle obchodníka to mělo žrát méně než předchozí modely.
Což se mi teď fakt nezdá. Tak doufám, že se to trochu zmenší. Jezdím denně 80km, z toho 50 km nějakých tachometrových 85-90 km/h a 30 km město 50-60 km/h. Chci na to dát ještě 36l kufr, což mi v airodynamice také moc nepomůže.

Je mi jasné, že tento skútr nebude lítat 150 km/h a ani to po něm nechci. Ale problém je přesně v tom jak jsi psal.
Chci předjet kamion a nebo důchodceho a problém je tu. Nemá to akceleraci. Předjedu je, ale za jakou dobu :(
Zkusím teda to přední sklo. Ale to 80 cm se mi nelíbí. Myslíš, že by stačilo jen to 60 cm?

Objevil si někde, kde bezpečně objednat ty díly?
Na tu stránku http://yuminashi.eu/ jsem psal e-mail, abych zjistil jak dlouhá je dodací lhůta k nám.
Ani se neobtěžovaly odpovědět, tak se mi tam opravdu nic objednávat nechce. :(
blant

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 15 zář 2018, 21:33

Re: PCX 125 - 2017

Příspěvekod sstopar » 03 čer 2019, 13:07

Mám 2015 a 130 kg. Spotřeba 2,4 l na 100 km. Rychlost do 80ky stále zrychluji a pokud nefouká, tak do 90ky. Pak už je to jen na přírodě... Max. tacho z kopce 110... Ale to už zase nedávám já :-)
Osobně pro mě ideální cestovní rychlost kolem 80-90ky a to PCXko nabízí 100% spolehlivě. Na dálnici raději ne, ale i na okreskách mě auta často předjedou a nedivím se, jezdím hodně podobně... Pokud řeším předjetí, tak spíš v místech, kde to lze, tedy kde mohu do jiného pruhu, nebo kde auto musí ještě víc zpomalit. Jinak srovnám rychlost, nebo změním trasu.
Díky za info o plexi. Stále jsem o tom uvažoval a tohle vypadá jako super nápad. Ale asi bych také raději nižší... Je to spíš o pocitu to vyzkoušet...
Jinak spotřeba bude i hodně daná správným tlakem pneu!

Ještě doplním, koukal jsem na různé diskuze a někomu plexi vyloženě vadí. Tedy asi záleží na výšce. Ta polovičatá budou problematická, že to není ani kočka, ani pes a veškerý vzduch půjde rovnou na helmu... Máte někdo zkušenosti?
Uživatelský avatar
sstopar

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 65
Registrován: 02 čer 2011, 13:07
Bydliště: Praha 10 - Strašnice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: ...

Re: PCX 125 - 2017

Příspěvekod epicus » 13 črc 2019, 14:22

Co se týká toho plexi, bylo toho už hodně napsáno. Můj osobní názor je vyšší plexi. Mám konkrétně střední turistické a pohoda. Nedávno jsem jen tak po 4 letech zkusil vrátit to malé původní a byla to hrůza, po 3 dnech ježdění jsem to přestrojil zpět. Toť můj osobní názor.
Uživatelský avatar
epicus

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 30 dub 2013, 15:58
Bydliště: Červený Kostelec
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: plexi Ermax, hodiny T&T, kufr Givi

Re: PCX 125 - 2017

Příspěvekod sstopar » 18 črc 2019, 16:04

Vyrazil jsem na garanci 8.000 (mám už 9.400...) na Auto Jarov (je nejblíž). Údajně se v rove 2015 lámal interval garančních prohlídek z po 4.000 na po 8.000 km... Máte někdo zkušenosti s intervalem u 2015ky?
Potřeboval jsem vytáhnout zásuvku 12V na řidítka. Zakouil jsem, ale nakonec mi technik řekl, že práce cca 1.500,- :shock: :shock: :shock:
Je někdo z Prahy, kdo by za pivko asistoval u demontáž/montáž kolem přední masky na 2015ce? Udělám si to zapojení sám, ale nechci pok... plasty...
Díky za info.
Uživatelský avatar
sstopar

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 65
Registrován: 02 čer 2011, 13:07
Bydliště: Praha 10 - Strašnice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: ...

Re: PCX 125 - 2017

Příspěvekod Citelis » 23 črc 2019, 11:47

Mám 2015 a v návodě je uveden interval po 4000km. S tím že motorový olej se mění po 8000km nebo roce. Svíčka taky po 8000km
Citelis

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 31
Registrován: 20 bře 2019, 16:19
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda PCX 2015

Re: PCX 125 - 2017

Příspěvekod Dr.Buba » 24 srp 2019, 22:36

Dva roky a zadne video jsi neposlal. Ti ten variator z Ciny ani nedosel nebo to byla uplna katastrofa? Resim vymenu variatoru kvuli lepsi dynamice jizdy, maximalku mam 110 a nemam potrebu jezdit rychleji. Vetsinou kolem kila.
Dr.Buba

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 15 zář 2018, 20:33
Skútr / moto: Aprilia SR50 Purejet Factory

Předchozí

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků