Otevřené filtry - rady a problémy

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Otevřené filtry - rady a problémy

Příspěvekod skopi » 16 čer 2007, 20:33

Ahoj vsem tuningarum,

tak jsem si poridil filtr Malossi E5. Namontoval a nejakou dobu uzival. Rad bych se s Vami podelil o zkusenosti.

1.Otevreny filtr ma smysl u 4T, u 2T se musi zvetsovat tryska a doladovat coz neni jednoduche - muze dojit k zaderu.
2.Otevrenak musi byt zafixovan - predevsim u stroju s airboxem- jinak bude padat, karburator se bude strhavat z priruby.
3.Doporucuji pouzivat lubrikacni olej, ktery zachytava necistoty. Po 300 km jsem ho mel opravdu dost spinavy. 2x - 3x do mesice by se mel cistit.
4.Vyhlazuje krivku tociveho momentu vice do plocha - efekt znamy z BMW motoru.

Mne upadl po tydenim pouzivani kryt, po dalsich 3 dnech mi upadl filtr uplne - sam od sebe!- nastesti sem ho nasel, ale plechovkari mi ho rozjezdili. Motor prezil jizdu bez fitru, ale nechci vedet co by se stalo, kdyby mi tam vlit kaminek....
Karburator se strhaval z priruby, dokonce! jsem ztratil jehlu sytice! vytrhla se, kdyz lanko plynu otacelo plynem a zaroven karburatorem.

Ted fixuji karburator a premyslim nad novym fitrem. Vybral jsem si tento: a v po ho objednam. Tento ma v sobe system 2 trubic, druha urychluje proudeni vzduchu do karbu.

Cest Skopi
Benelli Velvet 150 - stavba

Válec Top Performance 160 ccm
skopi

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 177
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň - Radčice
Skútr / moto: Benelli Velvet 150

Příspěvekod Miky » 16 čer 2007, 20:54

S tim filtrem a trhanim karbece trosku umiram :D
ja mam filtr malossi e14 a karbec 21mm a muzu rict ze vsechno drzi. ono to staci poradne nasadit utahnout stahovaci paskou a treba odmastit stycne plochy mezi filtrem a karbecem... nechapu jak ti to muze padat. Spinavej jsem ho mel, ale nic jsem nepoznal :) staci umejt a ususit a jede se dal :)
no a pretryskovani je jednoduchy, staci sledovat svicku, jeli bila, smes je chuda, jeli cerna smes je bohata a jestli je svicka rezava nebo cihlova tak je smes naprosto OK :)
PRODEJ !

Kdo je pro dát hruzamilovi BAN ? :lol:
Uživatelský avatar
Miky

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 74
Registrován: 10 čer 2007, 20:11
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod skopi » 16 čer 2007, 21:22

Aaa odbornik...reagoval si na 50 ccm 2T ja reagoval na 150 ccm 4T...cti poradne!
Skopi
Benelli Velvet 150 - stavba

Válec Top Performance 160 ccm
skopi

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 177
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň - Radčice
Skútr / moto: Benelli Velvet 150

Příspěvekod Miky » 16 čer 2007, 22:31

cemu to vadi? tomu ze neco pada? myslim ze je to jedno jestli je to 150cc nebo 50cc a nebo 2T nebo 4T :)
a ze jsem odpovedel za 2T tak az si to nekdo precte, treba mu to pomuze :)
Naposledy upravil Miky dne 16 čer 2007, 22:32, celkově upraveno 1
PRODEJ !

Kdo je pro dát hruzamilovi BAN ? :lol:
Uživatelský avatar
Miky

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 74
Registrován: 10 čer 2007, 20:11
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod skopi » 18 čer 2007, 19:44

[quote=Miky]cemu to vadi? tomu ze neco pada? myslim ze je to jedno jestli je to 150cc nebo 50cc a nebo 2T nebo 4T :)
a ze jsem odpovedel za 2T tak az si to nekdo precte, treba mu to pomuze :)
[/quote]

No odpovedels sice tak,ze bych to za odpoved - mit 50 - sice nepovazoval, budiz...Nez bych odpovidal sam za sebe, polozil bych si takoveto otazky. Velikost saciho kolinka? Velikost karburatoru? Smer lanka plynu? Event.typ karburatoru? Velikost priruby? Nemaji to ty 150 tky vetsi??

Je zrejme, ze kolinko sani je mensi, karb je mensi, lehci tudiz bude asi lepe sedet, smer lanka plynu je taky dulezity, velikost priruby take - zrejme bude sedet daleko lepe mensi 2T karb.na mensim kolinku v mensi prirube. Takze u 2T a mensich skutru asi problem nebude. A ja psal za svoji kubaturu.

Skopi
Benelli Velvet 150 - stavba

Válec Top Performance 160 ccm
skopi

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 177
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň - Radčice
Skútr / moto: Benelli Velvet 150

Příspěvekod skopi » 24 čer 2007, 18:45

Zobrazeny filtr je vhodny na 50 ccm-70 ccm kitove valce...

Takze si objednavam tento: Vzduchový filtr Stage6 Double-Layer, kulatý
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Benelli Velvet 150 - stavba

Válec Top Performance 160 ccm
skopi

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 177
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň - Radčice
Skútr / moto: Benelli Velvet 150

Příspěvekod skopi » 24 čer 2007, 19:03

Nebo tam pujde tento:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Benelli Velvet 150 - stavba

Válec Top Performance 160 ccm
skopi

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 177
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň - Radčice
Skútr / moto: Benelli Velvet 150

Příspěvekod sneegg » 24 čer 2007, 21:35

čau skopi ;) myslíš že pěnovej filtr bez krytu je za každýho počasí OK? já totiž jaxi jezdím i v dešti B)
kit sání Stage6,karburátor DellOrto 17,5 otvor do airboxu Motorforce,vložka S6 double layer,variator Polini Speed Control,řemen kewlar Polini,kontrastka Polini bílá,spojka S6 Tourque control, Spojkový zvon Stage6 WingCooler R/T,Leos Vincek ZX,vario větrák Stage6:) Zadní tlumič RMS R. Malossi Sport 70cc.
Uživatelský avatar
sneegg

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Yamaha Neos

Příspěvekod skopi » 24 čer 2007, 21:53

Pak je tu pro tebe reseni, Sneeggu! Nalubrikovana vlozka do airboxu! Vetsi otvor a potrubi smerem do -> a ven <- z airboxu A bude @@@ ;)
Dobry to urcite nebude! Snazim se vubec nejezdit kdyz prsi...maximalne jen na polosuche silnici.
Ano, omezuje to pouziti stroje...i tak neco vymyslim -asi nakej kus koberce (persana - uthnu si doma kus z toho co mame na stene ;) :D prehnu to a zahaknu na jednom konci bricha :D - takze bude obalenej jako zavinac @ -a voda nema sanci!
Ale i tak, jezdit se skutrem v desti neni cele vubec vhodne, ne?? ti stejne lita voda na hlavu, na valec, na vejfuk, s tim nic neudelas!

Cest Skopi
Naposledy upravil skopi dne 24 čer 2007, 23:18, celkově upraveno 1
Benelli Velvet 150 - stavba

Válec Top Performance 160 ccm
skopi

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 177
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň - Radčice
Skútr / moto: Benelli Velvet 150

Příspěvekod Dj RE5PECT » 24 čer 2007, 23:42

[quote=sneegg]čau skopi ;) myslíš že pěnovej filtr bez krytu je za každýho počasí OK? já totiž jaxi jezdím i v dešti B)[/quote]ja sem s open filtrem parkrat zmoknul a je spinavej jak prase,parkrat sem ho pral,ale uz na to kaslu a pohoda B)
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Příspěvekod skopi » 16 srp 2007, 14:07

Tak nakonec sem pokoupil tento: v cerne barve. Na jare vyzkousime spolu s mnoha jinymi fineskami.
Skopi
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil skopi dne 16 srp 2007, 14:08, celkově upraveno 1
Benelli Velvet 150 - stavba

Válec Top Performance 160 ccm
skopi

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 177
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň - Radčice
Skútr / moto: Benelli Velvet 150

Příspěvekod Dj RE5PECT » 16 srp 2007, 16:02

ten je peknej,ja ho mam taky na runneru,akorat sem parkrat zmoknul a kdybych vam poslal fotky a rek,ze je to ten cernej,tak to nepoznate :D :D :D
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D


Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník