Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Re: Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

Příspěvekod Voki » 10 srp 2011, 16:17

To ti bohužel nepovím, protože mě do Brna zajel děda, ještě dělá, má tam nějakyho známyho, tak mi to přivez. A nechtěl řict kolik za to dal, ptže bych mu ty penize pak chtěl dát :D Ale moc ne, tipuju.
Obrázek Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Voki

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 178
Registrován: 07 srp 2011, 15:43
Bydliště: Ivančice u Brna
Skútr / moto: Kymco Agility 50 4t
Tuning / úpravy: Kosmetické, CDI, 70ccm - kit, LEDs, Naraku HS

Re: Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

Příspěvekod jakattara » 10 srp 2011, 16:49

TUNER píše:Možná bych doma nějaký M5ky vyhrabal...


A ty by jsi popřípadě ty vyhrabané pustil za kolik? Taky mám stále tu origo 82 ... jen tam mám multivar a neblok naraku cdi ... A ještě by mi šlo o jinou trysku. Přesně nevím, jak se nazýva a k čemu je, ale na fotce to je ta vlevo.
Při dotahování jsem jí urval tu drážku pro šroubovák ... pán Pitoma :?

Obrázek
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

Příspěvekod Voki » 10 srp 2011, 21:52

Ajéje :D
Obrázek Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Voki

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 178
Registrován: 07 srp 2011, 15:43
Bydliště: Ivančice u Brna
Skútr / moto: Kymco Agility 50 4t
Tuning / úpravy: Kosmetické, CDI, 70ccm - kit, LEDs, Naraku HS

Re: Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

Příspěvekod jakattara » 11 srp 2011, 04:49

Ono o nic nejde, jezdím s tím už 10tis.jen až ji budu potřebovat vyčistit tak problém vznikne. Na vytáhnutí již mám vytahovák, ale pouštět se do toho dříve, než bude nutné se mi nechce :wink:
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

Příspěvekod Voki » 11 srp 2011, 09:19

Je těžké si tu trysku vyměnit sám? Ptže furt čekat na taťky až si udělá čas...
Obrázek Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Voki

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 178
Registrován: 07 srp 2011, 15:43
Bydliště: Ivančice u Brna
Skútr / moto: Kymco Agility 50 4t
Tuning / úpravy: Kosmetické, CDI, 70ccm - kit, LEDs, Naraku HS

Re: Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

Příspěvekod TUNER » 11 srp 2011, 09:41

Pokud umíš kroutit šroubovákem,tak neni ;-) ))
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

Příspěvekod Voki » 11 srp 2011, 10:13

To bych řek, že není problém :D
Obrázek Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Voki

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 178
Registrován: 07 srp 2011, 15:43
Bydliště: Ivančice u Brna
Skútr / moto: Kymco Agility 50 4t
Tuning / úpravy: Kosmetické, CDI, 70ccm - kit, LEDs, Naraku HS

Re: Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

Příspěvekod Voki » 11 srp 2011, 11:53

Caute, tak jsem karbec zespodu rozdelal, predelal trysku, filtr, dal dohromady, a vyzkoušel. Akcelerace z 0-20km/h -> paráda, 20-30 -> pomalejší, 30-50 ->hrůza, 50 až maximalních 62 km/h -> šnečím tempem. Su z toho celej špatnej, protože jsem čekal vysledek lepsí. Nicméně tu trysku tam nechám (84), ale ten filtr jsem vyměnil za starý originál, kterej jsem ještě vyčistil. Taky mi došlo, že to není nic jednoduchého, a půl tisíce korun se mi za 8, či kolik, válečků v podobe matiček dávat moc nechce :|
Obrázek Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Voki

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 178
Registrován: 07 srp 2011, 15:43
Bydliště: Ivančice u Brna
Skútr / moto: Kymco Agility 50 4t
Tuning / úpravy: Kosmetické, CDI, 70ccm - kit, LEDs, Naraku HS

Re: Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

Příspěvekod MrMith » 11 srp 2011, 19:13

a neni náhodou skůtr vmoc vysokých otáčkách, až moc?, je možné že se trochu zvedl výkona teď máš moc lehké válečky ve varci které nedovolují skůtru rozjezd na nejvyší možné výkonostní hladině
Uživatelský avatar
MrMith

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 41
Registrován: 07 srp 2011, 21:28
Bydliště: Černošice
Skútr / moto: Honda FJS400, Honda NSS250 JAZZ, Kymco Agility 50

Re: Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

Příspěvekod TUNER » 12 srp 2011, 06:19

Ono proč vlastně jsi měnil trysku ? Měl jsi chudou směs ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

Příspěvekod Voki » 12 srp 2011, 07:08

:D dával jsem nový filtr, který dává více vzduchu jako ten stary :D stim varec nemám potuchy.. :?
Obrázek Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Voki

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 178
Registrován: 07 srp 2011, 15:43
Bydliště: Ivančice u Brna
Skútr / moto: Kymco Agility 50 4t
Tuning / úpravy: Kosmetické, CDI, 70ccm - kit, LEDs, Naraku HS

Re: Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

Příspěvekod TUNER » 12 srp 2011, 07:36

Směs musíš naladit podle barvy svíčky. Ne vždy musí výměna filtru znamenat změnu trysky. A někdy zase pouhé vyčištění filtru může směs slušně rozhodit. Chce to řídit se podle barvy ;-) Když bude směs moc bohatá,pojede to hůř než když bude směs ideální nebo dokonce chudá.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

Příspěvekod Voki » 12 srp 2011, 09:32

Něco jsem o tom slyšel, jak se to pozná podle té svíčky? Já jsem jenom čištil ten starý, originální, ten co tam už byl.. Nekdy nezálezi na trysce? Na čem dalším?
Obrázek Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Voki

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 178
Registrován: 07 srp 2011, 15:43
Bydliště: Ivančice u Brna
Skútr / moto: Kymco Agility 50 4t
Tuning / úpravy: Kosmetické, CDI, 70ccm - kit, LEDs, Naraku HS

Re: Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

Příspěvekod TUNER » 12 srp 2011, 11:00

Koukni se na tu svíčku a nejspíš bude dobrý dát zpátky tu menší trysku,pokud to před tim jelo lépe a svíčka bude černá.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Nová tryska pro nový filtr- Kymco Agility 50

Příspěvekod Huskyman » 12 srp 2011, 11:03

Chvíli pohledej na webu je tam toho mraky včetně obrázků a vysvětlivek :?

pro spalování je třeba vyvážená směs benzín-vzduch - ideální je stechiometricky vyvážená směs tedy 14,7:1
pokud je benzínu víc než vzduchu je směs bohatá, pokud je vzduchu vác je směs chudá

problém je v tom jak to udělat protože je tady víc požadavků proti sobě
pro nižší spotřebu a efektivitu je lepší mírně chudá směs, ale je tady problém s vyšší teplotou a pomalejším hoření a opalováním ventilů, nejvyšší výkon je pak při mírně bohatší směsi - to se nelíbí spotřebě a emisím

směs poznáš na svíčce podle barvy - chudá směs - svíčka je bílá a opálená, správná směs je do rezava a bohatá směs je černá z nespálených zbytků

další komplikac eje v tom, že směs ovlivňuje karburátor v různých režimech různě - něco ovlivňuje výška hladiny v plovákové komoře, něco volnoběžná tryska, něco hlavní tryska, něco tvar a postavení jehly a to ještě ve vztahu k tlakovým poměrům v sání (např. nový nebo špinavý vzduchiový fitr)
Huskyman

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 41
Registrován: 13 dub 2011, 13:52
Bydliště: Praha
Skútr / moto: KTM 950 Adventure, Kymco People 250

PředchozíDalší

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron