Nová generace variátorů? J-Costa

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Nová generace variátorů? J-Costa

Příspěvekod generic » 14 bře 2009, 21:09

Mrkněte se na tohle: http://www.scootland.cz/zbozi/j-costa-v ... a-gy6-125/ Vim že je to na 125, jenom by mě zajímalo jestli s tím máte někdo zkušenost a jestli je to opravdu tak brutální a převratné jak tam píšou? :)
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Re: Nová generace variátorů..??

Příspěvekod Ryan » 14 bře 2009, 22:30

Tohle řešení jsem viděl v Mnichově na Intermotu v roce 2004 od fy Doppler. Víc k tomu řekne snad Pavel, ten to měl celkem nastudovaný a věděl rozdíly. Nicméně mám pocit, že nic zázračnýho to nebylo...
Uživatelský avatar
Ryan

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 467
Registrován: 04 říj 2006, 00:43
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Aprilia SR50 Racing
Tuning / úpravy: TopPerformance 70ccm, LeoVince ZX, Malossi MultiVar, Malossi 19mm carb.

Re: Nová generace variátorů..??

Příspěvekod Daelimek » 14 bře 2009, 22:39

Shodou náhod mi to dneska vysvětloval prodavač na Motocyklu 09. Místo válečku tam jsou prý nějaké špunty a prý to přidá až 1 kW či 10-15 km/h

Čert ví, jen dodám, že je to zatím jen na značkové skútry, výrobci nemají zkontrolovanou kompaktibilitu na čínské skútry, takže nevím nevím..ale vypadá to zajímavě..
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Re: Nová generace variátorů..??

Příspěvekod Fispe » 14 bře 2009, 22:51

Ke zrychlení např. ze sta na sto deset, nebo patnáct jeden KW nestačí. A pokud ti to přidá na výkonu, bude to na úkor něčeho jiného. Vyšší otáčky motoru znamenají vyšší spotřebu paliva a jeho nižší životnost. Zákon o zachování energie bohužel platí i na scootu :roll:
602 242 282
Uživatelský avatar
Fispe

500+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 603
Registrován: 25 lis 2007, 21:28
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Super 8/125 a pak ještě taková Černá Mrcha

Re: Nová generace variátorů..??

Příspěvekod Daelimek » 14 bře 2009, 23:01

Fispe, jen cituji, co mi bylo řečeno. U stánku s Freedom CB skútrbazar je tento zázrak k vidění..není to marné, ale že by mě to ohromilo..no nevím..
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Re: Nová generace variátorů..??

Příspěvekod jel.en » 14 bře 2009, 23:48

Fispe píše:Ke zrychlení např. ze sta na sto deset, nebo patnáct jeden KW nestačí. A pokud ti to přidá na výkonu, bude to na úkor něčeho jiného. Vyšší otáčky motoru znamenají vyšší spotřebu paliva a jeho nižší životnost. Zákon o zachování energie bohužel platí i na scootu :roll:



Fispe:bohužel máš pravdu :( kW to určitě nepřidá.Ty už sou jednou daný a hotovo.To znamená, že pokud nezvíšíš otáčky, nebo obsah motoru, tak z toho prostě víc nevyždímeš i kdyby si se na hlavu stavěl.Jediná možnost je dostat potenciál průběhu točiveho momentu a výkonu a to uděláš jedině převodama :wink:
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Re: Nová generace variátorů..??

Příspěvekod THeBaNDiT » 15 bře 2009, 00:01

vidim, ze ste nacali temu J-Costa aj na tomto fore, vopred sa ospravedlnujem za dlhy prispevok, ale myslim, ze obsahuje dostatok informacii o tejto konstrukcii variatora, tak tu je zopar clankov ci prekladov, ktore uz som dal do diskusii aj na inych scooter forach (ceskych ci slovenskych, staci na nich hladat "Costa").

Popis vlastnosti (moj preklad):
J-Costa je alternativou k vasmu konvencnemu seriovemu scooter-variatoru. JCosta zlepsuje akceleraciu, prinasa jemnejsiu/plynulejsiu jazdu, redukuje vibracie, a vo vacsine pripadov pomaha zlepsit spotrebu paliva. Sest- alebo osem-valcekovy dizajn vacsiny seriovych variatorov svojim sposobom zadrziava/spomaluje istu cast vykonu, ktory je motorom produkovany, a J-Costa pomaha odviazat tu skrytu silu pre vas.


Statistiky a tipy pre J-Costa:
- 99% uzivatelov J-Costa spomina o dost vacsi vykon pri akceleracii.
- 99% uzivatelov J-Costa spomina o dost jemnejsi prenos krutiaceho momentu na zadne koleso.
- 99% uzivatelov J-Costa spomina zmenseny az ziaden hrkot remena ci zvuk klopkania valcekov.
- 99% uzivatelov J-Costa spomina dramaticke znizenie vibracii.
- 99% uzivatelov J-Costa spomina nizsie RPM (otacky) pri jazde po dialnici.
- zhruba 60% uzivatelov J-Costa spomina pozitivny dopad na spotrebu paliva (ale to sa lisi v zavislosti od typu scootra a jazdeckeho stylu, takze urobte si prieskum na internete pred kupou, ak je spotreba paliva najdolezitejsim faktorom vasho zaujmu)

Tipy na spotrebu paliva po nainstalovani J-Costa:
- o 1/3 mensi plyn nez predtym ti zabezpeci ‘ROVNAKY’ vykon a ‘ZNIZENU’ spotrebu paliva nez predtym
- ale rovnaky jazdecky styl s rovnakym ovladanim plynu ako predtym bude pravdepodobne viest k zvysenej spotrebe, ale zaroven omnoho vyssej akceleracii.
- drz otacky nizko, pokial akcelerujes
- pohynaj sa s jemne mensim plynom nez predtym a zaznamenas lepsiu akceleraciu aj zlepsenu (znizenu) spotrebu paliva
zdroj: http://www.autoshift.net/forums/index.php?showtopic=6761&st=0

Nazorne video, ako to funguje:
http://www.youtube.com/watch?v=y-QqHE0bNjw&fmt=18

Ako to vyzera?
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Na NETe som nasiel a prelozil som vam podrobnejsi popis jedneho uzivatela o tom, ako sa vraj J-Costa sprava (toho cloveka v tom topicu potom obvinili, ze je asi predajcom a chce si spravit reklamu, on reagoval tym, ze na inom fore je kapacitou, radi novacikom a skusenosti so scootrami a motorkami ma dlhorocne...):
Motomech píše:Urobte vas scooter bystrejsim!

Priznajme si, nase scootre su hlupe. Alebo aspon prevodovy system ano. Plynulo menitelny prevod (CVT) je uplne mechanicky, robustny, kompaktny, lahky, jednoduchy na pouzivanie, lacny na vyrobu, and relativne neucinny. A zasekol sa na jeho relativne fixovanych parametroch.

V pokoji, remen sedi dole medzi remenicami, to je "low gear" (nizky prevod). Zhruba 3 sekundy po tom, co sa spojka zopne, remenice variatora sa zacnu priblizovat a remen je vytlacany k vonkajsiemu obvodu remenic a dorazi tam na znacke 7 sekund, to je "high gear" (vysoky prevod).

Ak chces jazdit sportovejsie, vlozis lahsie valceky (alebo este lepsie - sliders) a tie zatvoria variator neskor, cim bude motor akcelerovat vo vyssich otackach. Ale kedze CVT system je z velkej casti kompromisom, skoncis so sportovymi otackami na dialnici pomerne skoro. Daj prilis lahke valceky a efekt je skor ako "smykajuca spojka" a motor bude vytocene hucat. A cast maximalnej rychlosti sa strati, pretoze motor dosiahne cervene pasmo otacok skor, nez zaposobia zvysne faktory ovplyvnujuce dosiahnutie maximalnej rychlosti.

Zoznamte sa s J Costa variatorom

Tych 12 plastovych "nabojovo"-vyzerajucich veciciek sa vola "koliky" a sedia vo svojich "vrtoch". Ako sa remenica roztaca, su vytlacane von oproti "zvonu" a hybu pohyblivou remenicou smerom k nepohyblivej remenici.

Ako sa to sprava na ceste?
Well, z pokojoveho stavu, otocim plyn naplno a podrzim. Motor okamzite zareze do toho spravneho "mäsa" spektra otacok (na mojom scootri, od 7tisic do 8tisic ot.) a ak to tak podrzim, za 8 sekund som z 0 na 100km/h!
Ak nechcem jazdit tak rychlo, ale ak aj tak chcem pokorit tych stvorkolesacov na semaforoch, 3/4 plynu dostane motor do rozsahu 6tisic az 7tisic otacok.
Ustalena jazda rychlostou 55-80km/h, motor toci priblizne o 500ot. viac nez so seriovym variatorom, ale otocim plynom a otacky vyskocia bez oneskorenia pridajuc novy stupen odozvy/reakcie, ktora meni od zakladu cely zazitok. Clovek sa zacina citit, akoby riadil sportovu motorku a nie scooter.
Teda toto vsetko je velka zabava, ale to urcite nepomoze spotrebe, ze? Ano, bude s tym treba castejsie chodit na WC (pre scootre, teda na pumpu).
Ale, ak ma clovek sebakontrolu drzat to na pol plynu alebo menej, bude sa to spravat a zrat velmi podobne ako seriovy setup, ale s jednym pridanym benefitom: Ked clovek uplne pusti plyn, pobezi to na volnobeh ako motorka, ked jej stlacite spojku. Uplne rozpojene, uzasne. Je to akoby tato vecicka vedela citat vase myslienky a motor pracoval presne tak, ako si to zelate.

A teraz, magicke vlastnosti.

Overdrive
Povedzme, ze si zisiel z privadzaca na hlavny tah a chces splynut s premavkou. Ides okolo 90km/h a otacky su vysoke. Teraz uberies trosku plynu a ked sa pozries na otackomer, otacky poklesli o niekolko tisic otacok. Necitil si to, ale stalo sa to. Ako kilometre ubiehaju a J Costa sa ukludnuje, otacky pokracuju v pomalom klesani. Testovane na Ruckus-e 250, v rozsahu 110 az 130km/h klesnu pod uroven otacok, ktore by produkoval seriovy variator.

Downshift (podradenie)
Povedzme, ze premavka vas spomalila na 80km/h, ale otvoril sa priestor presmyknut sa okolo, otoc plynom a otacky ihned vyskocia!
Podradzuje to!
Nikdy som neriadil scooter, ktory by toto spravil.

Ak to mozem porovnat s automobilovou automatikou, povedal by som, ze je to ako prestupit z auta 60-tych rokov s 2-rychlostnou automatikou do moderneho auta s elektronicky ovladanou 4-5 rychlostnou automatikou.

Je to pre kazdeho?

Well, nie, pre jednu vec, a totiz cenu, $280.
A pre jazdcov, ktori nikdy nevyjdu mimo mesto, set valcekov typu sliders za 40$ spravi to iste.
zdroj (v anglickom jazyku + reakcie): klikni sem

Clovek, ktory toto pisal, v poslednom odseku (ak som ho dobre pochopil) najviac ocenuje, ze scooter jazdi pri vyssich rychlostiach na nizsie otacky... avsak pekne popisal aj ostatne vyhody variatora tohto typu, a totiz okamzita reakcia na plyn typu podradenia automatickej prevodovky na aute, virtualna spojka resp. neutral a i.

K zivotnosti valcekov - valceky sa opotrebuvaju tak, ze sa otlacia ich plochy, ktorymi sa zapieraju do zvona variatora - nema to vsak prakticky ziaden vplyv na vykonovu krivku, ziadne diery vo vykone, ako je tomu u variatorov klasickej konstrukcie... akurat ked budu trebars o milimeter kratsie, tak sa variator roztiahne o nejaky milimeter mensie, z coho vyplyva, ze maximalka malicko klesne (ak vobec). Ich zivotnost je v zavislosti od kubatury a styly jazdy nejakych 6tisic az 15tisic kilometrov... (podla skusenosti ich majitelov).
Obrázek
Obrázek
Slabšie pohlavie je silnejším pohlavím z dôvodu slabosti silnejšieho pohlavia k slabšiemu pohlaviu.
Žena je dobrý sluha, ale zlý pán.
Uživatelský avatar
THeBaNDiT

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 09 dub 2007, 19:27
Bydliště: SLOVAKIA
Skútr / moto: Aprilia Atlantic 250

Re: Nová generace variátorů..??

Příspěvekod Ryan » 15 bře 2009, 00:05

Je pravdou, že na variátoru se ztratí nejvíce výkonu přenášeného na kolo (tuším kolem 30%). Tenhle "zázrak" zřejmě bude mít na svědomí pouze menší zrátovost, nicméně odhaduju to v řádech procent. A na kolik bude znát např. 5% nárůst výkonu u 2,6kW (cca průměrný výkon 50ccm skútrů) si každý umí spočítat... Je to jen odhad a rád bych se mýlil, ale bude to spíš placebo ("mám to tak to prostě musí jet líp")...

Těch "99% uživatelů" je jak z reklamy na prací prášek nebo zubní pastu... Rozhodně to neodsuzuju, rád se nechám vyvést z omylu - nejlépe vyzkoušením si na vlastní kůži. Ale přijde mi přinejmenším divné, že by podobnou věc nevyvinuli inženýři legend Piaggio/Vespa, Malaguti a dalších, kteří se skútry zabývají desítky let... :?:
Uživatelský avatar
Ryan

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 467
Registrován: 04 říj 2006, 00:43
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Aprilia SR50 Racing
Tuning / úpravy: TopPerformance 70ccm, LeoVince ZX, Malossi MultiVar, Malossi 19mm carb.

Re: Nová generace variátorů..??

Příspěvekod THeBaNDiT » 15 bře 2009, 00:12

jel.en píše:Fispe:bohužel máš pravdu :( kW to určitě nepřidá.Ty už sou jednou daný a hotovo.To znamená, že pokud nezvíšíš otáčky, nebo obsah motoru, tak z toho prostě víc nevyždímeš i kdyby si se na hlavu stavěl.Jediná možnost je dostat potenciál průběhu točiveho momentu a výkonu a to uděláš jedině převodama :wink:
Moj nazor je ten, ze ano, kilowatty motora sa bez upravy motora nezvysia... avsak je rozdiel vykon na kluke (udavany v papieroch?) a vykon na zadnom kolese, ci nie? My citime vykon, ktory je na zadnom kolese. A variator je suciastka medzi klukou a zadnym kolesom, ktora podla mojho nazoru ovplyvnuje vykon viac nez dost.
Alebo to skusim z ineho uhla. Predstavme si scooter s 500ccm motorom a nejakym velmi zle spravenym variatorom (zla krivka narastu otacok a pod.), ktory povazujeme za standard. A potom do neho namontujme dobry variator. Budeme tvrdit, ze nie je mozne, aby vykon narastol? Aby bol scooter sviznejsi? To prave moze byt pripad tychto variatorov. Na NETe je to tom vela diskusii a v 95% majitelia tychto variatorov si ich nevedia vynachvalit. Aj co do vykonu, aj co do nie ovela vyssej spotreby. Spotreba dokonca moze byt nizsia nez so seriou, len sa netreba nechat vyprovokovat k razantnejsej jazde, ktoru tento variator umoznuje.


2 Ryan: Ano, ta citacia s tymi 99% je tusim nejaky clanok od vyrobcu... to su tie sluby... ale spotrebitelia to na forach potvrdzuju... a inac, je velmi pravdepodobne, ze tieto variatory su urcene a zamerane najma na kubatury 150ccn a vyssie (zatial som nenasiel nejake skusenosti ludi, co to mali na 125ccm, ci dokonca 50ccm).


nejaky ten popis zo scootlandu, pridany tam bol 06.03.2009:
Jako první v ČR Vám představujeme novinku - variátory J-Costa. Jde o naprosto novou konstrukci, ve variátoru nejsou žádné válečky. Převodování zajištují kluzné špalíky které slouží jako náhrada za válečky.

Konečně se nám dostal do rukou první kousek na motor Piaggio 50 a Minarelli 150, můžeme tedy přinést první zkušenosti:

U 50ccm variátoru na motor Piaggio došlo oproti sériovému variátoru ke zlepšení dynamiky i maximální rychlosti, subjektivně bychom jej přirovnali k variátoru Malossi Multivar.

U 150ccm Majesty byl výkonový rozdíl po celou dobu zrychlení cca 1,5ps, výrazný byl nárust maximální rychlosti a to o cca 20km/h. Ještě větší radost ale přišla při přojížďce po silnici, skútr má brutální starty a při stejné maximální rychlosti nižší otáčky a značnou rezervu pro další zrychlení. Projížďka nám opravdu vykouzlila úsměv na rtech.

Mnoho z Vás se ptalo po srovnávacím testu variátoru J-Costa a Malossi Multivar. Tento test připravujeme pro skútr Yamaha Majesty 125 a Piaggio X9 500, v současné době čekáme na dodání dílů a jakmile tu vše bude, test se objeví v novinkách.

Takto vypadá první graf z Yamahy Majesty 150
http://img88.imageshack.us/img88/8844/majestygraf31.jpg
(nedal som to sem ako obrazok, lebo ma viac nez 600px na vysku a nechcelo sa mi to zmensovat)
link na zdroj: http://blog.scootland.cz/2009/03/variatory-j-costa.html
Obrázek
Obrázek
Slabšie pohlavie je silnejším pohlavím z dôvodu slabosti silnejšieho pohlavia k slabšiemu pohlaviu.
Žena je dobrý sluha, ale zlý pán.
Uživatelský avatar
THeBaNDiT

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 09 dub 2007, 19:27
Bydliště: SLOVAKIA
Skútr / moto: Aprilia Atlantic 250

Re: Nová generace variátorů..??

Příspěvekod Ryan » 15 bře 2009, 00:17

Jak říká THeBaNDiT - je rozdíl mezi výkonem motoru a výkonem na zadním kole. A právě přes variátor se ho ztrací podstatná část - o tom je řeč výše. Pakliže je to ale primárně určeno pro větší kubatury s řádově desítkami koní, je pravděpodobnější, že tam bude nějaký nárůst výkonu znát. 10% ze 3koní nebo 10% ze 30 koní už může být rozdíl. Určitě né "extra" znatelný, ale zvýšení pružnosti motoru, lepšího využití otáček - to znát být může. Čili bych tomu možná i věřil. Původně jsem myslel, že je to určeno právě pro menší kubatury, což právě mnou vzpomínaný variátor od Doppleru byl.
Uživatelský avatar
Ryan

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 467
Registrován: 04 říj 2006, 00:43
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Aprilia SR50 Racing
Tuning / úpravy: TopPerformance 70ccm, LeoVince ZX, Malossi MultiVar, Malossi 19mm carb.

Re: Nová generace variátorů..??

Příspěvekod THeBaNDiT » 15 bře 2009, 00:22

napokon, ved aj tu na fore mate cloveka, co J-Costa na scootri ma, kontkretne na Yamahe Majesty 250, tu su nejake tie citacie, ktore na tomto fore napisal (samozrejme o J-Costa):

ESO RIMER píše:tak martas mam tam ten varec oproti serii je fakt hustý 60tam ja hned 80 hned potom a 100 za chvilku jěště pošlu fotky asi zejtra ,jestli máš dotaz tak se ptej ten varec má rozsah otáček zhruba 2500 ot/min luxuszatim pic :lol:

ESO RIMER píše:Tal martas dnes jsem to protáhnul a jedeto opravdu pěkně a max je zatim 140km/h (o 20 více) ale je tam jěště pár otáček fora do omezovače takže to někdy zkusím bez štítu pač mám to velké a to dává určitě taky zabrat :D
Obrázek
Obrázek
Slabšie pohlavie je silnejším pohlavím z dôvodu slabosti silnejšieho pohlavia k slabšiemu pohlaviu.
Žena je dobrý sluha, ale zlý pán.
Uživatelský avatar
THeBaNDiT

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 09 dub 2007, 19:27
Bydliště: SLOVAKIA
Skútr / moto: Aprilia Atlantic 250

Re: Nová generace variátorů..??

Příspěvekod jel.en » 15 bře 2009, 13:22

Já si nemůžu pomoc.Já sem od přírody trošku rejpavej.Mám před sebou vytištěnej ten graf a moc mu teda nerozumim :cry: Asi sem úplně blbej, nebo mladej, nebo já nevim co... Můžete mi to někdo vysvětlit??? Ty horní křivky (jestli to dobře chápu) jsou kW.Ale proč je jedna osa výkon v kW a druhá rychlost v km? Jinak co se týče těch křivek, tak jsou skoro stejný. J.Costa má vejš výkon a pak skoro kopíruje originál.Končí na max.150,2km/h To si můžu vysvětlit pouze zvýšením otáček nebo delšim řemenem.Ty horní křivky mně nijak moc nenadchly.
Co mně ale zaráží sou ty dvě spodní.Ty jsou mnohem zajímavější.I když abych pravdu napsal, aby se v tom prase vyznalo.(a já sem jen jel.en) Z jedný strany otáčky motoru, z druhý nějaký čísla a ještě j tomu záporný a dole naše známá rychlost. Tuhle křivku chápu jako průběh točiveho momentu.U toho je obvzlášť zajímavej ten raketovej konstantní konec J.Costy cca od 115km/h
Další věc - rozdíl otáček u max.výkonu je 877.Může to u stejneho motoru pouze z jinou převodovkou dělat tak moc???
Když se do toho dívám stále víc tomu grafu nevěřim!V popisu: Majesty prodejna serie oproti tomu: majesty 150 prodejna j-costa Ale v hlavičce maj YAMAHA do 125ccm naproti tomu YAMAHA nad 125ccm.Takže mi to přijde pouze jako nepovedenej reklamní tah aby si lidi takovej poměrně drahej varec kupovaly.
jsou dvě možnosti.1. zcela sem nepochopil graf. nebo: 2.v grafu se srovnávaj dvě nesrovnatelné (hrušky s jabkama)


chápal bych graf podobneho typu:
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Re: Nová generace variátorů..??

Příspěvekod mirsil » 15 bře 2009, 14:09

Jelene a ESO RIMER je nějakým tajným agentem výrobce ? :shock: Ten vlastně to co je v grafu potvrzuje ( tedy pokud není tím agentem :roll: )
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1000+
 
Reputace: 75
Příspěvky: 1376
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Re: Nová generace variátorů..??

Příspěvekod THeBaNDiT » 15 bře 2009, 14:23

ten graf na scootlande, to sa musite opytat scootlandu, preco je tam do 125ccm a nad 125ccm... ale na stranke http://www.jcostacompetition.co.uk/products.html si najdite svoj motor pri vela motoroch je tam aj graf (graphic) s priamym porovnanim serie a s J-Costa... jednoduchsi graf: vykon a krutiaci moment v priebehu rychlosti (otacky v tych grafoch tam nie su)

akurat pre Yamahu Majesty 400 (do 2007) je ten graf v akejsi horsej kvalite, ale citatelny je: http://jcosta.uinfor.com/images/zoom/variadores/yamaha_400.pdf Zaroven vsak musim upozornit, ze su to grafy zrejme od samotnej firmy J-Costa, takze kazdy nech si zvazi sam, nakolko sa im da verit... (maximalky na brzde su samozrejme vyssie nez maximalky v reale, pretoze na brzde nie je pritomny trebars ten ohromny odpor vzduchu)
Obrázek
Obrázek
Slabšie pohlavie je silnejším pohlavím z dôvodu slabosti silnejšieho pohlavia k slabšiemu pohlaviu.
Žena je dobrý sluha, ale zlý pán.
Uživatelský avatar
THeBaNDiT

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 09 dub 2007, 19:27
Bydliště: SLOVAKIA
Skútr / moto: Aprilia Atlantic 250

Re: Nová generace variátorů..??

Příspěvekod tom.boy » 15 bře 2009, 14:39

Možná bych to i vyzkoušel, ale nechápu rozdíl v cenách tady a v itálii. Ve scootlandu stojí j-costa na můj skútr 6560,- a v itálii se dá koupit za 149€. To je docela dost :cry:
ObrázekGoogle ° www.tomas.in ° Srazy na Strahově jsou tady ° Srazy ve Středoklukách jsou tady °
Uživatelský avatar
tom.boy

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1779
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha Tel: 608444044
Skútr / moto: YAMASAKI Extra Super Grand DeLuxe Sport 50

Další

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků