Nová generace variátorů? J-Costa

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Re: Nová generace variátorů? J-Costa

Příspěvekod Majklik » 31 bře 2015, 20:30

Pořád nikdo s reálnýma zkušenostma? :)
Kymco Xciting 400i ABS (2015) - výfuk Mivv Stronger, válečky Dr.Pulley 15gr.
Uživatelský avatar
Majklik

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 135
Registrován: 01 říj 2014, 10:28
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS (2015)

Re: Nová generace variátorů? J-Costa

Příspěvekod TUNER » 01 dub 2015, 17:12

Jezdim ho už třetim rokem.... ;-) Ale asi bych se rozhodoval dle daného modelu a na novym stroji bych nechal to co tam je,alespoň na první sezonu ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Nová generace variátorů..??

Příspěvekod dalid2 » 07 čer 2018, 10:00

THeBaNDiT píše:tak tu mate porovnanie variatorov od polini, malossi, j-costa a este valceky dr pulley, vsetko testovane na vespe gts250... ku kazdemu napisane plusy aj minusy. Pisane po anglicky.

moje zhrnutie:
Najlepsie vykonove aj maximalkove vysledky podal Polini, ale remen (od Malossi) sa tam vraj otieral o dno priestoru variatora... hranate vlaceky nepridali vykon, ale zvysili maximalku (najlacnejsie riesenie). J-Costu pochvalili za zdvihnuty vykon aj za par mph k maximalke bez potreby ladenia, pokarhali za cenu, hmotnost a tazsie dostupne zavazia. A Malossi pochvalili za mierny narast vykonu v celom spektre rychlosti, a ako zapor uviedli potrebu menit aj kontrastku a potrebu ladit valceky.
Nezabudnite, ze rychlosti su uvadzane v mph, je potrebne ich nasobit koeficientom 1.6


odkaz na dokument (pdf): test.variatorov.na.vespe.gts250.pdf - 4.42 MB


Mate niekto ulozeny v PC tento test? Vedeli by ste ho prosim niekde nanovo zavesiť? (uloz.to, webshare atd.)
Dakujem.
Uživatelský avatar
dalid2

100+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 116
Registrován: 19 čer 2015, 14:26
Bydliště: DT
Skútr / moto: Vespa GT 200
Tuning / úpravy: J.COSTA variátor, Arrow

Re: Nová generace variátorů? J-Costa

Příspěvekod dalid2 » 29 čer 2018, 14:36

J.Costa variator IT623PRO for Piaggio 200cc Motor LEADER - Hádam to niekomu z Vás pomôže.

Dnes bol vymenený za pôvodný zároveň sa menila aj kontrastná pružina. Stará bola ešte pôvodná v 15 ročnom skútri. :? Remeň (Mitsubishi) sa teraz nemenil, je v poriadku.

Z grafu merania:
Pôvodný variátor: 11,0 kW pri 7842 RPM / 14,9HP pri 7842 / krútiaci moment 127,4 Nm/4100 RPM / Top speed 123,2 km/h
J.Costa variátor: 11,8 kW pri 8746 RPM/ 16,1HP pri 8746 /krútiaci moment 144,8 Nm/4500 RPM / Top speed 122,2 km/h

Meranie bolo spravené ihneď po výmene variátora. Výrobca udáva, že potrebuje cca 200-300 km "sadnúť" aby sa naplno prejavil jeho potenciál.
Jazda domov - Vespa oveľa citlivejšie reaguje na plyn, ide lepšie za plynom a nemal som potrebu prehmatávať plyn do rýchlosti 105 km/h (podľa GPS).

Za mňa - splnil moje očakávania. Nepotrebujem vyššiu rýchlosť, ale chýbala mi odozva na plyn. Uvidím ako s bude chovať v kopcoch. :twisted:
Uživatelský avatar
dalid2

100+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 116
Registrován: 19 čer 2015, 14:26
Bydliště: DT
Skútr / moto: Vespa GT 200
Tuning / úpravy: J.COSTA variátor, Arrow

Předchozí

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků