Nová generace variátorů? J-Costa

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Re: Nová generace variátorů..??

Příspěvekod THeBaNDiT » 30 kvě 2009, 08:01

polozim filozoficku otazku na vlastnikov J-Costa:

"Povedzme, ze mate k dispozicii tych cca 5000Kc, ktore planujete vlozit do vylepsenia vasho maxi-scootra, ktory je v seriovej podobe - kupili by ste si J-Costa?" :wink: (aj keby bol povodny variator uplne v poriadku, co je v mojom pripade neurcite, mam na nom cez 18tisic km)

Pretoze z toho, co tu citam, mi vychadza, ze J-Costa dost pomoze na pruznosti, a to mi za tych 5000Kc stoji... Nic ine sa na maxiku snad vylepsit neda, trebars tuningovy vyfuk prida iba nepatrny vykon, treba k nemu doladit motor, a samotny vyfuk nie je lacny spas... Hm? :)
Obrázek
Obrázek
Slabšie pohlavie je silnejším pohlavím z dôvodu slabosti silnejšieho pohlavia k slabšiemu pohlaviu.
Žena je dobrý sluha, ale zlý pán.
Uživatelský avatar
THeBaNDiT

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 09 dub 2007, 18:27
Bydliště: SLOVAKIA
Skútr / moto: Aprilia Atlantic 250

Re: Nová generace variátorů..??

Příspěvekod janon » 30 kvě 2009, 11:44

THeBaNDiT: Myslis, ze variator po 18t km je nejak poskozeny? Dovol, abych se zasmal. Zda se mi, ze si porad dost lidi mysli, soucastky jsou po 20t km a podobne zrale na vymenu. Myslim, ci jsem o tom presvedcen, ze vyrobci konstruuji dily na 5x delsi zivotnost, nez si mnozi z nas mysli. Doba dost pokrocila a s ni i kvalita materialu, ale smysleni lidi, jeste zdaleka ne.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
nyni je Honda Silver Wing 600 najeto 102 000 km (ja 84 000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 189
Příspěvky: 2724
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Praha

Re: Nová generace variátorů..??

Příspěvekod Marťas33 » 01 čer 2009, 10:10

the bandit:pokud nemáš do čeho uložit peníze tak si to kup.já jsem koupil malossi a to z toho důvodu že starý varec šel nenávratně do lesa.Koupil bych originál,ale ten byl v Yamaze za cenu pomalu dvou malossi. :shock: V době kdy jsem objednal varec ve scootlandu tak dva dni na to se objevil J-costa.Možná by se ještě objednávka dala upravit,ale vzhledem k tomu že to u nás byla novinka tak jsem na to čuměl jako vůl,že něco tak divného patří do skota :lol: tak jsem to nechal tak jak to bylo.Výsledek je takový,že to jede líp než předtím. Za nějakou dobu stejně půjdu do 400-500cm.Vždyť lidi cpou prachy do úplně jiných zbytečných věcí tak proč si nekoupit něco co ti udělá radost ne???Jinak otázka byla pro majitele J-costy,,,Tak odpovím za Otce.Nelituje...
Uživatelský avatar
Marťas33

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 581
Registrován: 06 úno 2008, 19:20
Bydliště: Řepiště
Skútr / moto: Honda Deauville NT 700V

Re: Nová generace variátorů..??

Příspěvekod ESO RIMER » 01 čer 2009, 11:16

The bandit: jak jsem tu už několikrát psal měl jsem variátor v dezolátním stavu a tak jsem se rozhodl koupit nový a tak jak píše martas ale šel jsem do J-COSTY protože tam byl rozdíl 200kč mezi costou a malossi a jsem spokojenej 8)
Bylo 2x Simson enduro ,Mz 150 ,Jaweta, Stadionek,Znen 50 (koupeno nové a po 1250 km prodáno),Yamaha majesty 250 r.v.2002 italka co dělala jenom radost, Yamaha majesty 400 r.v 2005 zotavená italka co věrně sloužila.BMW F 650GS
Uživatelský avatar
ESO RIMER

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 361
Registrován: 09 led 2009, 08:47
Bydliště: Česká Třebová
Skútr / moto: Yamaha majesty 400 r.v. 05 bejvalka
Tuning / úpravy: J-Costa

Re: Nová generace variátorů..??

Příspěvekod pariz.martin » 19 čer 2009, 06:18

Já se tu taky tedy připíšu na seznam. Přesně jak říká eso rimer rozdíl poznat je seriový špalíky jsem ještě upravoval ale popis je u udržby majesty 250 tady na foru. Já si ho taky objednával jen z důvodu odchodu původního variátoru do věčných lovišť. Jinak bych si asi raději šetřil na něco seriově silnějšího.

Jinak bych rád ještě rád dodal takovou teorii, někteří z vás zpochybňují přidávání výkonu, ani já neříkám jestli přidá nebo ne, to budu moct posoudit až po ujetí alespoň 2t km. Ale zpět k teorii pokud vezmete motor s převodovkou a změříte výkon na výstupu z převodovky a po úpravě převodovky ho změříte znovu, tak bude jinej. To přidání výkonu o kterým se mluví je vstupní výkon do rozvodovky nikoli z motoru. Mám totiž pocit, že si tu někteří myslí, že výkon se dá upravit jen úpravou motoru.
Jednou jsem slyšel, že se má stát pevně na zemi. Doplňuji jen několika slovami, že je to nejlepší při nulové rychlosti
Uživatelský avatar
pariz.martin

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 79
Registrován: 30 dub 2008, 11:00
Bydliště: Litoměřice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 250 DX - 1999
Tuning / úpravy: variátor J-Costa

Re: Nová generace variátorů..??

Příspěvekod jel.en » 19 čer 2009, 09:17

To si ale pak musíš ubrat krouťák nebo se ti bude víc hřát,nebo to míň pojede(nebo já nevim co se s tim stane).Nikdy z toho nevyždímeš víc než do toho vložíš :evil: Máš to jako u traktoru:ten má cca 55kW a můžeš s nim orat pole.Zas jede jen 25-30km/h Felda má 50kW a jezdí 150km/hod., ale zkus s ní zorat pole... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 17:01

Re: Nová generace variátorů..??

Příspěvekod pariz.martin » 19 čer 2009, 11:53

já žádnej krouťák ubírat nebudu jezdím naplno :lol: a když se někdo neudrží na silnici s feldou ať si teda koupí ten traktor :lol:
Jednou jsem slyšel, že se má stát pevně na zemi. Doplňuji jen několika slovami, že je to nejlepší při nulové rychlosti
Uživatelský avatar
pariz.martin

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 79
Registrován: 30 dub 2008, 11:00
Bydliště: Litoměřice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 250 DX - 1999
Tuning / úpravy: variátor J-Costa

Re: Nová generace variátorů..??

Příspěvekod jel.en » 21 zář 2009, 13:55

Tak hošíci sezóna pomalu končí pochlubte se spokojeností s J-kostíkem :mrgreen: Máte už nějaký km najetý tak sem s tim po "dlouhym" testu :twisted:
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 17:01

Re: Nová generace variátorů..??

Příspěvekod teck » 18 říj 2009, 08:24

Tiez som zvedavy, hlavne na ESO RIMERa, tiez mam Yamhu 250 (síce x-max, ale je to podobny motor) a uvazujem o J-Costa. A kde si ho objednaval a za kolko kaček? Hmmm? ;-)
Uživatelský avatar
teck

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 35
Registrován: 11 dub 2009, 14:15
Bydliště: SK - Ban.Bystrica
Skútr / moto: Yamaha X-MAX 250i

Re: Nová generace variátorů..??

Příspěvekod ESO RIMER » 18 říj 2009, 09:20

Tak píšu své dojmy po cca 10 000km, co se týče jízdy je stejná jako po zakoupení a montáži variátoru a ůpravě na běžné jěždění (J-COSTA je racing variátor) a opotřebení variátoru je stejné jako u každého jiného to jest otlaky na špalíkách ale co se týče kovových částí tak jsou bez vyditelných otlaků a zářezů a jinech opotřebení (v návodu k variátoru stojí mazat po 5000km tak to dodržuji) jinak jsem spokojen jako blecha :D
Jezdím skoro denně a občas jedu dál na projíždku tak 100 až 200km a můžu za sebe říct že teprve po 100km se to pěkně rozhejbe.
A spotřeba to je asi 3,5-3,9l ale já nejezdím 80km kdybych tak jězdil tak si myslím že bude tak 3,2l ale řikám jezdím skoro denně a po městě.
Bylo 2x Simson enduro ,Mz 150 ,Jaweta, Stadionek,Znen 50 (koupeno nové a po 1250 km prodáno),Yamaha majesty 250 r.v.2002 italka co dělala jenom radost, Yamaha majesty 400 r.v 2005 zotavená italka co věrně sloužila.BMW F 650GS
Uživatelský avatar
ESO RIMER

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 361
Registrován: 09 led 2009, 08:47
Bydliště: Česká Třebová
Skútr / moto: Yamaha majesty 400 r.v. 05 bejvalka
Tuning / úpravy: J-Costa

Re: Nová generace variátorů..??

Příspěvekod THeBaNDiT » 18 říj 2009, 09:30

ESO RIMER píše:po ůpravě na běžné jěždění (J-COSTA je racing variátor)
po akej uprave? :)

ESO RIMER píše:opotřebení variátoru je stejné jako u každého jiného to jest otlaky na špalíkách
ale tieto otlaky na spalikoch nemaju nejaky znatelny vplyv na chod variatora, ze? (v porovnani s klasickymi otlacenymi valcekmi v klasickom variatore)

ESO RIMER píše:v návodu k variátoru stojí mazat po 5000km tak to dodržuji
a co mazat?

ESO RIMER píše:3,5-3,9l ale já nejezdím 80km kdybych tak jězdil tak si myslím že bude tak 3,2l
a ako rychlo jazdis? A akym stylom? (plny plyn resp. aj ziadny plyn?)

Som velmi rad, ze si s J-Costom spokojny, keby si este mal aj nejake foto z kontroly, a dal to sem, bolo by to super... :)
Obrázek
Obrázek
Slabšie pohlavie je silnejším pohlavím z dôvodu slabosti silnejšieho pohlavia k slabšiemu pohlaviu.
Žena je dobrý sluha, ale zlý pán.
Uživatelský avatar
THeBaNDiT

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 09 dub 2007, 18:27
Bydliště: SLOVAKIA
Skútr / moto: Aprilia Atlantic 250

Re: Nová generace variátorů..??

Příspěvekod janon » 18 říj 2009, 09:38

ESO RIMER: Pekny a jake parametry, to melo, se seriovym varcem (spotreba, pracovni otacky, jak velky je rozdil v akceleraci apod) At mame srovnani. Takhle mi to nic nerika, krome toho, ze je to po 10t v cajku a ze to musim po 5t mazat. :?:
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
nyni je Honda Silver Wing 600 najeto 102 000 km (ja 84 000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 189
Příspěvky: 2724
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Praha

Re: Nová generace variátorů..??

Příspěvekod ESO RIMER » 18 říj 2009, 10:03

Mazat se musí ta trubička která příde na kliku a na ní příjde tělo variátoru,jinak otlaky jsou v místě styku špalíků s tím talířkem od kterého se to odtlačuje nic co brání funkci ,muj styl jízdy je 50 po městě a mimo 100-120 km/h mimo a dálnice 120 až ..... km/h.jinak fotky dám až v to v zimě rozdělám ted jěště hodlám jezdit dokud to pujde nebo bude led na silnici. a ta ůprava to tu psát nebudu ale není to nic těžkého nebo jsi to můžete i koupit .
Ale co jsem radil pariz.martinu a on to také udělal tak si myslím že je taky spokojenej tak se taky zeptej jeho jak mu to jezdí.
A pracovní otáčky jsou na vrcholu kroutícího momentu ne výkonu motoru. A rozdíl je akceleraci řikal to i známej co na tom jel že to tahá lépe od spodu a on má X-MAXE 250 stříkačku.
Bylo 2x Simson enduro ,Mz 150 ,Jaweta, Stadionek,Znen 50 (koupeno nové a po 1250 km prodáno),Yamaha majesty 250 r.v.2002 italka co dělala jenom radost, Yamaha majesty 400 r.v 2005 zotavená italka co věrně sloužila.BMW F 650GS
Uživatelský avatar
ESO RIMER

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 361
Registrován: 09 led 2009, 08:47
Bydliště: Česká Třebová
Skútr / moto: Yamaha majesty 400 r.v. 05 bejvalka
Tuning / úpravy: J-Costa

Re: Nová generace variátorů..??

Příspěvekod janon » 18 říj 2009, 11:22

ESO RIMER: Tak jinak, v jakych otackach si se pohyboval se seriovym varcem a v jakych s JC?
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
nyni je Honda Silver Wing 600 najeto 102 000 km (ja 84 000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 189
Příspěvky: 2724
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Praha

Re: Nová generace variátorů..??

Příspěvekod ESO RIMER » 18 říj 2009, 11:39

4-6 a ted 5-6 ale změnila se rychlost u starého var. bylo 6 tis. při 90km/h a začaly se zvedat s rychostí a ted je 6 tis.100km/h a ještě záleží kolik dáš plynu protože jak řekl pariz že je to plovoucí
pozor u nového varce jsou ty otáčky 8tis.
Bylo 2x Simson enduro ,Mz 150 ,Jaweta, Stadionek,Znen 50 (koupeno nové a po 1250 km prodáno),Yamaha majesty 250 r.v.2002 italka co dělala jenom radost, Yamaha majesty 400 r.v 2005 zotavená italka co věrně sloužila.BMW F 650GS
Uživatelský avatar
ESO RIMER

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 361
Registrován: 09 led 2009, 08:47
Bydliště: Česká Třebová
Skútr / moto: Yamaha majesty 400 r.v. 05 bejvalka
Tuning / úpravy: J-Costa

PředchozíDalší

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník