Majesty 125 na 180

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Majesty 125 na 180

Příspěvekod vlada91 » 31 srp 2014, 20:53

Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli máte někdo zkušenost s přestavbou Majesty 125 na 180. A má to vůbec smysl? Díky za rady.

3.9. edit:
Budu muset měnit kliku na Majesty rv 2000?
Naposledy upravil KYBLOS dne 02 říj 2015, 05:47, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou.
Uživatelský avatar
vlada91

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 46
Registrován: 26 srp 2014, 19:26
Bydliště: Cista, Pardubický Kraj, Czech Republic
Skútr / moto: Yamaha Majesty 125
Tuning / úpravy: Variator Malossi, Sportovní Výfuk, Alarm

Re: Majesty 125 na 180

Příspěvekod radesed » 04 zář 2014, 08:39

kliku ne, jen válec s pístem a kroužky a těsnění, viz kompletní sada
http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-v ... li-177ccm/
KEEWAY F-ACT 125, válec Airsal 150 ccm, variátor Naraku Maxi-Speed, 30 000 km
HONDA Forza 300, bez úprav, 3,6 l/100 km
Uživatelský avatar
radesed

50+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 95
Registrován: 10 dub 2010, 20:00
Bydliště: Brno / Židlochovice
Skútr / moto: KEEWAY F-ACT 125 - prodáno, HONDA Forza 300

Re: Majesty 125 na 180

Příspěvekod vlada91 » 04 zář 2014, 10:44

Určitě ne kliku? Někdo mi říkal že kliky byly kompatibilní až od roku. 2002-2006, a já mám 2000, ale pokud jen válec s pistem tak by to bylo v pohodě.

5.9. edit:
Takže kliku měnit nemusím, ale ve scootlendu mi řekli že by neměla mít než 20k a já mám 35k najeto, mám jim věřit nebo to mám risknout.
Naposledy upravil KYBLOS dne 02 říj 2015, 05:48, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou.
Uživatelský avatar
vlada91

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 46
Registrován: 26 srp 2014, 19:26
Bydliště: Cista, Pardubický Kraj, Czech Republic
Skútr / moto: Yamaha Majesty 125
Tuning / úpravy: Variator Malossi, Sportovní Výfuk, Alarm

Re: Majesty 125 na 180

Příspěvekod vlada91 » 05 zář 2014, 10:51

Takže z toho sešlo, opravdu bych musel dávat novou kliku nebo repasi což je 3-4000,-, takže to nechám být.
Uživatelský avatar
vlada91

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 46
Registrován: 26 srp 2014, 19:26
Bydliště: Cista, Pardubický Kraj, Czech Republic
Skútr / moto: Yamaha Majesty 125
Tuning / úpravy: Variator Malossi, Sportovní Výfuk, Alarm

Re: Majesty 125 na 180

Příspěvekod ciman » 16 úno 2017, 23:59

Bud rád, já zítra jedu pro skutr Majesty 180ccm která byla původně 125ccm a odešla klika, která to nevydržela najeto 35000km. Takže nepředělávat 125ccm na 180ccm z původní klikou.
ciman

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 25 kvě 2016, 09:06
Skútr / moto: Aprilia SR 50 Ditech
Tuning / úpravy: Malossi variator, ECU

Re: Majesty 125 na 180

Příspěvekod zdeny65 » 17 úno 2017, 08:49

Nevím,nevím.Ale úpravy zvětšení objemu jsou pouze pro sportovní účely.Sice to nikdo nepozná,ale když se něco přihodí,tak to je pak docela průšvih.
zdeny65

250+
 
Reputace: 46
Příspěvky: 401
Registrován: 31 črc 2015, 18:44
Bydliště: Starý Vestec
Skútr / moto: Bylo-klasika,Yamaha Majesty 400,možná FJR 1300
Tuning / úpravy: CNC páčky,vestavěný systém nabíjení,nově laděný zadní tlumiče pérování,tankvak

Re: Majesty 125 na 180

Příspěvekod Winterwolf » 17 úno 2017, 12:46

125 ,150 i 180 mají kliku naprosto stejnou stejně jako blok a mnoho dalších věcí :wink:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 100
Příspěvky: 2426
Registrován: 11 dub 2010, 19:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Majesty 125 na 180

Příspěvekod zdeny65 » 17 úno 2017, 14:11

Jo,to asi mají.Ale v TP je napsáno 125 a nebo se pletu 180?To je to samý,jako když do Rapida 130 narveš motor 1.8.To je normální?Chlapci,děláte v tom "motorkaření"pěknej bordel.To si myslíte,že jezdit na motorce znamená :jezdím z papírama,který vlastně ani na to,co mám pod zadkem nemám.Nevadí.Objemy si "regulujete"jak se vám líbí a co se hodí.Jen proto,že nemáte na to,aby jste si udělali lejstra na větší objem a nebo nejsou chechtáky na větší motorku?Motorkařina je za A:koníček,který má člověk v genech a má jasně daný,že je to styl jeho života.B:je to koníček,který žere obsah peněženky tak,že je dobrý si pořídit super tiskárnu.
Jemně přirovnám k situaci:Přijdeš do hospody,poručíš si dvanáctku,přijde číšník a v půlitru má vodu.Zeptáš se proč?A on odpoví.No pivo došlo,tak je jen voda.Máš před sebou půlitr?No máš,tak nekecej a chlastej.
zdeny65

250+
 
Reputace: 46
Příspěvky: 401
Registrován: 31 črc 2015, 18:44
Bydliště: Starý Vestec
Skútr / moto: Bylo-klasika,Yamaha Majesty 400,možná FJR 1300
Tuning / úpravy: CNC páčky,vestavěný systém nabíjení,nově laděný zadní tlumiče pérování,tankvak

Re: Majesty 125 na 180

Příspěvekod Winterwolf » 17 úno 2017, 15:01

Kód: Vybrat vše
Ale v TP je napsáno 125 a nebo se pletu 180?

Záleží kterou máš, já mám originál 180

Kód: Vybrat vše
To je to samý,jako když do Rapida 130 narveš motor 1.8

Ne není to samý protože neměníš motor,ale jen válec a to je vcelku podstatný rozdíl :roll: Bohužel tuning Majdy z 125 na 180 nemá absolutně smysl,protože jediné čeho se dosáhne je větší zatížení mechanických dílů. Rozumný tuning by byl dát tam 250ccm motor,ale to je ekonomický nesmysl.

Kód: Vybrat vše
Objemy si "regulujete"jak se vám líbí a co se hodí.Jen proto,že nemáte na to,aby jste si udělali lejstra na větší objem a nebo nejsou chechtáky na větší motorku?

Mám neomezené A a kdybych chtěl něco většího tak to také není problém,ale s výkonem roste i hmotnost, velikost a neohrabanost ve městě :!:

Takže kdyby tam šel bez problémů dostat větší motor a zůstala velikost majdy tak jsem spokojen.
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 100
Příspěvky: 2426
Registrován: 11 dub 2010, 19:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Majesty 125 na 180

Příspěvekod zdeny65 » 17 úno 2017, 15:26

Hele,název vlákna je ze 125 na 180.Měnit objem zdvihového objemu lze,pouze pro sportovní účely.Jestli je základ motoru stejný,tak je to fuk.Prostě máš zdvihový objem 125 a pokud si z toho uděláš 250,to je každýho věc.Ale.Na veřejné komunikace to nesmí.Pojem a z hnojem je taky rozdíl.Tak nepitvej kraviny.Jsem docela zvědavý na to,když bude mít někdo nehodu nablízku a stane se,tak jak pak poradíš?Zásadně se jezdí s tím,co souhlasí z TP.Proto jsem psal,že si z toho děláte jen bordel.Objem je objem.Výkon je výkon.A tečka.V jiným,docela k tomuto tématu identickým problémem je pořád jedno.Trubka z Béčkovýma papírama potřebuje něco lepšího,protože je to motorkář.Ale má akorát bobky si udělat lejstra na něco většího,než stopětadvácu-skutra,co mu namalujou do lejstra z Béčkem.Pak se tady nesmyslně tuní mopedy.Upřímně.Udělejte si lejstra na motorku,kupte si pořádnýho skůtra,nebo motorku a tuhle muší kategorii hoďte za hlavu.I s těma tuzingama.Objem nenahradíš ani Akrapem.
zdeny65

250+
 
Reputace: 46
Příspěvky: 401
Registrován: 31 črc 2015, 18:44
Bydliště: Starý Vestec
Skútr / moto: Bylo-klasika,Yamaha Majesty 400,možná FJR 1300
Tuning / úpravy: CNC páčky,vestavěný systém nabíjení,nově laděný zadní tlumiče pérování,tankvak

Re: Majesty 125 na 180

Příspěvekod erotel » 17 úno 2017, 17:06

Kamarádova sestřenice v rakousku udělala z 50 70ku.No pokuta 400€ 1/2 roku bez řp a 300€ za odtah,uskladnění,vrácení.Kolik ji stálo to překopání tam a zpět uz neřekla.

Odesláno z mého HUAWEI VNS-L21 pomocí Tapatalk
pomalo a při krajo
Uživatelský avatar
erotel

10+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 19
Registrován: 26 srp 2014, 12:11
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Burgman 650
Tuning / úpravy: Vyhřívané ručky + sedla

Re: Majesty 125 na 180

Příspěvekod Winterwolf » 18 úno 2017, 12:25

No tak se uklidníme. Přestaneme se navážet do ostatních a začneme se chovat normálně. Pokud má někdo potřebu to předělat z 125 na 180 je to jeho věc a jeho následný problém. Realita u nás je, že to nikdo nezjistí a zjišťovat nebude.
A k tomu rakouskému jedna paní povídala snad jen to, že nedostala pokutu za změnu objemu, ale odstranění restrikce na max rychlost na kterou jsou 50tky nastaveny.

Takže závěrem, ano předělat to jde a stačí ti válec a pistni sada. Negativem je že to není legální a je to ekonomicky nevýhodné.
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 100
Příspěvky: 2426
Registrován: 11 dub 2010, 19:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Majesty 125 na 180

Příspěvekod zdeny65 » 18 úno 2017, 17:17

Ono je to klidný.Nikdo nikoho,tedy ani já neurážím.Ale ono se říká:tak dlouho se chodí se džbánem,až...Ono dokud není průser,tak můžeš překopat i flintu.No a až se přihodí,že se hlaveň rozerve,jak konzerva,tak pak se šetří proč.No a ono mít papíry na fichtla a jezdit z nelegálně upraveným motocyklem je více či méně to samý,jako z flintou.Proto jsem i psal,že si z toho většina dělá pěknej bordel.A to není urážka,ale fakt.Totéž je ve srovnání i jízda v MHD načerno.Někdo to má jako adrenalin a pak mu exekutoři zabaví majetek.A někdo ,kdo chápe že zdarma se nedá jezdit,si ten pitomej lístek koupí.Ono ani u pumpy nedostaneš plnou nádrž zadarmo.A pak je otázka.Kdo z těch dvou příkladů uvažuje normálně?
Ještě dodatek.Dřív,no hodně nazpět,jsme dělali papíry na motorku tak,jak nám to dle datumu narození vycházelo.Jezdilo se na fichtlovi,pak dle možností různý kubatury.Nepřemýšlelo se nad tím,jak to oje..t,ale jak to udělat.Kamarádi ,co byli nablízku zaučili,co a jak a hurá do autoškoly.Ale zásada byla jen jedna.Už jsi udělal papíry na motorku?Už jen proces získání AM nebylo jen tak.Dneska z Béééčkem to má každej ....l.Bylo to sice pro někoho tvrdý,ale mít papíry na motorku byla jiná kategorie a ten,kdo je neudělal?No to byl totál.....A udělat si papíry na pincka-fichtla byl docela velký průlom v životě patnáctiletých.Dneska je to akorát tak,že si každej myslí,že to má z béééčkem a je to v pohodě.
zdeny65

250+
 
Reputace: 46
Příspěvky: 401
Registrován: 31 črc 2015, 18:44
Bydliště: Starý Vestec
Skútr / moto: Bylo-klasika,Yamaha Majesty 400,možná FJR 1300
Tuning / úpravy: CNC páčky,vestavěný systém nabíjení,nově laděný zadní tlumiče pérování,tankvak

Re: Majesty 125 na 180

Příspěvekod Badarala » 18 úno 2017, 19:17

Ale je hezké, že když tady má někdo konkrétní dotaz, dostane se mu kromě odpovědí na dotaz i rozsáhlých pojednání o celkové pokleslosti lidské morálky, včetně téměř biblických podobenství.Takový tazatel potom vyjde z fóra jiný a lepší. A tak to má být ;-)
Badarala

500+
 
Reputace: 248
Příspěvky: 645
Registrován: 27 říj 2013, 22:07
Bydliště: okres Litoměřice
Skútr / moto: N-max / Suza

Re: Majesty 125 na 180

Příspěvekod srnka1010 » 18 úno 2017, 19:24

Súhlasím s tebou zdeny65,každý má jazdit na tom na čo má papiere.Lebo aj 50ky sa dajú vytunit,že to jazdí raz tolko.A ked na to potom sadne 15 ročné decko,tak od prúseru neni daleko.Tiež nemám rád keď,keď okolo mňa jazdia ludia čo nemajú na ceste čo robiť.U mňa platí 125 je 125 a 500 zasa 500.Prečo to meniť týmto spôsobomNiekto si kúpi 500ku a chce jazdit do 100vky aby jazdil na spotrebu,druhý si zas kúpi 125ku a chce aby mu lietala 130.Keď chcem viac,kúpim si čo potrebujem a na čo mám oprávnenie.
Uživatelský avatar
srnka1010

500+
 
Reputace: 140
Příspěvky: 623
Registrován: 18 čer 2016, 19:37
Bydliště: Voderady
Skútr / moto: yamaha majesty 250 r.v 2000

Další

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník