Kolik za montáž 70cm kitu?

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Příspěvekod roman II » 03 led 2007, 10:50

Právě řeším na svým CPI Oliver montáž 70cm kitu Airsal T6, jelikož nemám nářadí a man. zručnosti, tak si to chci nechat udělat spolu s výměnou výfuku Lazer XPro, variátor Malossi, výměna pružinek a kontrastky a výměna karbce za manuál 17,5. Máte někdo ponětí nebo zkušenosti kolik si za to servis řekne a za jak dlouho to udělaj.Dík
roman II

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Příspěvekod KYBLOS » 03 led 2007, 11:09

Tak já sice nevím kolik mě to přesně bude stát, ale aspoň tak orientačně ti napíšu tip na kolik mě to cca vyjde, páč ten chlápek co mi to montuje mi to zhruba odhadnul na něco okolo 3000kč. Mění mi válec z 50 na 70ccm a taky ložiska u klikovky. Nemám tam teda práci na výměně fucku, varce, pružinek, kontrastky, karbece za manuál apod. No stejně vlastně asi musí sundat varec a spojku, aby mohl rozpůlit motor, takže částečně tam tu práci má. No vyměnit varec by sis zvládnul podle mě s přehledem sám. No karbec mi měnit nebude, ale bude mi tam aspoň dávat širší trysku, takže trochu do něj hrábnout musí, takže tohle je pouze odhad, páč třeba mě to bude stát víc, možná míň, nevím to prostě přesně :-)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod roman II » 03 led 2007, 11:20

Dík alespoň za odhad, sám jsem odhadoval něco mezi 3-4 tis kč.Ku... ten tuning stojí peněz.Až to bude hotový dám vědět kolik to stálo a jak to jede. Ještě přemejšlím o sportovní spojce, ale asi to nechám být do doby než to ozkoužím s těmahle úpravama.Ještě jsem si udělal radost novejma Pirelli EVO 21 a EVO 22.
roman II

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Příspěvekod smates » 03 led 2007, 12:43

No kdo neni vylozene tele,tak to zvladne vymenit sam.Je to prace tak na 3 hodky kdyz to pujde spatne.Nez za to dat 3k to bych se o to aspon pokusil :rolleyes:
Yamaha Aerox/Slušně vytuněnej --- Yamaha X-City 125
smates

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 214
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Usti n.Labem
Skútr / moto: Yamaha X-City 125

Příspěvekod petridas » 03 led 2007, 13:16

jenze to chce k ruce aspon nekoho lehce zrucnejsiho protoze se ti muze stat ze to rozeberes a pak zjistis ze to uz do kupy nedas :( a povezes to do servisu po kouskach :D
APRILIA LEONARDO 150 a APRILIA ATLANTIK 500 a nakitovanej punta CAGIVA MITO 125. vice info na http://petridas.webnode.cz nova sluzba : odvezu cokoli kamkoli motku ,skrin nebo az 7 lidi piste volejte
Uživatelský avatar
petridas

1500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1738
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Havirov
Skútr / moto: punťa 125 , aprilia atlantic 500

Příspěvekod roman.mara » 03 led 2007, 13:26

já se řídím heslem, když tomu nerozumíš, tak se do toho nes...... :p

u mě to platí, já přes takové věci nejsem, holt každý je dobrý v něčem

;)
Honda CB SevenFifty

členem Scooter clubu KMK telefon: 724775546
Uživatelský avatar
roman.mara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 948
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hostouň u Prahy
Skútr / moto: Honda CB SevenFifty
Tuning / úpravy: dva super laďáčky

Příspěvekod KYBLOS » 03 led 2007, 13:35

petridas: Čéče trefa :-D To je totiž můj případ a to naprosto přesně. Vyměnit si válečky, spojk. pružinky, kontrastku, trysku v karbeci, namontovat alarm TNT, vyměnit varec, spojku, řemen apod., to pro mě není problém. Namontovat kit 70ccm, vyměnit ložiska u klikovky, to už je o něčem jiném. Možná jsou lidi, kteří to zmáknou sami doma na koleně a nedaj za to ty cca 3 klacky, ale já k ním nepatřím. Zas tak moc zručnej nejsem. Co já vím? Třeba bych to spáchal sám, ale s těma obavama, že na tom něco udělám špatně, něco nesedne tak jak má atd.. to opravdu nemůžu. Třeba bych měl radost z toho, že se mi to podařilo udělat, ale taky je tu možnost, že ujedu pár metrů a scoot mi klekne. Pak bych si musel třeba koupit kit 70ccm znovu a říct si: jó chybama se člověk učí :-( Radši to nechávám na někom, kdo tomu rozumí, což já zase tolik nejsem :-D
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod freerider » 11 led 2007, 18:32

Já romane II pudu na jaře asi taky do Airsal T6. Je to hliníkovej válec. Airsal vyrábí na mnoho jinejch věcí než jsou scootery takže s tím maj zkušenosti. Řiká se že se zadíraj ale když ho dobře zajedeš tak si myslím že by neměl bejt problém. Plánuju ještě víc věcí na to takže na výkon si asi už nebudu stěžovat.
Piaggio NRG AC Hebo alu I, Yasuni scooter R, Motoforce racing, C4, dellorto 21 black, varec Hebo, kevlar řemen, vložka Malossi, vylepšený airbox, černá kontrastka, teploměr Koso II, tryska 88, diody na masce, dělá se nádech na chlazení http://www.nrg.tym.cz
freerider

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Piaggio NRG 50
Tuning / úpravy: Modrý led diody,laďák ten musí b

Příspěvekod roman II » 12 led 2007, 09:28

Takže zítra odvážím skůtra na přestavbu a dám vědět kolik si za to všechno řekli a jak to jede. K tomu zadírání, zadřít se dá všechno, pokud dobře zajedeš, nastavíš a u 70cm se bude muset trošku víc přimazávat, takže budu do nádrže přidávat panáka oleje a snad to bude v pohodě.
roman II

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Příspěvekod Zoidberg » 12 led 2007, 12:38

Za výměnu válce (a jiné práce) jsem tehdy platil asi tisícovku. Na výměnu ložisek klikové hřídele je třeba půlit motor, takže to bude hodně víc. Pro jistotu taky přimazávám, 1/10 deci na litr. Ale je možné, že kdybych to nedělal, tak se nic nestane. Zjistil jsem však, že investice do plné syntetiky je úplně zbytečná, motor to zjevně nebyl schopný spálit, a šlo to zpět výfukem. Měl bych toho chudáka preventivně rozebrat.
Zoidberg

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 142
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Frýdek-Místek
Skútr / moto: Aprilia SR50 + Stadion S11
Tuning / úpravy: Kompletní tuníng a vír v nádrži.

Příspěvekod roman II » 12 led 2007, 16:30

čím teda přimazáváš a jakej máš válec + na něm najeto?
roman II

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Příspěvekod Marios » 12 led 2007, 17:05

No to mě taky zajíma B)
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod WeCo » 12 led 2007, 17:13

Airsal T6 70 nepřimazávat! Pokud je správná tryska tak to bohatě stačí, víc oleje bude zhoršovat spalování = menší výkon. V záběhu má válec tendenci se přidřít. Znamená to zajíždět opatrně. Airsal T6 není dílensky úplně dokonalý, museli jsme zabrousit ty přefuky, bylo tam spousta nepřesností z výroby. Jinak je to dobrý válec za ty prachy.
Derbi Atlantis 50 2T AC + black devil Gilera Runner 180 FXR 2T LC
historie: Keeway Hurricane 50@70ccm, Gilera Runner VXR 200, Suzuki BURGMAN 400 K8
Uživatelský avatar
WeCo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 415
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: ZLÍN
Skútr / moto: Gilera Runner 180 FXR SP 2T LC

Příspěvekod Luboš Voral » 12 led 2007, 18:45

A jakej by jsi doporučil válec pro lajka který si ho nedokáže zabrousit atd. ?romane ll dej vědet prosím možná že bych to taky zkusil
i když chci zjara něco silnějšího ale CPIčko si nechám
Naposledy upravil Luboš Voral dne 12 led 2007, 18:46, celkově upraveno 1
BMW K1200LT
Uživatelský avatar
Luboš Voral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Velhartice
Skútr / moto: CPI Oliver CITY,válečky 52g, červené pružinky,černá přítl. pružina,ladˇák,HondaNV650 Deauville
Tuning / úpravy: CPI Oliver City:válečky 52g,červ

Příspěvekod WeCo » 12 led 2007, 19:15

Ja jsem taky lajk a ty nepresnosti tam sly poznat okem. Zabrousit jsem to nechal ale kamosovi, ktery mi to i montoval, sam bych to nezvladl, ani na to nemam potrebne naradi. Navic se tam hodne stelovalo s karburatorem, dali jsme tam DellOrto 21", ten seriovy co je na CPI tomu asi nedoda potrebnou smes. Nevim, mozna jo, ale vetsi valec, navic sportovni, vyzaduje vice kvalitni smesi. Pocitej, ze se ti zvedne spotreba min. o litr az dva. Pak je otazkou zda to stoji zato nebo radeji udelat papiry na velkou a koupit aspon tu 125-ku...
Derbi Atlantis 50 2T AC + black devil Gilera Runner 180 FXR 2T LC
historie: Keeway Hurricane 50@70ccm, Gilera Runner VXR 200, Suzuki BURGMAN 400 K8
Uživatelský avatar
WeCo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 415
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: ZLÍN
Skútr / moto: Gilera Runner 180 FXR SP 2T LC

Další

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron