Kolik za montáž 70cm kitu?

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Příspěvekod Dj RE5PECT » 12 led 2007, 21:18

ja sem si dneska menil valec...sam,delal sem to poprvy,jindy sem to ani nevidel a slo to,jediny srani bylo se segrovkama,jinak v poho...uz se tesim na zkusebni jizdu zejtra... B)
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Příspěvekod Marios » 12 led 2007, 22:25

A jak dlouho jsi sundaval motor ???
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod Dj RE5PECT » 12 led 2007, 22:46

jenom odplastoval
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Příspěvekod Zoidberg » 13 led 2007, 00:28

Na 70ce válci jsem minulý rok najel asi 3000 km bez větších problémů. Akorát se to teď víc hřeje, při jedné hazardní dlouhé jízdě do kopce na plný plyn to hicovalo hrozně. Proto taky bude můj přiští scooter vyhradně s kapalinovým chlazením. Koupil jsem nejobyčejnější litinový Polini, výfuk a variátor jsem vyměnil už předtím, dokoupil jsem větší karbec. Spotřeba je tak 4 litry na sto. Na mazání se mi nejvíc osvědčil Repsol Scooter, cena asi 200 Kč.
Naposledy upravil Zoidberg dne 13 led 2007, 00:30, celkově upraveno 1
Zoidberg

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 142
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Frýdek-Místek
Skútr / moto: Aprilia SR50 + Stadion S11
Tuning / úpravy: Kompletní tuníng a vír v nádrži.

Příspěvekod Cpujky » 13 led 2007, 10:57

[quote=Zoidberg]Na 70ce válci jsem minulý rok najel asi 3000 km bez větších problémů. Akorát se to teď víc hřeje, při jedné hazardní dlouhé jízdě do kopce na plný plyn to hicovalo hrozně. Proto taky bude můj přiští scooter vyhradně s kapalinovým chlazením. Koupil jsem nejobyčejnější litinový Polini, výfuk a variátor jsem vyměnil už předtím, dokoupil jsem větší karbec. Spotřeba je tak 4 litry na sto. Na mazání se mi nejvíc osvědčil Repsol Scooter, cena asi 200 Kč. [/quote]

To byla ta jizda na Prasivou? Jinak me v serii se stejnym motorem (50ccm) to zere 3,5-4 litry (podle toho jak jezdim :p)
Naposledy upravil Cpujky dne 13 led 2007, 10:58, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Cpujky

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 635
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Palkovice
Skútr / moto: Honda SilverWing,Honda Jazz 290 ccm a Simson SR 50

Příspěvekod Zoidberg » 13 led 2007, 11:49

Jo, to byla ta jízda na Prašivou. Když to dobře pošteluješ, tak ta spotřeba nemusí být oproti sérii nijak zvlášť vyšší, i když mi to původně žralo jen cca 3 na 100, což bylo fajn.
Zoidberg

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 142
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Frýdek-Místek
Skútr / moto: Aprilia SR50 + Stadion S11
Tuning / úpravy: Kompletní tuníng a vír v nádrži.

Příspěvekod roman II » 26 led 2007, 18:24

Před chvilkou mi přivezli moje CPI Oliver city 70cm T6 Airsal domů po předělávce z 50cm na 70cm. Cena za práci byla 3000 kč - výměna válce + zvětšení vůle mezi válcem ze tří stovek na čtyři a půl stovky (válec měl tendenci se přidírat), výměna orig. karbce za manuální 17,5 + přetryskování z 90 na 78. Dál byl vyměněnej lauf za Laser XPro, vyměna kontastky za žlutou Malossi, výměna spojk. pružinek za modrý Hebo, výměna variátoru za Malossi Multivar a 4.1 gr. válečky Malossi Hat. Ještě mě měnil pneu za Pirelli EVO 21 a 22. Celý to seřídil a částečně zajel a přivezl mě to v dodávce domů. Na ulici jsem s tím nebyl, snih a v tak jsem to prubnul jen v garáži - krásnej sytej zvuk, doladit budu muset asi válečky (celkem brzo se to rozjíždí, otáčky nejsou ještě dostatečně vysoký, ale to musím nejdřív vyzkoušet na ulici).Takže zatím max. spokojenost.
roman II

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Příspěvekod KYBLOS » 26 led 2007, 18:38

roman II: To je hodně dobrá cena :) Jenom sem nepochopil to přetryskování :( Jak jako z 90 na 78? Nemyslíš to opačně? A i tak mi to přijde celkem hodně velkej rozestup B) Já mám místo 65ky 72ku, což je jenom o 7 víc. Kdežto ty máš rozdíl 12 :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 26 led 2007, 18:41, celkově upraveno 1
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Dj RE5PECT » 26 led 2007, 18:44

[quote=KYBLOS]roman II: To je hodně dobrá cena :) Jenom sem nepochopil to přetryskowání :( Jag jako z 90 na 78? Nemyslíš to wopačně? A i tag mi to přijde celkem hodně welkej rozestup B) Já mám místo 65ky 72ku, což je jenom wo 7 wíc. Gdešto ty máš rozdíl 12 :)[/quote]twe ja mam 120ku trysku :D:D:D
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Příspěvekod KYBLOS » 26 led 2007, 18:47

Šílený :rolleyes: A proč máš v podpisu napsanou 82?
Naposledy upravil KYBLOS dne 26 led 2007, 18:48, celkově upraveno 1
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Dj RE5PECT » 26 led 2007, 18:52

[quote=KYBLOS]Dj RE5PECT: twe ja mam 120ku trysku :D:D:D[/quote]


Šílený :rolleyes: A proč máš w podpisu napsanou 82?[/quote]koukam,ze mam kraviny v podpise...na starym karbeci byla 82ka...
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Příspěvekod KYBLOS » 26 led 2007, 18:57

To nic :) Hlavně že vo tom už víš a můžeš si to opravit ne? :D
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod roman II » 26 led 2007, 18:59

Padesátka měla po odblokování trysku 58 a novej karbec měl 90 trysku a nějak to s tou tryskou nebylo ono. Možná, že se tryska bude ještě měnit, ale to se pozná až na jaře při zajíždění. Jinak svíčka má krásně cihlovou barvu.
roman II

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Příspěvekod Dj RE5PECT » 26 led 2007, 19:02

[quote=KYBLOS][quote=Dj RE5PECT][quote=KYBLOS]Dj RE5PECT: twe ja mam 120ku trysku :D:D:D[/quote]


Šílený :rolleyes: A proč máš w podpisu napsanou 82?[/quote]koukam,ze mam kraviny v podpise...na starym karbeci byla 82ka...[/quote]


To nic :) Hlawně že wo tom uš wíš a můžeš si to woprawit ne? :D[/quote]jj dik ;)
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Předchozí

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron