Kentoya Speed JH50QT 2T - tuning

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Kentoya Speed JH50QT 2T - tuning

Příspěvekod skalin » 17 bře 2014, 16:16

Zdravím všechny, mám úpravu na na (viz výše),kit 70 litina,variátor narakan,výfuk stage6,tvrdší pružiny na spojce,motor má výkonovou díru ve spodku ,na origo karburátoru je 50 tryska a jede to líp než ,když tam byla 60,zkoušel jsem trysky větší a zahlcovalo se to bezínem,u menších to nejelo,šroub bohatosti směsi musí být téměř zavřený jinak to ve vyšších točkách tarokuje.Stímto nastavení to od spodu jde pomalu do otáček a jak to překoná určitou hranici tak se to chce postavi na zadní jede jak raketa 85km/h.Když tam dám otvřený filtr tak to nejelo vůbec,zkoušeli jsme i karbec s větším difuzorem,ale taky špatně.Při trysce 62 to jelo jakš takš,ale spotřeba šílená 5,5 na 100km.Už sinevím rady jak dále,poradí prosím někdo,kdo rozumí tuningu.Dík Jan
skalin

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 17 bře 2014, 11:52
Skútr / moto: kentoya speed JH50QT
Tuning / úpravy: kit 70,var. NARAKAN,výf. STAGE6

Re: Kentoya Speed JH50QT 2T - tuning

Příspěvekod TUNER » 17 bře 2014, 21:58

A copak by jsi chtěl vědět ?
Jaký tam máš karburátor ? Nech tam airbox bez kolínek. OF tam nedávej. Spojka je origo + jaké pružinky ? Kontrastku jsi dal tvrdší ? Výfuk S6 ale jaký ? je spousta druhů. Pokud namontuješ laďák,tak se se záběrem v nízkých otáčkách rozluč a musíš naladit spojku aby zabírala až ve vyších...třeba od 6000 otáček.
Pokud chceš jezdit s upravenym dvoutaktem,musíš to nakrmit. Pokud nechceš jezdit za 5 litrů,vrať to do serie.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kentoya Speed JH50QT 2T - tuning

Příspěvekod skalin » 19 bře 2014, 16:58

Zdar,karburátor je serie,jde mi o to,že nemůžunastavit ten karburátor,když jsem to dal bez kolinek tak to jelo pouze se zavřeným šroubem vzduchu na voloběžnou trysku.I teď mám ten šroub téměř uzavřený.Pokud ho nastavím jak doporučuje výrobce tak to ve spodku jede líp,ale jakmile to začne točit více,tak se to zahlcuje benzínem.Potřeboval bych vědět jak otryskovat ten karbec aby to mělo oboje
skalin

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 17 bře 2014, 11:52
Skútr / moto: kentoya speed JH50QT
Tuning / úpravy: kit 70,var. NARAKAN,výf. STAGE6

Re: Kentoya Speed JH50QT 2T - tuning

Příspěvekod TUNER » 20 bře 2014, 12:45

Trysku musíš odladit dle barvy svíčky,přesný číslo ti nikdo neřekne.
Seriový karburátor na 70 ccm válec a laděný výfuk není zrovna ideální kombinace. Doporučuji výměnu za 19 mm,nebo opravdové minimum 17,5 mm pokud není v serii...
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kentoya Speed JH50QT 2T - tuning

Příspěvekod skalin » 27 bře 2014, 17:36

Zdar,mohl by jsi nějaký karburátor doporučit? dík
skalin

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 17 bře 2014, 11:52
Skútr / moto: kentoya speed JH50QT
Tuning / úpravy: kit 70,var. NARAKAN,výf. STAGE6

Re: Kentoya Speed JH50QT 2T - tuning

Příspěvekod TUNER » 29 bře 2014, 09:30

Klasiku Dellorto. Dají se sehnat i použité za rozumné peníze. ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)


Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků