CPI Oliver Sport 50

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

CPI Oliver Sport 50

Příspěvekod Bojkas » 08 říj 2016, 22:17

Ahoj,
Už celý večer studuju fórum a nemohu se dostat k řešení.
Dnes jsem pořídil za hodně dobré peníze CPI oliver sport s 6tkm na tachometru. Je to slušný skútr, ale na mojí váhu celkem slabý. Začnu údržbou, výměnou olejů, koupi nového filtru.

Rád bych se levně dopatral ke slušnému zvýšení výkonu, ale nenašel jsem jednoznačnou odpověď. Jaká úprava zvedne nejvíce výkon za nejméně peněz?

Mám v plánu odstranit restrikce na variatoru (odstranit kroužek a vybrousit na něm prsten). Určitě nechci investovat 10tKč a dělat kompletní tuning.
Co tedy použít, aby to vyšlo co nejlevněji? Co nejvíce přidá na síle?
Levný kit 70ccm za 1500kc nebo kratší koleno výfuku?
Mám to jen na popojíždění, vážím 100kg a přítelkyně 50kg. Chci docílit toho, aby TO s námi jelo do kopce alespoň 50kmh.

Na delší trasy mám auto. Určitě si nebudu kupovat silnější stroj, tento jsem koupil opravdu velice velice výhodně z za pár korun.

Děkuji za rady

Odesláno z mého LG-D802 pomocí Tapatalk
Bojkas

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 08 říj 2016, 22:02
Bydliště: Brno
Skútr / moto: CPI Oliver Sport 50ccm
Tuning / úpravy: Zatím nic

Re: CPI Oliver Sport 50

Příspěvekod zdeny65 » 09 říj 2016, 07:52

Dej si tam sportovní filr,místo origo.Kit na 70 trochu pomůže.Do výfuku nehrabej.To tam dej celou tuning.sestavu výfuku a počítej,že bude třeba dát na 70cc.A aby to s váma jelo 50 do kopce,tak přítulka holt ten kopec bude muset vyběhnout...
zdeny65

250+
 
Reputace: 46
Příspěvky: 399
Registrován: 31 črc 2015, 19:44
Bydliště: Starý Vestec
Skútr / moto: Bylo-klasika,Yamaha Majesty 400,možná FJR 1300
Tuning / úpravy: CNC páčky,vestavěný systém nabíjení,nově laděný zadní tlumiče pérování,tankvak

Re: CPI Oliver Sport 50

Příspěvekod TUNER » 10 říj 2016, 08:49