CPI Oliver Sport 50

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Re: CPI Oliver Sport 50

Příspěvekod Bojkas » 11 říj 2016, 13:37

Jen jsem chtěl vědět, jaké mám možnosti, na kterých jsem chtěl začít pracovat během zimy.
Takže se budu řídit tím, že musím nejdřív vše opravit a vyčistit, pak až laborovat. Nevím, jestli nezaložit nové téma, ale chci se vrhnout na největší problém.

Zkusím to dát sem. Opravdu jsem nenašel podobné řešení. :-/
Skůtr se začne dusit pod plynem, jakmile se vypne sytič. Moc o tom nevím, ale myslím, že by to mohlo být chudou směsí? Bylo mi řečeno, že s karbecem si nikdo nehrál, takže kde může být chyba? Mám tam jednu prasklou hadičku, ale nevím, jestli to není jen přepad.
Je to ta průhledná hadička, co vede dolů. Má někdo nápad?
Obrázek
Bojkas

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 08 říj 2016, 21:02
Bydliště: Brno
Skútr / moto: CPI Oliver Sport 50ccm
Tuning / úpravy: Zatím nic

Re: CPI Oliver Sport 50

Příspěvekod stretavka » 11 říj 2016, 14:02

Soudím, že ten tvůj úžasný stroj je dvoutakt a ta hadička je přívod oleje od čerpadla.

Jinak OPRAVDU věř domu, že jak tady bylo řečeno, z osla plnokrevnýho valacha FAKT neuděláš. Nota bene z čínskýho osla. Ušetři své peníze v pokusech zvýšit výkon. Tyhle stroje jsou z výroby stavěný na omezenou rychlost 45 km/hod. Ani Coperfield by to nedokázal. Věř dobře míněným radám, možná se posuneš, že pojede 50-60, ale stejně ti ostatní na padinách budou ujíždět (kromě majitelů čínských strojů), akorát že budeš chudší o pár tisíc. Jediný co bych zkusil je koupit odblokovaný CDI (cena okolo 500,-Kč). Jezdi dokud to jezdí a pokud ti chuť být v jedné stopě zůstane, tak pak jdi klidně do ojetýho značkovýho, a z toho pomocí tunningu pakt dostaneš více zábavy.

PS: To že se údajně nikdo v karburátoru údajně nehrabal ještě neznamená, že se ti nerozladil
Každá náhoda se musí pečlivě připravit.....
Uživatelský avatar
stretavka

250+
 
Reputace: 317
Příspěvky: 497
Registrován: 21 črc 2011, 11:36
Bydliště: Budweiß
Skútr / moto: Aprilia Leonardo 125/Honda Hornet 900
Tuning / úpravy: série

Re: CPI Oliver Sport 50

Příspěvekod Bojkas » 11 říj 2016, 14:10

No a mohlo by to mít vliv na ten můj problém? Asi ne, že? Jak jsem říkal, nechci plnokrevníka. Chci jen prostého osla, který mě vynese do kopce, bez toho, aby vedle mě běželo vesnické dítě a smálo se. :-)
Ok, prostě to nebudu asi zatím řešit, jen oddělám restrikci na variu, to mě nic stát nebude a třeba se alespoň rozjede před kopcem.

Ach tak, tak to jsem netušil, skůtr má pár tisíc kilometrů, ale údržba na něm neprobíhala nějak extra. Proste se tam lil benzín, olej, občas se zkontroloval olej ve variu. Jezdila na něm holčina.
Takže mu zkusit trochu pomoct a trochu si karburátorem pohrát? Na co konkrétně by mohl být ten šroub hned vedle té prasklé hadičky?
Bojkas

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 08 říj 2016, 21:02
Bydliště: Brno
Skútr / moto: CPI Oliver Sport 50ccm
Tuning / úpravy: Zatím nic

Re: CPI Oliver Sport 50

Příspěvekod stretavka » 11 říj 2016, 14:22

jen tak na okraj - vygoogli si co je variátor a zkus tam najít nějakej olej. V sekundárním převodu snad, ale ve variátoru bys hledal zbytečně.

Jinak vyměň myš v ruce za vercajk, myší to nespravíš, nastuduj si odkazy co jsi zde dostal, když najdeš prasklou hadičku - vyměň ji za stejně dlouhou a stejně tlustou.
Každá náhoda se musí pečlivě připravit.....
Uživatelský avatar
stretavka

250+
 
Reputace: 317
Příspěvky: 497
Registrován: 21 črc 2011, 11:36
Bydliště: Budweiß
Skútr / moto: Aprilia Leonardo 125/Honda Hornet 900
Tuning / úpravy: série

Re: CPI Oliver Sport 50

Příspěvekod zdeny65 » 12 říj 2016, 07:48

No v případě netěsnýho gufera by ve variátoru ten olej už našel.
Jinak ta prasklá hadička je přepad z plovákový komory.
Ptáš se na jaký šroub?Na levo je to spona a napravo nic není.
Ale nejdřív udělej jedno.Vymontuj ten karbec z toho úžasnýho skutra,kterej má najeto pár tisíc,ven.Pořádně ho bez rozebrání umej.Pak ho rozmontuj do šroubku,dej ho do ultrazvukový čističky a několikrát komplet všechno vyčisti.Závěrem ještě promyj čistým benzínem a pořádně vyfoukej.Slož to.Vyměň filtr,jestli to má palivový,tak taky.Zkontroluj taky přírubu co drží karburátor.Velice rády praskají.Pro jistotu kup novou.A až tohle všecho,včetně kompletního vyčištění budeš mít,tak to smontuj nazpět.No na zimu máš práce dost.
zdeny65

250+
 
Reputace: 46
Příspěvky: 401
Registrován: 31 črc 2015, 18:44
Bydliště: Starý Vestec
Skútr / moto: Bylo-klasika,Yamaha Majesty 400,možná FJR 1300
Tuning / úpravy: CNC páčky,vestavěný systém nabíjení,nově laděný zadní tlumiče pérování,tankvak

Re: CPI Oliver Sport 50

Příspěvekod Bojkas » 12 říj 2016, 17:41

Takovej rychlém dotaz. Netuší někdo, jak z toho sundat lanko plynu? Chci vytáhnout karburator, vse jsem odpojil, ale nemůžu přijít jen na ten plyn.
Další věc, kde se pak ladí bohatost směsi? To pod plynem, nebo úplně dole na karburatoru?

Obrázek

Odesláno z mého LG-D802 pomocí Tapatalk
Bojkas

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 08 říj 2016, 21:02
Bydliště: Brno
Skútr / moto: CPI Oliver Sport 50ccm
Tuning / úpravy: Zatím nic

Re: CPI Oliver Sport 50

Příspěvekod stretavka » 12 říj 2016, 18:39

Dám ti moji poslední radu.
Nevrtej se v tom, nic ve zlém, nemáš o tom ani ahnung, udeláš víc škody než užitku. Popros nějakýho kámoše co alespoň trochu neco umí s motorkama nebo to dej do servisu. U monitoru to nespravis a nejsem přesvědčen ze na to máš. Proč to říkám? Někdo ti tady poradil abys to umyl. Do teď jsi to neudělal (jinak bys po odstranění toho sajrajtu z karbece viděl jak je lanko plynu uchycený) a misto toho kloveš a kloveš do klávesnice.
Já v tomto vlákně končím, je to marný, komu není rady tomu není pomoci.
Každá náhoda se musí pečlivě připravit.....
Uživatelský avatar
stretavka

250+
 
Reputace: 317
Příspěvky: 497
Registrován: 21 črc 2011, 11:36
Bydliště: Budweiß
Skútr / moto: Aprilia Leonardo 125/Honda Hornet 900
Tuning / úpravy: série

Re: CPI Oliver Sport 50

Příspěvekod Bojkas » 12 říj 2016, 18:54

Prosím admina o uzavření tématu.
Bojkas

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 08 říj 2016, 21:02
Bydliště: Brno
Skútr / moto: CPI Oliver Sport 50ccm
Tuning / úpravy: Zatím nic

Re: CPI Oliver Sport 50

Příspěvekod Lubon » 12 říj 2016, 20:09

Bojkas co se divíš , psali Ti lidi kteří se Ti snažili radou pomoci a co jsi udělal? Nebyl jsi schopen ani to umýt, což je základní věc při opravě. No a dotaz jak se sundá plynové lanko, tak to je důkaz že takový jednoduchý úkon nezvládneš a to chceš seřizovat karburátor a ladit variátor ? Opravdu to dej někomu kdo tomu rozumí.
Lubon

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 147
Registrován: 18 led 2014, 22:43
Bydliště: Brno-Žebětín
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 250 Honda VFR 800 Triumph Tiger

Re: CPI Oliver Sport 50

Příspěvekod Bostav » 12 říj 2016, 20:58

Proboha, dneska jsem dolil vodu do ostřikovače u špinavého auta, jsem hrozný REBEL !!!

A teď vážně, dej to do servisu a nehrabej se v tom, nerozumíš tomu.
Od roku 1989 - Jawa Mustang ,pak spousta, ale opravdu spousta skůtrů 50ccm,70ccm a 125ccm.
Nedávná minulost: Honda PCX 2014, Yamaha N-Max 2017
Obrázek
Uživatelský avatar
Bostav

1000+
 
Reputace: 187
Příspěvky: 1076
Registrován: 26 úno 2016, 13:47
Bydliště: U Mladé Boleslavi
Skútr / moto: Honda Forza 125ccm 2018
Tuning / úpravy: Okouzlující muž za řidítky.

Re: CPI Oliver Sport 50

Příspěvekod stretavka » 12 říj 2016, 21:25

Bojkas píše:Prosím admina o uzavření tématu.


Zatím asi to nejrozumnější co jsi doposud napsal
Každá náhoda se musí pečlivě připravit.....
Uživatelský avatar
stretavka

250+
 
Reputace: 317
Příspěvky: 497
Registrován: 21 črc 2011, 11:36
Bydliště: Budweiß
Skútr / moto: Aprilia Leonardo 125/Honda Hornet 900
Tuning / úpravy: série

Re: CPI Oliver Sport 50

Příspěvekod zdeny65 » 13 říj 2016, 06:40

Je to rebel!!!!
bike1.jpg


variátor2.jpg
variátor1.jpg
minibike3.jpg
minibike2.jpg
[attachment=4]minibike1.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
zdeny65

250+
 
Reputace: 46
Příspěvky: 401
Registrován: 31 črc 2015, 18:44
Bydliště: Starý Vestec
Skútr / moto: Bylo-klasika,Yamaha Majesty 400,možná FJR 1300
Tuning / úpravy: CNC páčky,vestavěný systém nabíjení,nově laděný zadní tlumiče pérování,tankvak

Re: CPI Oliver Sport 50

Příspěvekod Bojkas » 13 lis 2016, 21:35

Tak jen pro informaci, byla to totálně ucpana volnobezna tryska. Ted uz to startuje, jaks taks jede, drží otáčky. Jen to spíš víc řve, než jede. Občas klesnou otáčky.

Odesláno z mého SM-G925F pomocí Tapatalk
Bojkas

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 08 říj 2016, 21:02
Bydliště: Brno
Skútr / moto: CPI Oliver Sport 50ccm
Tuning / úpravy: Zatím nic

Re: CPI Oliver Sport 50

Příspěvekod Bojkas » 19 lis 2016, 16:19

Ahoj,
vyčistil jsem nádrž, vysypal z ní rez a vylil asi deci vody, vyčistil karburator, volnobeznou trysku (byla úplně ucpana). Dal jsem novou trysku 55 (s původní 47,5 se to na 1/2 plynu začne dusit). Zkoušel jsem každy zarez na jehle, ladil jsem vzdusnik na karburatoru po milimetrem. Rozdělal jsem variator a zjistil, že je restrikce oddělaná, zkontroloval jsem válečky, které jsou krásně kulaté. Vyměnil jsem sytic za nový.

Každopádně s mými 100kg to na rovině nedá ani tachometrovych 40, do prudkého kopce rychlost začíná klesat, z prudkého kopce jsem se dostal na max tachometeovych 50. Všude čtu, že po odstranění restrikci to lítá až 65, ale o tom si můžu nechat zdát.

Napadá někoho něco, co jsem ještě neudělal, co by mohlo mít vliv na výkon?

Děkuji

Odesláno z mého SM-G925F pomocí Tapatalk
Bojkas

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 08 říj 2016, 21:02
Bydliště: Brno
Skútr / moto: CPI Oliver Sport 50ccm
Tuning / úpravy: Zatím nic

Re: CPI Oliver Sport 50

Příspěvekod zdeny65 » 20 lis 2016, 07:41

Je to rebel!!!!!!!!!!!!!!
zdeny65

250+
 
Reputace: 46
Příspěvky: 401
Registrován: 31 črc 2015, 18:44
Bydliště: Starý Vestec
Skútr / moto: Bylo-klasika,Yamaha Majesty 400,možná FJR 1300
Tuning / úpravy: CNC páčky,vestavěný systém nabíjení,nově laděný zadní tlumiče pérování,tankvak

PředchozíDalší

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník