Burgman AN250/400 + Leo Vince 4Road

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Burgman AN250/400 + Leo Vince 4Road

Příspěvekod z0diaC » 07 led 2013, 20:51

Zdravím,

máte někdo na svém Burákovi tenhle výfuk ? - ladil jste někdo karburátor (ročníky bez stříkačky) po montáži tohoto výfuku ?

Jde mi o to,že krátce po koupi svého Buráčka (r.98) jsem nainstaloval výše zmíněný výfuk, bohužel co se nestalo po měsíci takřka denního ježdění - motor se zastavil s podezdřením na zadření - včera se rozebral - zadřený píst a zadřený na klice - pokdle kluka,co na tom dělá se ten motor přehřál ....

pročetl jsem fóra,kde jsem vydedukoval,že jsem to asi způsobil instalací toho laďáku a nepřízpůsobení karburátoru .... chudá směs a tím pádem vysoká teplota spalování .... dovršil jsem to instalací filtru Malossi double red sponge namočení v oleji pro filtry - zase víc vzduchu :-( - to přidření se stalo asi 3 dny po instalaci toho filtru .... s výfukem jsem jezdil zhruba ten měsíc.

možná se motor tímto neoddělal - proto potřebuju vědět jestli náhodou někdo s tímto výfukem nejezdí ( http://www.scootershop.cz/4288-vyfuk-le ... -5596.html ) .... jen pro zajímavost svod od válce má takřka dvojnásobný průměr trubky než originální výfuk - nafotím :-)

ještě mě napadá - skůtr střílel do výfuku ale pouze při "chcípání" motoru - to si střelil skoro vždycky - střílení do výfuku značí taktéž chudou směs.

Díky za reakce.
Uživatelský avatar
z0diaC

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 52
Registrován: 06 srp 2012, 12:23
Bydliště: Uherské Hradiště
Skútr / moto: Suzuki Burgman AN250
Tuning / úpravy: LeoVince 4Road, vyhřívané hefty Oxford,alarm

Re: Burgman AN250/400 + Leo Vince 4Road

Příspěvekod 942004 » 18 úno 2013, 11:31

Odpověděl jsi sám sobě :wink: Po montáži laufu a vzduch.filtru jsi měl seřídit karbec,přišel jsi na to sám a já ti to jen potvrzuji.Je o tom mnoho článků na netu.Ještě doporučují změnit váhu válečků ve varecu.Kdyby jsi to pročetl před tím,něž jsi to namontoval,mohla moto sloužit bez problémů.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Burgman AN250/400 + Leo Vince 4Road

Příspěvekod skywalker.l » 18 úno 2013, 11:41

Seřídit karbec: to je jasné. Je třeba upravit bohatost směsi, aby nedocházelo ke spalování výfukové směsi v rouře výfuku a pak k následnému "střílení" pod ventily. Ale zadřít motor? Mazání motoru je u 4T motoru od výfukového systému plně odděleno. To určitě nevzniko vlivem montáže laďáku.

BTW zajímalo by mě, jak je to u stříkaček... Snad nějaké přeprogramování ECU?
Uživatelský avatar
skywalker.l

250+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 270
Registrován: 18 dub 2008, 19:15
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Suzuki AP50, Yamaha Majesty 125, Yamaha Nightmax
Tuning / úpravy: Malossi Multivar, LeoVince 4Road

Re: Burgman AN250/400 + Leo Vince 4Road

Příspěvekod MilosVee » 18 úno 2013, 12:05

Ja jsem daval tento lauf na svuj stroj,a ve Scootlandu mi bylo receno,ze neni potreba serizovat smes.mam strikacku,tak to asi dam radeji na brzdu,aby byla jistota.Borec,od kteryho lauf mam, s nim jezdil v pohode,tak nevim
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Burgman AN250/400 + Leo Vince 4Road

Příspěvekod Galls » 18 úno 2013, 12:29

Seřídit směs, ano, ale zadřít čtyřtakt kvůli bohatosti směsi? Asi bys měl hledat jinou příčinu zadření, u Burgmana nejspíš gufera ventilů.
Uživatelský avatar
Galls

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 176
Registrován: 07 úno 2012, 17:04
Bydliště: Stroumbi
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 / 2001

Re: Burgman AN250/400 + Leo Vince 4Road

Příspěvekod MilosVee » 18 úno 2013, 13:14

Tak já tomu teda zas až tak nehovím, ale jakou barvu měla svíčka?
Ten výfuk je odladěnej přímo na danej typ motoru, ztak by ho to zadřít nemělo ani bez dalšího upravování směsi apod, nebo ne?
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Burgman AN250/400 + Leo Vince 4Road

Příspěvekod skywalker.l » 18 úno 2013, 14:57

Uživatelský avatar
skywalker.l

250+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 270
Registrován: 18 dub 2008, 19:15
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Suzuki AP50, Yamaha Majesty 125, Yamaha Nightmax
Tuning / úpravy: Malossi Multivar, LeoVince 4Road

Re: Burgman AN250/400 + Leo Vince 4Road

Příspěvekod MilosVee » 18 úno 2013, 20:40

Co si myslíte ostatní o zadření 4t vinou laďáku????
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Burgman AN250/400 + Leo Vince 4Road

Příspěvekod 942004 » 18 úno 2013, 21:02

Miloš,klid,podle mě a ostatnich reakcí v tomto vláknu,se mu sešlo víc problémů dohromady a ty způsobili zadření.Podle mouder a rad vyčtených na netu,tak ne. :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Burgman AN250/400 + Leo Vince 4Road

Příspěvekod MilosVee » 18 úno 2013, 21:04

Tak já bych to teda kvůli laďáku hodně nerad zadřel, to by byl těžkej průser :|
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Burgman AN250/400 + Leo Vince 4Road

Příspěvekod skywalker.l » 18 úno 2013, 21:29

Jiným výfukem nezadřeš motor. To bychom byli státem s největším počtem zadřených Golfů.. :D
Uživatelský avatar
skywalker.l

250+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 270
Registrován: 18 dub 2008, 19:15
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Suzuki AP50, Yamaha Majesty 125, Yamaha Nightmax
Tuning / úpravy: Malossi Multivar, LeoVince 4Road

Re: Burgman AN250/400 + Leo Vince 4Road

Příspěvekod z0diaC » 19 úno 2013, 08:39

tákže nové info :

ohledně výfuku - psal jsem přímo do Leo Vince o radu/vysvětlení jestli ej potřeba po intslaci jejich výfuku upravovat nastavení karburátoru či jiné úpravy motoru ... odpověď byla (jak všichni píšete): jejich výfuky jsou laděné přímo na konktrétní motorku/motor a po instalaci není potřeba vůbec nic donastavovat/upravovat, což mi potvrdil i dovozce výfuků LV do ČR.

moje závada byla pravděpodobně způsobena již velkým opotřebením motoru a jeho utaháním (nějak jsem ho nešetřil) - teď je motor rozpůlený - píst byl mírně přidřený ale ojnice se na klice úplně rozpadla a celá se vysypala do prostoru klikovky :-( ..... takže nová klika,píst,válec a zkusíme rovnou naintalovat varec Malossi - pak dám vědět jak to jede :-)

dík za rady ...každopádně teoretická úvaha o výfuku byla úplně mimo :-)
Uživatelský avatar
z0diaC

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 52
Registrován: 06 srp 2012, 12:23
Bydliště: Uherské Hradiště
Skútr / moto: Suzuki Burgman AN250
Tuning / úpravy: LeoVince 4Road, vyhřívané hefty Oxford,alarm


Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník