70ccm - jsem zvědavej

Diskuze o tuningu skútrů. Zvyšování a ladění výkonu, tlumení, brzdy. Kity, výfuky, karburátory, variátory, spojky,...

Příspěvekod kure.11 » 17 dub 2007, 12:59

chci se jenom tak zeptat....zda se mi ze v rozmezi 1/4 az 3/4 plynu mam jakoby moc bohatou smes,valeckama to podle me neni..myslim ze to bude smesi...jehlu mam uplne posunutou co nejvic dolu(zavlacka je nahore)...je to tim ze mam moc velkou trysku?? mam tam 80..mam obednat mensi?? nebo to tim neni..
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod KYBLOS » 17 dub 2007, 13:13

No nevim jestli ti poradim nějak moc, ale myslim si, že ta tryska je malá. Já tam mám 85ku. Svíčka je u tebe asi moc černá že? No jde tam moc vzduchu a málo benzínu, takže širší trysku :) Ale i tak nevim jestli to bude u tebe stačit, páč já tam měl vložku air-boxu od Stage6 a to eště bylo moc vzduchu a tak sem tam dal RMS vložku nastříkanou filtr sprejem, čímž sem omezil trošku vzduch do karbece a tak mi ta tryska 85 stačí, ale jinak si myslim, že kdyš tam tobě de přes tu vložku víc vzduchu, je dost možný, že u tvýho scoota bude 85ka málo, takže spíš 88 - 90ku. :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 17 dub 2007, 13:20, celkově upraveno 1
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Mefisto » 17 dub 2007, 14:53

[quote=Marios]Kdo to vyrábí??a máš někde foto toho skutra
[/quote]

http://www.epfguzzi.com/hyosung/scooters/sf50.html
Pokud by jsi chtel foto neceho presnejsiho, mam dilenskou prirucku
Hyosung SF50 Prima / YAMAHA RACING: variator: HEBO Next Generation, vyfuk: Tecnigas Next R
FJS 600 Silver Wing / new spigle a tourist plexi(urizly) a .............
CBF 1000
Uživatelský avatar
Mefisto

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1121
Registrován: 15 dub 2007, 19:15
Bydliště: Neco na D1 mezi Prahou a Bratislavou

Příspěvekod Mefisto » 17 dub 2007, 14:54

[quote=kure.11]¨skus napsat ondrovi...www.scooter-tuning.cz ten ti urcite poradi ;)[/quote]

Myslim ze ne, protoze co jsem si nenasel to nikdo nevedel
Hyosung SF50 Prima / YAMAHA RACING: variator: HEBO Next Generation, vyfuk: Tecnigas Next R
FJS 600 Silver Wing / new spigle a tourist plexi(urizly) a .............
CBF 1000
Uživatelský avatar
Mefisto

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1121
Registrován: 15 dub 2007, 19:15
Bydliště: Neco na D1 mezi Prahou a Bratislavou

Příspěvekod kure.11 » 17 dub 2007, 18:03

Kyblos: na 90 trysku se to ani nechtelo rozjet...mam svicku cihlovou takze idealni smes...jde mi o to ze s tryskou 80 mam svicku peknou ale 1/4 az 3/4 plynu to jakoby kokta a potom na plny je to v pohode...ale jehlu mam uplne dole takze je tam smes co nejvic ochuzena...skusim tu jehlu dat treba do prostred co to udela,ale nevim...
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod KYBLOS » 18 dub 2007, 05:58

Jo už to chápu, páč sem včera testoval 88ku a rozjezd sice byl v pohodě, ale celkově zrychlování se zdálo pomalejší, než s 85kou a tak sem tam zas vrátil 85ku. Když sem tenkrát sundal kolínko air-boxu a zkusil to projet s 80kou, pálilo to jak sviňa, smrad s fucku a jízda se nezdála nijak plynulá, takže sem 80ku v karbeci taky nenechal. S 85kou je to prostě akorát. Jenom si musim teď hlídat plynovou jehlu. O jeden zářez sem jí včera pustil níž a budu sledovat barvu svíčky, uvidim. Ale trysku mám už prostě vyřešenou :D No a u tebe jestli to není mezi 1/4 aš 3/4 plynu čistá jízda, mohl bys zkusit 85ku, páč mě to příde fakt čistý (plynulý) akorát. B)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod freerider » 18 dub 2007, 11:46

Koukám kure že ses do toho nějak obul. S tím náporovým sáním to nepude nemáš kudy víst trubky. Já jsem chtěl dát od kritu zápalka trubku průměr 75mm ale nebude to mít žádnej význam takže si koupím akorát větší lopatku a je to
Piaggio NRG AC Hebo alu I, Yasuni scooter R, Motoforce racing, C4, dellorto 21 black, varec Hebo, kevlar řemen, vložka Malossi, vylepšený airbox, černá kontrastka, teploměr Koso II, tryska 88, diody na masce, dělá se nádech na chlazení http://www.nrg.tym.cz
freerider

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Piaggio NRG 50
Tuning / úpravy: Modrý led diody,laďák ten musí b

Příspěvekod kure.11 » 18 dub 2007, 12:48

freerider:jj asi to taky tak udelam stema lopatkama...
Kyblos: skusim to nejak poresit...v sobotu budu ladit :)
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod KYBLOS » 18 dub 2007, 12:53

[quote=freerider]Koukám kure že ses do toho nějak obul. S tím náporovým sáním to nepude nemáš kudy víst trubky. Já jsem chtěl dát od kritu zápalka trubku průměr 75mm ale nebude to mít žádnej význam takže si koupím akorát větší lopatku a je to [/quote]


Simtě náporový sání, větší lopatka, za prvý nevim co to je a zadruhý mě to uráží :cyclops: Co je náporový sání vědět nepotřebuju, páč kdyš nejde u kuře.11, tak to asi nejde ani u mě, kdyš mám stejnej motor, ale zajímalo by mě co je to ta větší lopatka? :) Please hoď po mě informaci, díky :D
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod KYBLOS » 18 dub 2007, 12:54

[quote=kure.11]freerider:jj asi to taky tak udelam stema lopatkama...
Kyblos: skusim to nejak poresit...v sobotu budu ladit :)[/quote]


Tak ať se ti to ladění povede, páč kvalitní 2T piano musí znít správně. Jinak ta hudba stojí za ho...... :D
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod petridas » 18 dub 2007, 20:12

hosi mam jeden stupidni dotaz: o kolik se mi zvedne maximalka kdyz dam ten 70airsal? ted tam mam od heba lauf a varec a vsude psali ze stemi vecmi by to melo jet po rovine pres 80km/hod. me to jede 70. tak ze o kolik? a kdyz dam ten airsal a karbec 17,5?
APRILIA LEONARDO 150 a APRILIA ATLANTIK 500 a nakitovanej punta CAGIVA MITO 125. vice info na http://petridas.webnode.cz nova sluzba : odvezu cokoli kamkoli motku ,skrin nebo az 7 lidi piste volejte
Uživatelský avatar
petridas

1500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1738
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Havirov
Skútr / moto: punťa 125 , aprilia atlantic 500

Příspěvekod freerider » 18 dub 2007, 21:11

petridas: To se takhle nedá říct kolik ti to pojede to záleží na válečkách a na dálších věcích ale určitě to bude znát. Větší zátah, výkon atd. Budeš spokojenej :D
KYBLOS: no ty lopatky jsou umístěny na zápalku ale když máš jenom AC motor. Ten vzduch valí k motoru a chladí ho. Prodávaj se lopatky s větším úhlem pro lepší přísun k válci víš :D
Piaggio NRG AC Hebo alu I, Yasuni scooter R, Motoforce racing, C4, dellorto 21 black, varec Hebo, kevlar řemen, vložka Malossi, vylepšený airbox, černá kontrastka, teploměr Koso II, tryska 88, diody na masce, dělá se nádech na chlazení http://www.nrg.tym.cz
freerider

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Piaggio NRG 50
Tuning / úpravy: Modrý led diody,laďák ten musí b

Příspěvekod KYBLOS » 19 dub 2007, 06:13

Háááááásky, tak teď mi eště řekni co to je zápalko :cyclops: Jediný kde vim, že sou ňáký lopatky, tak to je na druhý straně motoru, než je variátor, pod černým plastem. Nevim ale porád jestli je to to o čem mluvíš, páč jak poudám, nevim co je to zápalko a kde se nachází? :o
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod petridas » 19 dub 2007, 08:00

a staci kdyz dam kit a vetsi trysku ? nebo musim dat i ten karbec !
APRILIA LEONARDO 150 a APRILIA ATLANTIK 500 a nakitovanej punta CAGIVA MITO 125. vice info na http://petridas.webnode.cz nova sluzba : odvezu cokoli kamkoli motku ,skrin nebo az 7 lidi piste volejte
Uživatelský avatar
petridas

1500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1738
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Havirov
Skútr / moto: punťa 125 , aprilia atlantic 500

Příspěvekod freerider » 19 dub 2007, 08:15

petridas: chtělo by to větší karbec aspoň 17,5 jinak se ti válec zadře
KYBLOS: zápalko ( zapalování ) je na druhý straně než variátor :) Odtamtud se bere ten vzduch a pomocí lopatek upevněných na zapalování se tlačí k válci kde se ochlazuje. Kdyby to tam nebylo tak by se to moc hřálo a zadžel by jsi asi
Piaggio NRG AC Hebo alu I, Yasuni scooter R, Motoforce racing, C4, dellorto 21 black, varec Hebo, kevlar řemen, vložka Malossi, vylepšený airbox, černá kontrastka, teploměr Koso II, tryska 88, diody na masce, dělá se nádech na chlazení http://www.nrg.tym.cz
freerider

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Piaggio NRG 50
Tuning / úpravy: Modrý led diody,laďák ten musí b

PředchozíDalší

Zpět na Tuning

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků