Yamaha Majesty 125 - mazání variátoru

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Yamaha Majesty 125 - mazání variátoru

Příspěvekod Curtiss » 23 úno 2009, 18:35

Zdravím místní uživatele. Jsem tu nový, stejně tak jsem nováček co se skůtrů týká. Na podzim jsem se stal majitelem Majesty 125 r.v. 1999. Cca měsíc, pokud ještě dovolilo počasí, jsem na ní jezdil a přes zimu jsem se rozhodl podrobit jí důkladné kontrole, kterážto stále ještě probíhá. V podstatě spoustu technických záležitostí se mi podařilo vyřešit díky svému kamarádovi, který má Yamaha prodejnu i servis, nechci ho ale stále otravovat s dotazy. Hlavně vše řešíme mailem a to je v jeho případě tak trochu na dlouhé lokte - vždy několik dní celý nervózní čekám na odpověď :) Tak jsem si řekl, že to zkusím i tady, třeba se dočkám odpovědi dříve, chtěl bych totiž pokračovat v práci :wink:
A teď o co mi jde: Mám rozebraný variátor - dávám nové válečky - vše ostatní je OK. A nyní dotaz - válečky a jejich dráhy - je nutno je nějak mazat? Pokud ano, tak čím? Selský rozum mi říká, že ne, ale jak říkám, skůtr jsem nikdy před tím neměl, tak nemám zkušenost. Je pravda, že v původní sestavě nic mazané nebylo, ale co vím, tak byl již několikrát rozebírán, takže netuším, jestli třeba nebylo namazání opomenuto. Děkuji předem za odpověď.
Curtiss

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 228
Registrován: 22 úno 2009, 18:06
Bydliště: Česká Lípa
Skútr / moto: Yamaha Majesty 125, Honda GL 1500 GoldWing

Re: Yamaha Majesty 125 - mazání variátoru

Příspěvekod berki1 » 23 úno 2009, 19:09

Ahoj, gratuluji ke koupi a doufám, že ti bude dobře sloužit. Variátor, který máš se nemaže, naopak musí být čistý, bez prachu a nečistot. Sice se časem při jízdě nějakej ten prach k válečkům dostane, jelikož varec nejní hermeticky uzavřenej, ale do další výměny, nebo kontroly to je v poho.
Piaggio X9 250 EVO r.v 2005 25000km
Uživatelský avatar
berki1

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 45
Registrován: 07 zář 2008, 20:50
Bydliště: Mladá Boleslav