Xevo 400-cukani,chcipani za jizdy

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Xevo 400-cukani,chcipani za jizdy

Příspěvekod Ondrus84 » 06 čer 2018, 17:17

Zdravim, uzjsem z toho zoufalej tak zkouším zda by nekdo neporadil. 3tydny zpět jsem koupil xevo400, první týden skutr jezdil bez problémů,pak zacal různě skubat a chcipat. Vyměněna cívka... Nepomohlo...
Pak jsem vycistil,teleso klapky a sání... Dál nasledovala rozborka nádrže, vyčištění...na 250km to bylo bez problémů a ted to zacalo zas... Dnes jsem jeste vymenil motorek cerpadla v nádrži,ale stále to skube, chcipne... Kdyz to chciplne za jizdy staci vypnout a zapnou klicek a zase to jede.... Jinak svicka, vzduchac jsou take nové....
Nějaké rady? Děkuji
"la vencita e una fonte di emozioni"

Fiat Bravo : Obrázek
Paiggio X10 350 Executive : Obrázek
Uživatelský avatar
Ondrus84

750+
 
Reputace: 39
Příspěvky: 918
Registrován: 25 čer 2016, 08:00
Bydliště: Domašov U Brna
Skútr / moto: Piaggio xEvo400
Tuning / úpravy: ......

Re: Xevo 400-cukani,chcipani za jizdy

Příspěvekod nedory » 06 čer 2018, 20:38

něco podobného mám na X10. Byla špatná fajfka na svíčce, nekonečný odpor. Výměna, zase se objevilo, náhodně, bez souvislosti, jen jediná: teplé suché počasí. Pročištění kontaktů, komplet, nepomohlo. Dnes jsem vyměnil vysokonapěťový kabel mezi fajfkou cívky a fajfkou svíčky: byl dost ztvrdlý, tak jsem koupil nový, na plech fajfky cívky jsem ho kromě krimpování i naletoval a uvidíme. Co je zajímavé, jel jsem si natankovat (ať nemusím ráno v 5) a spotřeba je rapidně nižší, alespoň podle palubáku. Třeba to bylo konečně to ono. Pokud ne, pak cívka, a pokud ani to ne, po sezóně odstrojit a jít kabel po kabelu, konektor po konektoru.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Xevo 400-cukani,chcipani za jizdy

Příspěvekod Ondrus84 » 06 čer 2018, 21:04

No...ka uz nevim...kabel, fajfku jsem meril a jsou ok... Kluci tvrdí ze by to mohl byt reculator tlaku paliva...ale piaggio ho nenabizi a jediny vizualne stejný je na yamahu t.max...ale jestli tam půjde....zo nikdo nevi a je to 1500kc
"la vencita e una fonte di emozioni"

Fiat Bravo : Obrázek
Paiggio X10 350 Executive : Obrázek
Uživatelský avatar
Ondrus84

750+
 
Reputace: 39
Příspěvky: 918
Registrován: 25 čer 2016, 08:00
Bydliště: Domašov U Brna
Skútr / moto: Piaggio xEvo400
Tuning / úpravy: ......

Re: Xevo 400-cukani,chcipani za jizdy

Příspěvekod icask » 06 čer 2018, 21:13

A co tak nejake relatko. V niektorom vlakne niekto riesil problem s motorom a nakoniec to bolo vadne relatko. Ak je nalomene, ciastocne prerazena cievka tak by to mohlo pri otrasoch vypinat zapinat ako sa mu zachce. Vadne rele sa tazko diagnostikuje pokial nie je uplne KO.

Odoslané z HUAWEI GRA-L09 pomocou Tapatalku
Uživatelský avatar
icask

100+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 146
Registrován: 12 úno 2016, 20:35

Re: Xevo 400-cukani,chcipani za jizdy

Příspěvekod Ondrus84 » 06 čer 2018, 21:21

Jelikoz jich mam 5stejnych a 2jine prohazel jsem je...ale... taky je to možnost asi...
"la vencita e una fonte di emozioni"

Fiat Bravo : Obrázek
Paiggio X10 350 Executive : Obrázek
Uživatelský avatar
Ondrus84

750+
 
Reputace: 39
Příspěvky: 918
Registrován: 25 čer 2016, 08:00
Bydliště: Domašov U Brna
Skútr / moto: Piaggio xEvo400
Tuning / úpravy: ......

Re: Xevo 400-cukani,chcipani za jizdy

Příspěvekod bajza » 06 čer 2018, 21:37

Možná je to mimo "mísu" ale jednou mi to samé udělal Nexus, chcípal a škubal. Nakonec jsem zjistil, že to dělá "chcípák" nějaký blbý spoj, nebo kontakt. Zastavil jsem a znovu ho cvakl trochu silou a zas vše OK. Jedu dál a nedalo mi to a lehce jsem prstem pohladil vypínač a znovu to samé. Motor netáhl a nereagoval na plyn a chcípnul. Ale stačilo do cvaknout a vše OK tak jsem prostříkl lehce a opakovaně vypínal zapínal, od té doby už nikdy.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: Xevo 400-cukani,chcipani za jizdy

Příspěvekod Ondrus84 » 06 čer 2018, 21:38

Diky,taky uz jsem čistil
"la vencita e una fonte di emozioni"

Fiat Bravo : Obrázek
Paiggio X10 350 Executive : Obrázek
Uživatelský avatar
Ondrus84

750+
 
Reputace: 39
Příspěvky: 918
Registrován: 25 čer 2016, 08:00
Bydliště: Domašov U Brna
Skútr / moto: Piaggio xEvo400
Tuning / úpravy: ......

Re: Xevo 400-cukani,chcipani za jizdy

Příspěvekod icask » 06 čer 2018, 21:40

A este jedwn chcipak je na bocnom stojane. Aj tomu sa povenuj.
Skus tieto vypinace vykratit a prevez sa. Pokial sa nic nezmeni, tak v nom to nebude.

Odoslané z HUAWEI GRA-L09 pomocou Tapatalku
Uživatelský avatar
icask

100+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 146
Registrován: 12 úno 2016, 20:35

Re: Xevo 400-cukani,chcipani za jizdy

Příspěvekod Ondrus84 » 06 čer 2018, 21:43

Ono když to zdechne, na pubce nesviti nic. Kdyz vykllopp stojan,nebo stisknu chcipak okamžitě se objevi kontrolka preskrrnuteho startu...tohle bylo prvni co jsem resil... Tady to proste vyppada na problemy s tlakem ppaliva...
"la vencita e una fonte di emozioni"

Fiat Bravo : Obrázek
Paiggio X10 350 Executive : Obrázek
Uživatelský avatar
Ondrus84

750+
 
Reputace: 39
Příspěvky: 918
Registrován: 25 čer 2016, 08:00
Bydliště: Domašov U Brna
Skútr / moto: Piaggio xEvo400
Tuning / úpravy: ......

Re: Xevo 400-cukani,chcipani za jizdy

Příspěvekod moto.joker » 06 čer 2018, 21:46

Na svý B250 jsem řešil podobné lapálie. Nakonec se ukázalo, že už byla slabá a vytahaná pružina bočního stojánku a jak to kleplo na nerovnosti nebo turbulence vzduchu při určitý rychlosti, tak to vyplo, zaškubalo a dělalo problémy. Stačilo pružinu přitáhnout o závit a ještě vypodložit snímač a bylo po záhadě.

Jo a taky jsem se 2 týdny u toho vztekal a měl rozdělaný kde co. Alespoň jsem měl vyčištěný karbec, novou fajfku, novou svíčku, nacvičené sundávání plastů ... :mrgreen:
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250
Je: Honda Forza 350; Yamaha YBR 125
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 323
Příspěvky: 1707
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Re: Xevo 400-cukani,chcipani za jizdy

Příspěvekod crhy » 06 čer 2018, 22:09

Já to tipuji také spíše na palivovou soustavu. Nicméně možností je více...
Ještě mě napadá nějaký kontakt/přerušený drát k imobilizéru? Nebo samotný immo?
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Xevo 400-cukani,chcipani za jizdy

Příspěvekod Winterwolf » 06 čer 2018, 22:30

Ondrus84, ty máš s tím Pižem stejný pech jako já s Majdou... Držím palce ať to brzo a LEVNĚ vyřešíš.
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Xevo 400-cukani,chcipani za jizdy

Příspěvekod Ondrus84 » 06 čer 2018, 22:55

Imo ale neblika,jen kdyz vypnu chcipak...
"la vencita e una fonte di emozioni"

Fiat Bravo : Obrázek
Paiggio X10 350 Executive : Obrázek
Uživatelský avatar
Ondrus84

750+
 
Reputace: 39
Příspěvky: 918
Registrován: 25 čer 2016, 08:00
Bydliště: Domašov U Brna
Skútr / moto: Piaggio xEvo400
Tuning / úpravy: ......

Re: Xevo 400-cukani,chcipani za jizdy

Příspěvekod Ondrus84 » 06 čer 2018, 23:07

Ted jsem po příjezdu domů zkusil jsete zmerit odppr na snímači otacek a hodnota ma byt 850-+100 a je 1150...tak nevim...
"la vencita e una fonte di emozioni"

Fiat Bravo : Obrázek
Paiggio X10 350 Executive : Obrázek
Uživatelský avatar
Ondrus84

750+
 
Reputace: 39
Příspěvky: 918
Registrován: 25 čer 2016, 08:00
Bydliště: Domašov U Brna
Skútr / moto: Piaggio xEvo400
Tuning / úpravy: ......

Re: Xevo 400-cukani,chcipani za jizdy

Příspěvekod Dusan14 » 07 čer 2018, 07:25

Tak ze 950, pri 20st. A na zohriatom motore moze mat 60st a viac tak ze v norme
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Další

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků