TGB Bullet 50 - povolení variátoru

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

TGB Bullet 50 - povolení variátoru

Příspěvekod bajza » 03 zář 2009, 17:23

Ahoj nemáte někdo zkušenost s tímto tipem variátoru chci vyhodit jen kroužek,ale nevím jak povolit tu přední část.Je to to ozubené kolečko které pruží směrem ven a přeskakuje.Díky moc.Čekal jsem matku a povolit ale tři imbusové šrouby a pružící kolečko jsem v žádném návodu nenašel.
variátor.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil bajza dne 14 zář 2009, 10:11, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: TGB Bullet 50 - povolení variátoru

Příspěvekod Namicek » 04 zář 2009, 07:08

jakej je to motor? zkus povolit ty 3 imbusy a uvidís sindat by to melo jit určitě nejlepší je nesedět u pačítače ale v garazi u scoota
Namicek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 69
Registrován: 26 črc 2008, 15:46

Re: TGB Bullet 50 - povolení variátoru

Příspěvekod bajza » 04 zář 2009, 07:42

měl by to být okopírovaný piaggio,povolit imbusy mně napadlo ale scháním něco proti točení řemenice (např.piston stopper)je to asi nějaký hliník nechci na to jít kleštěma

13.9. edit:
Kroužek vyřešen a už je pryč.

Další dotaz nezkušeného.S výfuku těsně předtím než vykoukne s kapotáže,vede další trubka směr pod sedlo dlouha asi 10 cm
která pak dál pokračuje gumovou hadicí která vede až možná k nádrži.NEVÍTE NĚKDO CO TO JE (možná slepé koleno ale proč nemá zavařený konec a vede až bůhvíkam)nemáte někdo něco podobného na svém skůtru děkuji.(mám TGB Bullet-minareli)
Možná je to hloupý dotaz,ale hledal jsem na scootlandu nějaký podobný výfuk ale slepé koleno vypadalo jinak.Ještě jednou díky za radu.

14.9. edit:
Na garančce se mi snažil namluvit že je to nějaké další spalování,ale to se mi nezdá.
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 led 2014, 20:12, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: TGB Bullet 50 - povolení variátoru

Příspěvekod kraken.99 » 14 zář 2009, 10:20

nevím jestli je to ono ale silně mi to připomíná egr což je přívod vzduchu kvůli emisím ale nevím jestli to i tyhle malé skútry mají
tel.777 55 22 12 email:kraken.99@seznam.cz skype:kraken.99
Uživatelský avatar
kraken.99

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2887
Registrován: 28 dub 2007, 20:41
Bydliště: Chrustenice
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650exe 08

Re: TGB Bullet 50 - povolení variátoru

Příspěvekod KYBLOS » 14 zář 2009, 10:32

U motoru Piaggio na mém bývalém Atlantisu to vedlo z fucku do menší černé krabičky a z té krabičky další hadičkou kamsi k varci a říkalo se tomu sekundární vzduchový systém. Je to tam kvůli emisím, nebo co, aspoň mi to tak někdo vysvětlil. V té krabičce je molitan a ten asi jakože pochytává nějaký splodiny, nebo tak něco. Samozřejmě sem to odstranil 8)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: TGB Bullet 50 - povolení variátoru

Příspěvekod bajza » 14 zář 2009, 10:33

zapomněl jsem je to motor 2T minareli.Měl by to být hodně podobný nebo totožný motor piaggio.Zkusím to ještě prohlédnout mám ho v záruce takže řezání je asi nereálné.Ale děkuji za nápad.Jdu to skouknout.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: TGB Bullet 50 - povolení variátoru

Příspěvekod kraken.99 » 14 zář 2009, 12:17

tak asi s kyblosem máme na mysli to samé někde už to na foru řešil myslím MP že když to zrušil snížila se mu spotřeba a zvedla maximálka já když to uřízl a zaslepil tak spotřebu nevím ale maximálka šla o cca 5km/h nahoru
tel.777 55 22 12 email:kraken.99@seznam.cz skype:kraken.99
Uživatelský avatar
kraken.99

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2887
Registrován: 28 dub 2007, 20:41
Bydliště: Chrustenice
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650exe 08

Re: TGB Bullet 50 - povolení variátoru

Příspěvekod bajza » 14 zář 2009, 13:14

Tak jsem se snažil dosáhnout až nakonec ale nejde 20 cm trubka kov + 30cm další gumová až k nádrži dál už jsem ruku neprostrčil jedině sundat kapotáž a to se mi moc nechce stejně by to asi byl problém uříznout dokud je to v záruce.Možná u něj koupit jiný výfuk,ale tenhle je celkem pěkný a hlavně nový.Takto vypadá to je originál TGB.Co tam byl.
DSCF0233.JPG
DSCF0234.JPG
DSCF0235.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 led 2014, 20:15, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: TGB Bullet 50 - povolení variátoru

Příspěvekod Vitas » 14 zář 2009, 17:03

Motor Minarelli rozhodne neni Piaggio. Jsou to dva naprosto rozdilne motory. Minarelli se dava do Yamahy, Malaguti, a par jinych.
Uživatelský avatar
Vitas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 21 kvě 2009, 20:38
Skútr / moto: ItalJet Formula 50

Re: TGB Bullet 50 - povolení variátoru

Příspěvekod bajza » 14 zář 2009, 17:30

To je možné já takovou informaci již dostal nevím jak jí prověřit.Vycházím z toho,že TGB vyráví motory pro piaggio.Když mi někdo poradí jak to poznám.Určitě by to pomohlo.Vitas jestli se vyznáš rád to přesně zjistím.Prosím o radu jak identifikovat svůj motor.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: TGB Bullet 50 - povolení variátoru

Příspěvekod Vitas » 14 zář 2009, 17:50

No ja uz jsem nedavno zjistoval co ma TGB za motor, ale nezjistil jsem to. Zkusim jeste pohledat. Dle meho nazoru to bude kopie motoru Piaggio s varcem vlastni vyroby.
Uživatelský avatar
Vitas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 21 kvě 2009, 20:38
Skútr / moto: ItalJet Formula 50

Re: TGB Bullet 50 - povolení variátoru

Příspěvekod bajza » 14 zář 2009, 17:57

Pokud se to dá poznat pohledem,můžu se kouknout.Mám ho v garáži.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: TGB Bullet 50 - povolení variátoru

Příspěvekod Vitas » 14 zář 2009, 21:44

Je to motor Morini, uz jsem na to kapnul. :wink: Mimochodem TGB dela varce pro Piaggio, Rotax, Peugeot, Minarelli, Morini, Polaris a SYM.
Uživatelský avatar
Vitas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 21 kvě 2009, 20:38
Skútr / moto: ItalJet Formula 50

Re: TGB Bullet 50 - povolení variátoru

Příspěvekod bajza » 15 zář 2009, 12:09

Tak už asi vím co to je."Separátní přisávání vzduchu do výfukového potrubí"
Možná kvůli emisním normám.(Euro 3)
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: TGB Bullet 50 - povolení variátoru

Příspěvekod Vitas » 15 zář 2009, 17:32

Ano to je EGR. :wink: Pouziva se to i u kamionu a autobusu. :wink:
Uživatelský avatar
Vitas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 21 kvě 2009, 20:38
Skútr / moto: ItalJet Formula 50

Další

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron