Rady pro jízdu v zimním období..

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Re: Rady pro jízdu v zimním období..

Příspěvekod ajfel » 17 lis 2010, 13:43

Podle mého jízda v mrazu a nepohodě má dvě roviny: jednak potřebujete několik vrstev oblečení a pak řešíte, kde se převlíct a kam to dát, druhak když nejste v pohodě, mrznou prsty, fouká pod přilbu atd., tak se těžko soustředíte na řízení. Je to o ústa, asi zazimuju...
ajfel

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 188
Registrován: 05 dub 2010, 11:45
Bydliště: Vysočina
Skútr / moto: Honda SW-T400
Tuning / úpravy: alarm Scorpio, topcase Honda, akukontrola+zásuvka CTEK, vyhřívání sedla KeeTec, hefty Oxford

Re: Rady pro jízdu v zimním období..

Příspěvekod hagrid » 17 lis 2010, 14:23

Tak, co vidím předpověď, tak tenhle týden se ještě dá. Teplota + - 7 a občas deštík. :|

Tak já už taky přemýšlím, že toho nechám, ale furt je to nejrychlejší, jak se dostat do práce. Hlavně mě to baví. Moje zazimování bude asi ve smyslu, že to přikryju plachtou a bude připraven v případě "pěkného" počasí vyjet. Jen si vyměním oleje a ještě mám v plánu z batohoviny spíchnout termoscud. K tomu udělat výdechy z plastů u nohou, jak tu už zaznělo
Naposledy upravil KYBLOS dne 26 lis 2013, 09:36, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
MBK 300 Kilibre kilibre(kyselaryba)email.cz
Uživatelský avatar
hagrid

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 676
Registrován: 28 zář 2010, 22:00
Bydliště: Sezimák dvojka
Skútr / moto: MBK 300 Klilibre, Baotian Cyborg QT 50

Re: Rady pro jízdu v zimním období..

Příspěvekod ajfel » 17 lis 2010, 16:35

Pamatuju, že jsme ještě na zimu vymontovali svíčku a nalili do válce trošku oleje, párkrát se to prošláplo a bylo nakonzervováno... Nojo, sakra, ale kde mám dneska motor a kde svíčky??? :lol:
ajfel

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 188
Registrován: 05 dub 2010, 11:45
Bydliště: Vysočina
Skútr / moto: Honda SW-T400
Tuning / úpravy: alarm Scorpio, topcase Honda, akukontrola+zásuvka CTEK, vyhřívání sedla KeeTec, hefty Oxford

Re: Rady pro jízdu v zimním období..

Příspěvekod Rady » 17 lis 2010, 18:58

Myslim ze tady je spis prostor pro diskuzi a o jezdeni v zime. Jinak to co popisujes se delalo u techniky k dlohodobemu ulozeni a ne k odstaveni na par mesicu.
Dnes jsme najel 300 km a pocasi opet bylo super, jen to slunicko by mohlo zapadat pozdeji.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Rady pro jízdu v zimním období..

Příspěvekod hagrid » 17 lis 2010, 19:14

Tak podle předpovědi už si tu budem dávat jen ty rady..... Asi sezóna pomalu končí. Před chvílí jsem se vrátil z venku a padá mlha, je to takové olezlé. Už se n atom bojím. :roll:

"Avšak příští pátek 26. 11. už bude pořádná zima! Sněžit má již i v nížinách a pohled na teploměr teplomilné jedince zavrtá hluboko do peřin. "Nastanou totiž již takzvané ledové dny, kdy teplota po celý den nepřekročí nulu," řekla meteoroložka Dagmar Honsová. Teploty po ránu se budou pohybovat mezi -12 až -8 stupni Celsia, ty vstávání rozhodně nikomu nezpříjemní. Ani denní teploty nepotěší, očekává se -6 až -2 stupně Celsia. Ledové dny způsobené studeným prouděním ze severu budou trvat minimálně do 2. prosince."
MBK 300 Kilibre kilibre(kyselaryba)email.cz
Uživatelský avatar
hagrid

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 676
Registrován: 28 zář 2010, 22:00
Bydliště: Sezimák dvojka
Skútr / moto: MBK 300 Klilibre, Baotian Cyborg QT 50

Re: Rady pro jízdu v zimním období..

Příspěvekod kingston » 17 říj 2011, 19:55

Snehulaci - co si myslite o tomto? :

http://motoride.sk/c/4060/elektricky-su ... torke.html

A ani to nestoji majlant :)
Všade doma, dobre najlepšie.
Uživatelský avatar
kingston

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 43
Registrován: 02 dub 2009, 08:20
Skútr / moto: Honda Lead SCV100

Re: Rady pro jízdu v zimním období..

Příspěvekod Hasmann » 18 říj 2011, 02:53

Nevím jak tobe 8steve,ale já mám v autě obyčejný vyhřívaný potah za 2 kila asi už 5 let a pořád funguje. Mám dva,ještě na sedadlo spolujezdce. Jsou stejně a jedinné v čem je opotřebený, je spodní strana (hladká) která je popraskaná. Vrchní "šusťákovina" (textilní vrstva) je naprosto v normálním stavu a hlavně,tepelný drát pořád funguje. :wink:
Uživatelský avatar
Hasmann

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 510
Registrován: 16 srp 2009, 16:35
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Aprilia SR 50 S, Piaggio X evo 125
Tuning / úpravy: 70cm kit Polini

Re: Rady pro jízdu v zimním období..

Příspěvekod Kokeš » 18 říj 2011, 17:32

Tahle bunda nepotřebuje napájení z moto baterie.

Warm-vest Vyhřívaná vesta

výrobce: Warm

Vyhřívaná vesta obsahuje tři vyhřívací destičky ,dvoje na prsou a třetí na ledvinách. V náprsní kapse se vloží baterie. Lze nastavit 5 stupňů vyhřívání,baterie vydrží až 14 hodin provozu. Baterie ukazuje stav nabití a stupeň nabití.Vesta má široké použití, nejen na motorku např.zimní sporty, rybaření, golf…

Používají nejmodernější vysokofrekvenční technologii pro vytvoření infračervených paprsků. Nevyzařují žádné elektromagnetické pole. Vyznačují se vysokou účinností a malou spotřebou el.energie.

-vysoce kvalitní lithium-ion baterie bez paměťového efektu
-napětí: 7.4 V, kapacita 4.400 mAh
-nabíjecí doba cca 4 hod.
-led dioda jako zdroj světla pro noční použití
-životnost baterie je cca 1000 nabití
-vstupní napětí 100 – 240 V, 50/60 Hz, 0.8 A max.
-dioda indikuje stav nabíjení: červená (nabíjí se)/ zelená (nabito)

Velikosti XS-S M-L XL-2XL 3XL-4XL
Obvod hrudníku 92-98 104-110 116-122 128-134
Délka vesty 65 67 69 71

cena bez DPH: 2 825,00 Kč
cena včetně DPH: 3 390,00 Kč
Uživatelský avatar
Kokeš

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 409
Registrován: 05 bře 2009, 19:34

Re: Rady pro jízdu v zimním období..

Příspěvekod Hasmann » 20 říj 2011, 01:47

8steve píše:tak pokud je mas v aute odlozeny a jednou za mesic se na ne jdes podivat, tak prosim. ale ja mam zkusenost tak s 15ks za posledni roky, at drahy nebo levny, tak nevydrzely dele, nez polovinu zimy - to je tak 5tis km. a to rozhodne nejsou tak namahany ohybem, jako je namahana bunda.

Ano chodím se na ně dívat už pět let jak jsou nasazené na sedadlech(nasazuji s prvními mrazy a sudnávám v březnu až dubnu)....ne nejsou namáhané ohybem,jenom na nich sedí několik desítek kilo až více jak metrák...bože můj..Kde soudruzi na jižní Moravě udělali ve vývoji chybu....asi největší šunty směrují tam...ale že si dají záležet. :roll:
PS: ale musím ocenit,že kupovat cca 7 let jeden a ten samý (velmi podobný) výrobek a vyhazovat za něho peníze , přičemž vím,že nevydrží...chválím. :wink:
Uživatelský avatar
Hasmann

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 510
Registrován: 16 srp 2009, 16:35
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Aprilia SR 50 S, Piaggio X evo 125
Tuning / úpravy: 70cm kit Polini

Re: Rady pro jízdu v zimním období..

Příspěvekod bouska.t » 21 říj 2011, 11:22

tak mě napadlo po včerejších zprávách na nově jestli jsme povini mít na skůtrech zimní pneu pod +4stupně celsia nebo třeba na mostech pod nulu... :-D
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Rady pro jízdu v zimním období..

Příspěvekod Winterwolf » 21 říj 2011, 11:31

kluci jak zbavujete sedacku od namrazy abyste pak nemeli mokrou pr.. sedaci sval :?:

Na versity mam deku takze ta je OK ,ale pritulka mi dnes rano psala ze musela skrabat sedacku SHcka kreditkou aby mohla jet do prace :twisted:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Rady pro jízdu v zimním období..

Příspěvekod Hasmann » 21 říj 2011, 11:55

Leda přes ní něco přetáhnout...pokud nemáš vyhřívané sedlo...Což 99% sedadel nemá. :cry:
Uživatelský avatar
Hasmann

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 510
Registrován: 16 srp 2009, 16:35
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Aprilia SR 50 S, Piaggio X evo 125
Tuning / úpravy: 70cm kit Polini

Re: Rady pro jízdu v zimním období..

Příspěvekod janon » 21 říj 2011, 14:00

Winterwolf píše:...jak zbavujete sedacku od namrazy...


Zapnu vyhrivani sedacky.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Rady pro jízdu v zimním období..

Příspěvekod _Tom_ » 25 říj 2011, 19:50

když začne mít sedlo námrazu, mám v ruce dávno lopatu :D v praze je to vždycky jinak :)
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Rady pro jízdu v zimním období..

Příspěvekod keto » 29 říj 2011, 22:03

Podělím se o jednu radu na zimu,kterou mi dal mechanik od Hondy.Bylo mi doporučeno palivo od benziny verva 100.Prý je velmi kvalitní a vhodné do nádrže i pro zimní uskladnění a nejenom. A tak jsem si o tom něco zjistil.
Jedná se o 100 oktánové palivo bez biosložky s aditivy,které se navyrábí v česku,ale dováží z Rakouska..Našel jsem vyjádření benziny :
"vysokooktanový benzin VERVA 100 obsahuje Etyl terc butyl ethér(ETBE) jako nositel vysokého oktanového čísla, je to důležitá složka pro špičkovou kvalitu benzinů, je vyráběná v rafinerii OMV Rakousko . Za této technologické situace není nutné přidávat bioethanol. Benzin s ETBE má celou řadu výhod pro užitné vlastnosti benzinů, včetně právě vyšší energetické hodnoty. Líh má nižší energetickou hodnotu, oproti fosilnímu benzinovému palivu cca 75% ."
Ještě k dohadům proč na stojanech je 98 oktanu ikdyž má 100.
"technická norma na 100 oktanové benziny není. Proto jsou řazeny podle
normy ČSN EN 228 automobilové beniny, do kategorie SUPER plus. To znamená oktanové číslo výzkumnou metodou musí být u této katagorie min. 98 jednotek."
Taky prý míň na sebe váže vodu a proto je vhodnější pro delší skladování.Taky skladováním klesá oktanové číslo a tak máte slušnou rezervu.
"Tento benzin je navíc nadstandardně aditivován celým souborem přísad, mazivostní, antioxidační, protikorozní a detergentní s dvojí funkcí"
čistící a rozpouštějící případné úsady.
Pasáže v uvozovkách jsou citace z vyjádření ředitelství Benziny.Tak to je zhruba co jsem k tomu zjistil.
Uživatelský avatar
keto

1000+
 
Reputace: 70
Příspěvky: 1141
Registrován: 24 zář 2010, 07:45
Bydliště: Ludgeřovice
Skútr / moto: Forza 350, NC 700X, SH 300i, Aprilia Scarabeo 200i

PředchozíDalší

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků