Problém s karburátorem.

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Problém s karburátorem.

Příspěvekod Šam » 02 led 2016, 18:20

Ahoj,vyměnil jsem motor u Piaggia X 8 125 za 250.Problémy snad neberou konce.poslední byl s prosakováním fridexu pod hlavou.Znovu jsem to rozebral nechal přebrousit hlavu dal silnější těsnění a po složení dobrý vše těsní.Při startování motor nechtěl naskočit ,když jsem přidal plyn tak naskočil.Jenže z karburátoru doslova stříká benzín,z tý hadičky co je vlevo nahoře a vypadá jako kolínko a je šikmo seřízlá.Vlevo myslím kdyš sedíš za řídítky.Benzín teče po motoru a to dost.Z výfuku jde lehce načernalej dým.Musím ještě přiznat že karbec je ze 125.Měl jsem za to že bude stačit vyměnit trysky.Taky mě napadá že špatně zavírá jehla u plováku.Když bude nejhůř koupím starší karbec origo z 250.Ale to je krajní řešení.Dík za případnou radu.Šam.
Uživatelský avatar
Šam

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 21 lis 2015, 19:10
Skútr / moto: Piaggio X 8 125
Tuning / úpravy: Chystám přestavbu na 250ccm.

Re: Problém s karburátorem.

Příspěvekod JRM66 » 02 led 2016, 20:12

Pred prekladkov karbecu si si jeho zapojenie dobre pofotil alebo zapämetal, to aby sme vylučili chybne zapojenie, lebo palivovy system bude bud plneny tlakom alebo podtlakom v nadrži, ked sa niečo popletie tak to môže robiť podobnú rošadu! Ked tak skúsil by som karbec pootočiť do strany a vymontovať dolný deklik a skontrolovať funkčnosť ventilku. Predtým ako si zrovnaval hlavu tak ti to tiež robilo cirkus, alebo iba teraz? To že maš iny karbec tak to nemá s tvojim problémom nič spoločne akorát môže byť troška lenivši ale nič moc drasticke.
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST
JRM66

500+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 725
Registrován: 08 říj 2015, 18:22
Bydliště: Totalitna EU. v panelaku zatiaľ
Skútr / moto: BV RST 250ie BV-300 Tourer BV-350 ST
Tuning / úpravy: Vymenena pôvodna brzdova kvapalina!

Re: Problém s karburátorem.

Příspěvekod BacaNR » 02 led 2016, 21:29

Ahoj piaggio 250ky mavali bud walbro karburator(tie nepoznam) alebo keihin cvek 30 - pozri aky mas. Karburator zo 125ky bude na 99,9% rovnaky akurat kusok ina tryska :wink: Ak si dobre pamatam mam na mojej 250ke trysku 100ku alebo 105ku trysku ale uz si presne nepamatam.

Tu je obrazok keihin. Kadial ti to tecie? http://www.sip-scootershop.com/en/produ ... +_61821000
BacaNR

100+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 105
Registrován: 12 čer 2013, 21:59
Skútr / moto: Tmax 500i,Malaguti madison RS250 ,Keeway matrix 70

Re: Problém s karburátorem.

Příspěvekod Šam » 02 led 2016, 23:59

Ahoj,dík za vaše rady ohledně karburátoru.Ještě mě napadlo jestli není spálená pojistka,pak by možná nefungoval sytič.Zejtra na to mrknu.Jinak před srovnáním hlavy karbec fungoval,ale to s tím memá co dělat.Neco je špatně snad na to kápnu systémem pokus omyl.Dám vědět.
Uživatelský avatar
Šam

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 21 lis 2015, 19:10
Skútr / moto: Piaggio X 8 125
Tuning / úpravy: Chystám přestavbu na 250ccm.

Re: Problém s karburátorem.

Příspěvekod nem.pe » 06 led 2016, 00:16

Ahoj podle servisniho manualu ma 250 myslim dokonce trysku mensi nez 125 jsem na dovoleny vracim se v sobotu tak ti ho pak poslu Petr
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Problém s karburátorem.

Příspěvekod JRM66 » 06 led 2016, 19:48

Tak čo šame vyriešil si to nejak napokon?
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST
JRM66

500+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 725
Registrován: 08 říj 2015, 18:22
Bydliště: Totalitna EU. v panelaku zatiaľ
Skútr / moto: BV RST 250ie BV-300 Tourer BV-350 ST
Tuning / úpravy: Vymenena pôvodna brzdova kvapalina!

Re: Problém s karburátorem.

Příspěvekod Šam » 07 led 2016, 11:22

Ahoj,moje problémy neberou konce.Karbec ze 125 si s 250 vůbec nerozumí.I když jsem dal do přádku ,benzín už z něj nestříká a motor startoval bez plynu.Jenže motor beží nepravidelně a z výfuku jde načernalej kouř.Na Skutrforum mě Maior ujistil že 250 nemůžu rozchodit s karb.ze 125.Prostě pořád bude špatná směs.Hlavě motor bude dostávat málo vzduchu ve směsi,Takže se koukám po karburátoru z 250.Musím říct že to je problém,vetšina karb.je rozdělaná a prodávaj to kurevsky draho.Snad nějakej seženu.Dám zase vědět.
Uživatelský avatar
Šam

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 21 lis 2015, 19:10
Skútr / moto: Piaggio X 8 125
Tuning / úpravy: Chystám přestavbu na 250ccm.

Re: Problém s karburátorem.

Příspěvekod BacaNR » 07 led 2016, 13:23

napis už konečne aky mas ten karburator typ. Ja si stale stojim za svojim ze na 99,9% ma 125 rovnaky karb ako 250 :wink: vezmi si ze bezne sa davaju 218ccm valce na 125kovy blok a funguje to bez problemov.
BacaNR

100+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 105
Registrován: 12 čer 2013, 21:59
Skútr / moto: Tmax 500i,Malaguti madison RS250 ,Keeway matrix 70

Re: Problém s karburátorem.

Příspěvekod JRM66 » 07 led 2016, 14:50

Divne je že pred demontom hlavy ti karbec takú to šarapatu nedelal! Na normálne jazdenie by tento minimalný rozdiel medzi karbošmi nemal byť zdrojom problémov, obávam sa že pes bude zakopaný niekde inde!
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST
JRM66

500+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 725
Registrován: 08 říj 2015, 18:22
Bydliště: Totalitna EU. v panelaku zatiaľ
Skútr / moto: BV RST 250ie BV-300 Tourer BV-350 ST
Tuning / úpravy: Vymenena pôvodna brzdova kvapalina!

Re: Problém s karburátorem.

Příspěvekod Šam » 07 led 2016, 20:51

Ahoj,původní karbec je Walbro.Teď jsem nakonec objednal z X Maxe 250 je skoro stejnej,ale CVK.Sám jsem zvědavej jak to poběží. Budu vidět v pondělí.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Šam

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 21 lis 2015, 19:10
Skútr / moto: Piaggio X 8 125
Tuning / úpravy: Chystám přestavbu na 250ccm.

Re: Problém s karburátorem.

Příspěvekod JRM66 » 07 led 2016, 22:36

Mrknul si do plavakovej komory?
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST
JRM66

500+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 725
Registrován: 08 říj 2015, 18:22
Bydliště: Totalitna EU. v panelaku zatiaľ
Skútr / moto: BV RST 250ie BV-300 Tourer BV-350 ST
Tuning / úpravy: Vymenena pôvodna brzdova kvapalina!

Re: Problém s karburátorem.

Příspěvekod Dusan14 » 07 led 2016, 22:42

Tak ja nievem mal fole hlavu, otazka je ci je dobre nahodeny rozvod. A druha vec je ci ma dobre vole na ventiloch.
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Problém s karburátorem.

Příspěvekod Šam » 07 led 2016, 23:34

Rozvody už nastavím snad i po slepu,a vůle ventilú sací 0,10mm výfuk 0,15mm.Ještě k vůli ventilů,nastavoval jsem je když byla značka 4V na rozvodovém kole s ryskou na hlavě. A píst byl v dolní úvrati. Ale bejt to špatně,tak motor vůbec nenaskočí co vy na to? Ten Maior co s ním taky řeším tenhle problém si je jistej že karb.musí být z 250.Nakonec zítra ho přiveze DPD. Tak ho namontuju hned v sobotu.Dám vědět.Co to nastavení rozvodů,máte k němu něco?
Uživatelský avatar
Šam

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 21 lis 2015, 19:10
Skútr / moto: Piaggio X 8 125
Tuning / úpravy: Chystám přestavbu na 250ccm.

Re: Problém s karburátorem.

Příspěvekod JRM66 » 07 led 2016, 23:38

Tak držím palce nech to konečne ide ako má! :wink:
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST
JRM66

500+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 725
Registrován: 08 říj 2015, 18:22
Bydliště: Totalitna EU. v panelaku zatiaľ
Skútr / moto: BV RST 250ie BV-300 Tourer BV-350 ST
Tuning / úpravy: Vymenena pôvodna brzdova kvapalina!

Re: Problém s karburátorem.

Příspěvekod JardaB » 08 led 2016, 11:38

Kdo si hraje, nezlobí ...
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1673
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Další

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků