Piaggio X9 500 - motor KO

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Re: Piaggio X9 500 - motor KO

Příspěvekod Rady » 21 dub 2011, 10:26

Kdyby prodejce olej menil, tak by ho urcite nalil na maximum a tak by jsi asi v tom pripade nemel tak malo oleje. Podle mne ho nemenil, protoze zrovna nexy olej nezerou. Jeste je jedna moznost a to ta, ze ten motor uz nebyl v poradku, kdyz ti ho prodaval.
Kazdopadne nejvetsi chyba je, ze jsi naplne nevymenil a veril prodejci. Podle mne mas v haji min. ojnicni jehlove lozisko, tudiz to vypada na novou kliku a mozna i pridreny pist. Vackova hridel by tohle nedelala.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Piaggio X9 500 - motor KO

Příspěvekod joko » 21 dub 2011, 10:49

ano každopadně si měl olej v motoru skotrolovat jestli ho ma dost než vyjel nemuselo mu to žrat ale někde kapat tim padem myslim že chyba na jeho straně když měl malo oleje
Uživatelský avatar
joko

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 356
Registrován: 08 úno 2010, 20:17
Bydliště: praha
Skútr / moto: burgman an 650 2007,uvažuji 2012

Re: Piaggio X9 500 - motor KO

Příspěvekod Rady » 21 dub 2011, 10:53

Hold clovek se chybama uci cely zivot, jen je to nekdy jako v tomto pripade dost drahe ponauceni.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Piaggio X9 500 - motor KO

Příspěvekod martinsima » 21 dub 2011, 19:46

Když jsem skútra koupil, olej jsem kontroloval. Ještě jsem měrkou kápnul na ubbrousek a byl hnědý, né černý. Proto jsem to nechal být a chtěl jsem dát nový olej před cestou do Alp. Kdyby byl olej černý a málo, samozřejmě bych ho vyměnil. Po koupi jsem kontroloval vše, vodu, řemen, vzduchový filtr a olej. Dokonce i ten vzduchový filtr byl nový. Jelikož mám garáž vydlážděnou, tak jsem si všimnul že to občas ukápne. Bylo to z víka ventilů, ale byla to jen jedna kapka po jízdě.
Uživatelský avatar
martinsima

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 212
Registrován: 29 čer 2009, 23:21
Bydliště: Benešov
Skútr / moto: Burgman 650 K8, BMW C1, Vespa LXV + GTS, Spillo

Re: Piaggio X9 500 - motor KO

Příspěvekod joko » 21 dub 2011, 21:02

jo tak motor si neco malo vzal ,neco ukapalo měl si skontrolovat treba po 100 km ho :roll: tet už je to fuk je po něm to maš pro přiště
Uživatelský avatar
joko

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 356
Registrován: 08 úno 2010, 20:17
Bydliště: praha
Skútr / moto: burgman an 650 2007,uvažuji 2012

Re: Piaggio X9 500 - motor KO

Příspěvekod martinsima » 21 dub 2011, 21:15

A kdo snad kontroluje olej po sto kilometrech?
Uživatelský avatar
martinsima

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 212
Registrován: 29 čer 2009, 23:21
Bydliště: Benešov
Skútr / moto: Burgman 650 K8, BMW C1, Vespa LXV + GTS, Spillo

Re: Piaggio X9 500 - motor KO

Příspěvekod Rady » 21 dub 2011, 21:17

U nezname ojetiny po urcitou dobu se to vyplati, ja to aspon u B400 delal, nema totiz jinou kontrolu nez merku.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Piaggio X9 500 - motor KO

Příspěvekod KOHY 78 » 21 dub 2011, 21:25

Docela by mě zajímalo jestli ti funguje kontrolka mazání?Přeci kdyby tam bylo málo oleje,klesne tlak,rozsvítí se kontrolka a zastavíš,ne?Nebo to přišlo z ničeho nic jako "rána z čistého nebe"???
KOHY 78

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 26 bře 2011, 23:10
Bydliště: Hradec Králové
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Piaggio X9 500 - motor KO

Příspěvekod martinsima » 21 dub 2011, 21:30

Kontrolka funguje, před nastartováním svítí a potom zhasne. Při té ztrátě výkonu nesvítila, jen když jsem hned zastavil a motor vrčel na volnoběh, tak nepravidelně poblikávala. Když jsem trochu zvýšil otáčky, tak zhasla.
Uživatelský avatar
martinsima

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 212
Registrován: 29 čer 2009, 23:21
Bydliště: Benešov
Skútr / moto: Burgman 650 K8, BMW C1, Vespa LXV + GTS, Spillo

Re: Piaggio X9 500 - motor KO

Příspěvekod Rady » 21 dub 2011, 21:32

Ten motor ceka pravdepodobne generalka. Nevim na kolik to vychazi u Nexe, ale u B400 to bylo v prumeru kolem 25t.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Předchozí

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 6 návštevníků