Piaggio Hexagon LX 125 - kam tohle patří?

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Re: Piaggio Hexagon LX 125 - kam tohle patří?

Příspěvekod sedli » 28 čer 2011, 19:08

ten váleček je z obou stran stejnej uplně...zítra kvůli tomu půjdu poslední školní den do školy do dílen a něčím to vytáhnu, doma na to vybavení nemám a s tou jehlou háčkem se to nepodařilo - jak říkám je to tam zapasovaný díky tomu gumovýmu kroužku proto to nechce ven...zítra dám vědět za jak dlouho jsem to dostal ven a čím ;-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon LX 125 - kam tohle patří?

Příspěvekod Curtiss » 28 čer 2011, 19:13

No, to už je lepší přístup :D Tak budu držet palce :wink:
Curtiss

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 228
Registrován: 22 úno 2009, 18:06
Bydliště: Česká Lípa
Skútr / moto: Yamaha Majesty 125, Honda GL 1500 GoldWing

Re: Piaggio Hexagon LX 125 - kam tohle patří?

Příspěvekod sedli » 28 čer 2011, 19:35

Tak snad to ven dostanu i když sem to tam natlačil šroubovákem, já blbec si neuvědomil předtím že i ta tryska zapadne dolů a závit to potom nechytne :-/
Takže teď ještě zjistit, kam má teda přijít ten slavnej váleček, zitra se asi zkusím zeptat ještě ve scootladnu ;-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon LX 125 - kam tohle patří?

Příspěvekod aumirek » 28 čer 2011, 20:19

ano klasickej vytahovák ta díra je dost velká a hluboká snad také když použiješ ten největší co vleze tak stačí jen kousek a on se zakousne
aumirek

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 302
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klimkovice
Skútr / moto: Biagini Tiger
Tuning / úpravy: zatím nic a asi to tak zustane

Re: Piaggio Hexagon LX 125 - kam tohle patří?

Příspěvekod Mojda » 08 črc 2011, 21:17

Tak jak to tady vlastně dopadlo ??? :twisted:
* Na světě jsou dva druhy lidí, ti co mě mají rádi a ti co půjdou do pekla...
Uživatelský avatar
Mojda

1500+
 
Reputace: 246
Příspěvky: 1738
Registrován: 04 lis 2007, 21:52
Bydliště: Prágl
Skútr / moto: mrňavá Aprilka

Re: Piaggio Hexagon LX 125 - kam tohle patří?

Příspěvekod sedli » 08 črc 2011, 23:03

Čau, psal jsem to na SF, tady sem zapomněl....nakonec jsem to ve škole vytáhl vytahovákem nejslabším...
Pak sem se stavil za borcema do Scootandu, mrkli se do origoš katalogovejch listů karbu a zjistili jsme že nikde tam váleček nakreslenej není, takže je to pro mě záhada, asi mě to spadlo z vlasů nebo z nebe...:-/
Každopádně složil sem to bez něj a šlapalo to :-) dokud se mi nepodělal sytič, chtěl sem v něm vyměnit kapsli mosaznou s gelem, ale soudruzi v chině dali kvalitnější lepidlo na plastovej závit a sytič se rozlít :-)

13.7. edit:
Tak je to v servisu na vyladění a zjistili, že jak mám nahoře plastovej dekl na jehlu, tak tam mi část plastu chybí ( o tom vím a mám to přidělaný stahovací páskou na jedné straně místo šroubku) ale prý to přisává falešák takže je to v háji a potřebuju jinej karburátor, protože to nejde doladit. Takže teď rychle sháním použitej karburátor protože novej už kupovat nechci :-/ Takže kdyby jste někdo věděl o 21 mm karburátoru s jakýmkoliv sytičem beru :-/
Naposledy upravil KYBLOS dne 15 pro 2013, 10:06, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Předchozí

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron