Piaggio Beverly 200 - střílení do výfuku

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Piaggio Beverly 200 - střílení do výfuku

Příspěvekod Mojda » 13 úno 2008, 21:36

Velevážení, není tady někdo, kdo dokáže seřídit všechno potřebné tak, aby to po zaklapnutí plynu nestřílelo do výfuku ? Stále se to, pomalu ale jistě, zesiluje. A v servisu řekli, že je to u jednoválců normální !!! Ale to přece není normální !!! Kdyby někdo věděl, co s tím, budu moc rád. Díky !!! :D
* Na světě jsou dva druhy lidí, ti co mě mají rádi a ti co půjdou do pekla...
Uživatelský avatar
Mojda

1500+
 
Reputace: 246
Příspěvky: 1738
Registrován: 04 lis 2007, 21:52
Bydliště: Prágl
Skútr / moto: mrňavá Aprilka

Re: Piaggio Beverly 200 - střílení do výfuku

Příspěvekod Rady » 14 úno 2008, 10:22

Nemas nahodou ladeny vyfuk? Jinak v servisu meli pravdu.
Naposledy upravil Rady dne 14 úno 2008, 20:45, celkově upraveno 1
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Piaggio Beverly 200 - střílení do výfuku

Příspěvekod TheWitch » 14 úno 2008, 10:50

Obecně platilo, že pokud motor střílí do výfuku, je směs moc bohatá a když střílí do sání, tak zase moc chudá! První, po čem bych šel je tedy karbec... Rozhodně nevím, proč by mělo být normální, aby dobře seřízenej motor měl prskat do laufu!!!
Naposledy upravil TheWitch dne 14 úno 2008, 10:51, celkově upraveno 1
http://www.thewitch.estranky.cz/ mluvící kost: 773 101 957
Uživatelský avatar
TheWitch

1000+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1140
Registrován: 28 zář 2007, 10:49
Bydliště: Kroměříž
Skútr / moto: KačenkaIII. (Yamaha Majesty 250:)

Re: Piaggio Beverly 200 - střílení do výfuku

Příspěvekod Rady » 14 úno 2008, 11:58

Nevim kde bych ho hledal, mam totiz vstrikovani a predpokladam, ze Mojda take :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 09 úno 2014, 07:12, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Piaggio Beverly 200 - střílení do výfuku

Příspěvekod TheWitch » 14 úno 2008, 13:25

Oh, tak to pardon, jestli jsem se nějak dotknul Vaší technické dokonalosti!! :p :p :p To ovšem nic nemění na skutečnosti, že je někde chyba! Zvlášť, pokud se střelba do laufu stupňuje, jak psal Mojda! Možná to bude pro Vás šokující zjištění, ale i stříkačka může vykazovat poruchu! Možná právě pro to o to víc, že se jedná o hloupou elektroniku.... ;)

Takže bych se asi dál pídil po závadě, jako je třeba chyba v řídící jednotce (většinou stačí přeflešovat mapy) nebo v lambdasondě atd. Tím spíš, pokud má stroj novej a má na něj záruku!

...tečka... :p ;)B)
Naposledy upravil TheWitch dne 14 úno 2008, 20:32, celkově upraveno 1
http://www.thewitch.estranky.cz/ mluvící kost: 773 101 957
Uživatelský avatar
TheWitch

1000+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1140
Registrován: 28 zář 2007, 10:49
Bydliště: Kroměříž
Skútr / moto: KačenkaIII. (Yamaha Majesty 250:)

Re: Piaggio Beverly 200 - střílení do výfuku

Příspěvekod Rady » 14 úno 2008, 13:57

No ja jsem svou odpoved zacinal otazkou jestli nahodou nema ladeny vyfuk, kde po zavreni plynu je tohle normalni jev. Kdyz jsem volal do servisu Suzki, tak mi rekli ze u ladeneho vyfuku je to jev normalni a pokud mi to vadi, tak si mam dat zpet seriovy vyfuk. S obycejnym vyfukem to totiz nedela, protoze je tam daleko vetsi protitlak a tak se nespalena smes v takovem mnozstvi nedostane do vyfuku, kde se sama zapali a exploduje.
Celkem by mne zajimalo, pomoci ceho bys chtel delat upravy v ridici jednotce. To ze to jde je mi jasne, ale potrebujes mit prislusne vybaveni a to je tak drahe, ze ho nemaji ani vsechny znackove servisy Suzuki v CR.

Jo a prosimte maz citaci, pokud je jasne na co a komu odpovidas.
Naposledy upravil Rady dne 14 úno 2008, 13:58, celkově upraveno 1
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Piaggio Beverly 200 - střílení do výfuku

Příspěvekod Luca_69 » 14 úno 2008, 15:07

Co já vím tak tam má Mojmír originál výfuk ...
Obrázek
Honda Deuaville 700V (2008)
Průměrná spotřeba je zatím 5,1 l/100 km
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2145
Registrován: 02 zář 2007, 01:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda Deauville (2008)
Tuning / úpravy: jezdím

Re: Piaggio Beverly 200 - střílení do výfuku

Příspěvekod TheWitch » 14 úno 2008, 20:31

Asi toho rači nechám a vezmu zpět, vše co jsem tady napsal, abych nikoho dál nepopouzel... Je fakt, že co se diagnostiky v servisech týče, máme my "z prdelovic" oproti třeba pražákům trochu nevýhodu... Omlouvám se , jestli jsem se někoho dotkl...

Jo a dle rozkazu jsem si zametl před vlastním prahem a citace smazal!
http://www.thewitch.estranky.cz/ mluvící kost: 773 101 957
Uživatelský avatar
TheWitch

1000+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1140
Registrován: 28 zář 2007, 10:49
Bydliště: Kroměříž
Skútr / moto: KačenkaIII. (Yamaha Majesty 250:)

Re: Piaggio Beverly 200 - střílení do výfuku

Příspěvekod Rady » 14 úno 2008, 21:06

Jestli to dela stale casteji, tak bych prvne zkontroloval tesneni vyfuku, svicku. Take zkontroluj nebo nech zkontrolovat vůle ventilů jestli nejsou malé a ventily pak netěsní.
Naposledy upravil Rady dne 14 úno 2008, 21:22, celkově upraveno 1
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Piaggio Beverly 200 - střílení do výfuku

Příspěvekod Cyclops » 14 úno 2008, 23:58

:cyclops:Mě to dělal zoxidovanej kontakt v koněktoru u zapalovaní (CDI)tak sem pak projistotu všechny na celém skutru prostříknul kontaktolem :)
Gramatika CO TO JE
Uživatelský avatar
Cyclops

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 744
Registrován: 03 pro 2006, 23:11
Bydliště: Chomutov tel 773679306
Skútr / moto: B650 rv2003
Tuning / úpravy: trochu oklepanej a odŕenej

Re: Piaggio Beverly 200 - střílení do výfuku

Příspěvekod Jarda » 15 úno 2008, 19:24

strileni z lajfu bych trohu vedel :) ale obracene nevim.a co trysky?neco podobnyho jako u auta na ten zpusob.ale jak rikam myslet znamena ho.no vedet :(.proto nemyslim a domnivam se. ;)okoukal jsem to od tech nasich proslancu. :D
728 950 720
Uživatelský avatar
Jarda

1000+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 1110
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Týn nad Vltavou
Skútr / moto: Burgman 650

Re: Piaggio Beverly 200 - střílení do výfuku

Příspěvekod janon » 15 úno 2008, 20:23

Jestli to strili jen pri ubrani plynu v urcitych otackach, tak to je normalni. Ja kdyz koupil fungl novou Majestu, tak obcas strilela od zacatku, hlavne pri zavreni plynu a je to vstrik vse original. Docela jsem mel strach, ale v servisu rikali, ze je to u jednobuchu normalni. Na prvni garancce to seridili (bohatost smesi atd.) a obcas to streli stejne, tak jsem to prestal resit a je fakt, ze ke dnesku najeto cca 30t km a zadnej problem. Ale u mne se to nestupnuje u mne je to od zacatku porad stejna frekvence.
Naposledy upravil janon dne 15 úno 2008, 20:33, celkově upraveno 1
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Piaggio Beverly 200 - střílení do výfuku

Příspěvekod Mojda » 16 úno 2008, 10:07

Zdravím všechny, kterým je v současnosti moc líto, že je hezky a pořádná zima a nemůžou jezdit. Nečekal jsem takový zájem o téma a je fajn, že jste. Když jsem loni svýho skůtříka přivezl, jel na něm z Hrušovan u Brna od pana Kazlepky můj kolega. Jeli jsme po dálnici vlastně pořád 110 - 120 km/hod. a i když jsme se stavovali u pumpy a na kafe, žádné střílení do výfuku se nekonalo, já mu kryl autem zezadu záda a to bychom to střílení registrovali. Začalo to až jsem vyjel druhý den už doma. Takže se vlastně ptám, jestli je možné, že to začalo proto, že ten motor šel zhruba 3 hodiny naplno ? Podotýkám, motor má karburátor. Zavezl jsem ho do Braníka, dostal novou svíčku, filtry, prý se podívali i na ventily a karburátor a NIC. Pořád střílí. Luca může potvrdit, že v současnosti je to hlasitější. Takže by bylo dobré to řešit, jen pořádně nevím jak. Aby do toho husa... !!! :( Ještě douška. Kamarád se zeptá u nich na vesnici, má tam někoho, kdo sice dělá auta, ale rozumí tomu a má,takříkajíc,cit a uši a správnou zarputilost. Tak snad bude líp ! ;)
Naposledy upravil KYBLOS dne 09 úno 2014, 07:14, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
* Na světě jsou dva druhy lidí, ti co mě mají rádi a ti co půjdou do pekla...
Uživatelský avatar
Mojda

1500+
 
Reputace: 246
Příspěvky: 1738
Registrován: 04 lis 2007, 21:52
Bydliště: Prágl
Skútr / moto: mrňavá Aprilka

Re: Piaggio Beverly 200 - střílení do výfuku

Příspěvekod Rady » 16 úno 2008, 11:03

Mozna by nebylo na skodu nechat zmerit emise, tam nejlip poznas jak je spalovani nastaveno. Nejakemu vrtani do karburatoru bych se max. vyhnul. Chce to mit zkusenosti a neco na mereni emisi.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Piaggio Beverly 200 - střílení do výfuku

Příspěvekod WeCo » 16 úno 2008, 11:50

Ahoj Mojdo, koukám že máme asi stejný motor, jenom já na něm mám nalítáno asi 11.000 a střílí mi taky. Je to jen občas, třeba když jedu delší dobu kilem a pak stáhnu plyn, pak se na ten výstřel můžu spolehnout. Ale to je jen zřídka, určitě se to nestupňuje a třeba v městském provozu při takovém kratším pojíždění se to neděje vůbec. Jestli tohle není tvůj případ, nevím, ale zeptám se na to kámoša, co je takový dochtor přes jednoválce a dám vědět.
Naposledy upravil WeCo dne 16 úno 2008, 11:51, celkově upraveno 1
Derbi Atlantis 50 2T AC + black devil Gilera Runner 180 FXR 2T LC
historie: Keeway Hurricane 50@70ccm, Gilera Runner VXR 200, Suzuki BURGMAN 400 K8
Uživatelský avatar
WeCo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 415
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: ZLÍN
Skútr / moto: Gilera Runner 180 FXR SP 2T LC

Další

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků