Peugeot Jet Force 50 C-Tech - špatný start

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Peugeot Jet Force 50 C-Tech - špatný start

Příspěvekod Katchka » 04 srp 2010, 20:08

Ahoj, neznáte někdo experta na opravy Peugeotů? Už jsem trochu zoufalá, zprvu jsem měla problém se startováním, v prvním servisu mi tuto vadu neodstranili, ale oproti jízdě před zásahem a "vyladěním", jezdil rychleji, měl sílu v kopcích a až na problém nastartovat v horku, sloužil. Odhodlala jsem se dál řešit špatný start a tak jsem ho svěřila dalšímu opraváři.. Prý vše vyčistil, sešteloval, zkontroloval, skútr startuje, ale přesáhnu-li 70km/h rychlost nebo po vyjetí kopce nebo po ujetí pár kilometrů chcípne :x , nejde nastartovat, nakopnout, nic. Cca po deseti minutách intenzivního nakopávání za doprovodu lamentování nastartuje, ale ujedu jen pár kilometrů a na krajnici stojím pološílená opět před problémem, zda vůbec dojedu domů. Bydlím kousek za Plzní, pomozte :cry:
Uživatelský avatar
Katchka

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 04 srp 2010, 19:54
Skútr / moto: Peugeot JET FORCE 50 C-Tech
Tuning / úpravy: variátor

Re: Peugeot Jet Force 50 C-Tech - špatný start

Příspěvekod Jimmy » 05 srp 2010, 08:03

2x jsem měl podobný problém s autem, kdy šlo na 1/4 až 1/2 plynu šlo jet neomezeně dlouho, ale na plný plyn jen krátce. V obou případech byl problém s dodávkou benzínu do motoru, protože motor jel bez problémů dokud měl v karburátoru benzín, ale když ho vyjel, tak trvalo několik minut než se karburátor znovu naplnil.

V prvním případě to bylo úplně ucpané sítko v nádrži, že jím benzín spíše prosakoval než protékal. V druhém případě to byla zpuchřelá hadice z nádrže k palivovému čerpadlu, takže čím větší průtok benzínu, tím více to přisávalo místo benzínu vzduch.

Doporučuji kompletně zkontrolovat cestu benzínu do motoru. Zanesená nádrž u relativně nového skútru asi odpadá, ale k přisávání falešného vzduchu může stačit jen malá netěsnost v nějakém spoji.
Zontes 310M Obrázek, dříve Runner 50 Purejet, Runner ST200
Uživatelský avatar
Jimmy

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 295
Registrován: 28 bře 2010, 00:20
Skútr / moto: Zontes 310M/ Dříve Gilera Runner Purejet 50/ST 200

Re: Peugeot Jet Force 50 C-Tech - špatný start

Příspěvekod Katchka » 05 srp 2010, 20:19

Díky moc, na tom možná něco bude. Serviceman mi totiž řekl, že "odněkud" (už to nedokážu přesně přetlumočit, jsem jaksi technický antitalent :D ), sundal nějakou těsnící gumičku, která mu tam přišla zbytečná, protože byla již palivem trochu rozežraná. Myslím, že ji tam měl buď nechat nebo nahradit nějakou alternativou. V sobotu se mi na něj podívá bratranec, tak uvidíme, na co přijdeme.. :cry:
Uživatelský avatar
Katchka

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 04 srp 2010, 19:54
Skútr / moto: Peugeot JET FORCE 50 C-Tech
Tuning / úpravy: variátor

Re: Peugeot Jet Force 50 C-Tech - špatný start

Příspěvekod V!RUS » 05 srp 2010, 20:27

já měl stejnej problém když jsem tankoval shell v-power. Když jsem tomu chvíli špalal na krk tak to chcíplo jak ty píšeš a nic. Bylo to svíčkou. Zkus tam dát nějakou do teplejšího počasí ;)
Uživatelský avatar
V!RUS

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 21 črc 2010, 16:46

Re: Peugeot Jet Force 50 C-Tech - špatný start

Příspěvekod Katchka » 05 srp 2010, 20:36

Nazdárek, loni jsem celé léto tankovala u Shellu, letos jsem se dala na Agip :D Rozdíl nepociťuju, já si prostě myslím, že mi ho pošramotil ten serviceman, nikdy před jeho "opravou" mi za jízdy nechcípnul. Svíčka do horka? Dám další typ bratranci k diagnostice problému. Teď si říkám, že problémové startování byla pohodička oproti tomuhle skomírání a vyčkávání u krajnice, než přestane trucovat :D Jeden kolega mi ohledně těch špatných startů poradil na chvilku otevřít nádrž, aby vyšly výpary z benzínu a ono to fungovalo :D Jo, a ještě jsem si vzpomněla! Je možný, aby mi chlápek tvrdil, že mi ho celýho proklepnul a nevšiml si, že tam mám variátor?
Uživatelský avatar
Katchka

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 04 srp 2010, 19:54
Skútr / moto: Peugeot JET FORCE 50 C-Tech
Tuning / úpravy: variátor

Re: Peugeot Jet Force 50 C-Tech - špatný start

Příspěvekod jarafari » 05 srp 2010, 21:35

To by byl dobrej servisman :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ,kdyby nevěděl,že to má variátor.... počítejme s tím,že o variátoru ví :P ... Je to vůbec opravář skútrů :?: :?: :?: :lol:
Uživatelský avatar
jarafari

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 949
Registrován: 17 led 2009, 16:04
Bydliště: Praha 4

Re: Peugeot Jet Force 50 C-Tech - špatný start

Příspěvekod Winterwolf » 06 srp 2010, 06:58

pokud se ti po otevreni nadrze vse vrati do normalu tak se ti tam zjevne dela podtlak :arrow: skutr jede dokud ma silu se pretahovat s nadrzi o benzin :wink: Mel jsem stejny problem s autem.... Zameril bych se na to benzinove vedeni a urcite tam ty nebo bratranec najdete neco co je zaslepene a nema byt 8)

Lukas
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Peugeot Jet Force 50 C-Tech - špatný start

Příspěvekod Katchka » 08 srp 2010, 20:29

Ahoj kluci, díky za rady, bratranec mi mého fešáka rozebral, našel tři filtry, jeden úplně vypojil, taky jednu zaslepenou (zataženou) hadičku, ze které šel po nastartování, po jejím "odškrecení" vzduch. Bohužel už nevím, co s ní provedl, poněvadž jsem ho nechala v klidu opravovat (postávala jsem tam jak páté.. vlastně třetí kolo u skútru :D ), tak jsem šla na kafe. Po asi dvou hodinách mi na něm někam odjel, předal mi ho jako pojízdný a protože jsem musela rychle odjet, už nebyl čas na to vysvětlit mi, v čem problém tkvěl. A já, jakožto blondýna na skútru, toho času potřebuju poněkud více :D :D :mrgreen: Takže Vaše rady ohledně zkontrolování cesty paliva k motoru byly asi správné. Domů jsem dojela, zase má sílu, zítra podstoupí zkoušku jízdy do a z práce, tak uvidím. Jestli zítra zvládne 40 km, budu si zas moci hvízdat do helmy :mrgreen:
Jo, a ještě, okamžitě po odendání plastů ho praštilo do oka, že mi chybí matka u tlumiče, čehož si ten serviceman vůbec nevšiml, hlavně že prej ho celýho proklepnul a vše zkontroloval. :evil:

9.8. edit:
Tak jsem dnes zase nedojela, prvně zdechnul na semaforu na jedné z nejfrekventovanějších křižovatek v Plzni, intenzivně troubící kamion za zadkem, slušná práce :evil: Naštěstí po pár minutách zoufalství na chodníku nastartoval, pak asi kilák před bydlištěm, to už nastartovat nešel, takže jsem ho odtlačila. Už sháním autorizovaný servis, ale v Plzni žádný není, údajně v Klatovech, ale tam nedojedu, leda tak vzít s sebou stan a obětovat víkend :P Tak sháním nějakého plzeňského šikulu. Chybí tam prostě ta součástka, kterou servisák vyhodil jako nepotřebnou, o tom už prostě nepochybuju. :cry:
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 pro 2013, 10:06, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
Katchka

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 04 srp 2010, 19:54
Skútr / moto: Peugeot JET FORCE 50 C-Tech
Tuning / úpravy: variátor

Re: Peugeot Jet Force 50 C-Tech - špatný start

Příspěvekod Winterwolf » 10 srp 2010, 14:39

Myslim ze by jsi si sebou mela vzit silneho muze a spolu tomu servismanovi vysvetlit ze je na skutru stale problem a ze reklamujes opravu :wink: Jako vzdy zkusil bych to po dobrem a durazem na fakt ze po zlem by to nechtel ani jeden z Vas 8)
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...


Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot], Seznam.cz a 7 návštevníků