Morini + tyristorový blok zapalování

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Morini + tyristorový blok zapalování

Příspěvekod spic » 29 zář 2019, 10:52

Zdravím, řeším se sousedem jeho stroj, Babetta Stella Steward s motorem Morini M1K.
Chtěl vyměnit tyristorový blok zapalování, protože svíčka špatně pálí a jede pomalu,
koupili jsme tady: https://skutry.cz/zapalovaci-civka-cdi- ... guti-p4473
nakrimpoval jsem konektory, aby to šlo zapojit a vůbec to nestartuje.

Přikládám foto původní jednotky i nové.
Měl by někdo radu, jak na to?
Jdou ty jednotky nějak proměřit, pokud ano, jak?

Obrázek
Obrázek
Obrázek
spic

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 29 zář 2019, 10:38

Re: Morini + tyristorový blok zapalování

Příspěvekod Karlos 1 » 03 říj 2019, 11:43

A co vás vedlo k tomu, že jste vyhodnotili jako viníka líné jízdy starou jednotku zapalování ? Chyba může být i jinde. A s tím novým zapalováním je vůbec nějaká jiskra na svíčce při jejím vyšroubování a přiložení na kostru při startování ?
Karlos 1

100+
 
Reputace: 16
Příspěvky: 185
Registrován: 11 zář 2014, 08:22
Skútr / moto: Maxon Ardour 125


Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 5 návštevníků