Malaguti F15 LC 2004 Nafouknutá hadice od pumpy do válce

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Malaguti F15 LC 2004 Nafouknutá hadice od pumpy do válce

Příspěvekod Brabus » 21 dub 2016, 10:40

Zdravím všechny. Prosím o radu. Včera jsem přijel domu a najednou koukám čára vody za mnou a něco syčí. Kouknu se k pumpe a hadice mezi válcem a pumpou totálně nafouknutá. Jakoby přes válec nešla voda. Jediné co mě napadá je to, že by mohl být šprajcnutý termostat, který je na vývodu hlavy.
Uživatelský avatar
Brabus

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 21 dub 2016, 10:29
Bydliště: Jablonec n/N
Skútr / moto: Malaguti F15 LC 2004
Tuning / úpravy: 70 ccm, Multivar, spojka Malossi, Gianelli vyfuk, odblok ECU, vodní pumpa S6 SSP

Re: Malaguti F15 LC 2004 Nafouknutá hadice od pumpy do válce

Příspěvekod Mr.Voza » 21 dub 2016, 11:26

V termostatu je malá dírka, skrz kterou teče voda, když je ještě termostat zavřenej. Bude asi ucpaná.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Malaguti F15 LC 2004 Nafouknutá hadice od pumpy do válce

Příspěvekod stretavka » 22 dub 2016, 01:17

Není nic jednoduššího, než hadici sundat a podívat se na to.....ale to se musí misto myši vzit do ruky nářadí...
Každá náhoda se musí pečlivě připravit.....
Uživatelský avatar
stretavka

250+
 
Reputace: 317
Příspěvky: 496
Registrován: 21 črc 2011, 12:36
Bydliště: Budweiß
Skútr / moto: Aprilia Leonardo 125/Honda Hornet 900
Tuning / úpravy: série

Re: Malaguti F15 LC 2004 Nafouknutá hadice od pumpy do válce

Příspěvekod Brabus » 27 dub 2016, 21:26

No, zjistil jsem, že mi tlačí motor tlak do vodního okruhu :/ Rozhodil jsem to, vyměnil těsnění pod hlavou a uvidíme co to udělá. Zatím jsem to nestihl projet. Dával jsem nedávno 70ccm kit, ale používá se k němu orig hlava, tak nevím jestli to nedělá nějakou neplechu. Dám vědět jak to dopadlo. Jo a termostat jsem zkoušel a funguje.
Uživatelský avatar
Brabus

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 21 dub 2016, 10:29
Bydliště: Jablonec n/N
Skútr / moto: Malaguti F15 LC 2004
Tuning / úpravy: 70 ccm, Multivar, spojka Malossi, Gianelli vyfuk, odblok ECU, vodní pumpa S6 SSP

Re: Malaguti F15 LC 2004 Nafouknutá hadice od pumpy do válce

Příspěvekod Mr.Voza » 28 dub 2016, 07:07

Co je to prosimtě za kit, že se k němu používá 50tková hlava? S takovým jsem se u tohohle motoru ještě nesetkal :shock: Tím se ti zeslabí těsnící plocha mezi hlavou a válcem, tam by moch klidně tlak do vody utíkat, myslím...
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Malaguti F15 LC 2004 Nafouknutá hadice od pumpy do válce

Příspěvekod Brabus » 05 kvě 2016, 10:23

Je to jedna z nejlevnějších variant kitu na 70ccm cena kolem 2tis. Myslím že od motoforce a je to litina. Daroval mi ho kamarád, tak jsem si řikal, že i kdyby to mělo dát jednu sezónu, tak to vyzkouším. Momentálně to vypadá, že už to bude snad ok. Vyměnil jsem to těsnění pod hlavou a utáhl to konečně na 12Nm, jak to má být. Myslím, že jsem to prvně málo utáhl nebo se to nějak povolilo. Teď jsem si udělal přes matky a hlavu rysky, abych viděl zda se nepovolujou. Vše vypadá být ok. Akorát se mi asi 3x stalo, že jsem tomu na minutku rozsvítil skoro na plnej a najednou motor zcela zdechne. Myslím si, že se to lehce přidrbava. Mám s tím válcem najeto 200km zatim. Snažim se ho pomalu zajet, ale tady jsou všude kopce prostě. Navíc mám odblok jednotku na 10tis otáček, gianelli výfuk a multivar. Ten litinovej válec to asi nedává. Přiští sezonu pořídim něco kvalitnějšího od Malossi.
Uživatelský avatar
Brabus

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 21 dub 2016, 10:29
Bydliště: Jablonec n/N
Skútr / moto: Malaguti F15 LC 2004
Tuning / úpravy: 70 ccm, Multivar, spojka Malossi, Gianelli vyfuk, odblok ECU, vodní pumpa S6 SSP

Re: Malaguti F15 LC 2004 Nafouknutá hadice od pumpy do válce

Příspěvekod Mr.Voza » 05 kvě 2016, 21:55

Dej Malossi Sport, je to osvědčená kvalita. Je možný, že ten Tvůj válec bude shit. Mám na tomhle motoru podobnou zkušenost s válcem S6 Street Race. Měl jsem Malossi sporta a koupil jsem levně nepoužitej Street Race - ještě origo zabalenej. Od tý doby věčně přidírání motoru, nebylo možný ho zajet. Byl k němu píst 46,95mm a válec jsem nechával novej přeměřovat, měl 47,00mm. Tzn. montážní vůle jenom 0,05mm. Třeba Malossi Sport má taky 47mm, ale píst je 46,94mm, takže 0,06mm montážní vůle. Jak se mě ten Street race furt přidíral, tak jsem ho nechal pořídně přeměřit a zjistili jsme, že byl v řádech setin mm "šišatej" a že nemá těch 47mm uplně všude. Nechal jsem ho přebrousit a i tak se to znova přidřelo. Teď jsem to měl asi 2 roky nepojízdný, protože jsem už vůbec neměl náladu se v tom hrabat, aby se to zase po pár km hryzlo. Asi před 14ti dněma jsem se k tomu dokopal, kuchnul to a vrátil jsem tam Malossi sporta a od tý doby zase v pohodě. Tak třeba ten Tvůj válec bude podobnej shit jako ten Street race - ani bych se nedivil, za tu cenu.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Malaguti F15 LC 2004 Nafouknutá hadice od pumpy do válce

Příspěvekod Brabus » 14 kvě 2016, 18:53

Tak to jsi se s tim teda pekne natrapil! Ja uz vyresil i to zdechavani pri plnym plynu. Musel jsem dat jeste o chlup vetsi trysku. Mam tam ted 74ku. Svicka byla lehce svetlejsi nez je zdravo, ale rikal jsem si, ze je to jeste v mezich. Nakonec ne no.. musel jsem to obohatit o kousek a uz to nedela. Jinak teplota, kdyz jedu dyl do kopce docela stoupa... a to ho setrim. Radsi to maximalne 2 carky pred maximem teploty zdechavam a davam mu odpocinek. Precijen mam najeto na tom valci 400km teprv. Ted jsem objednal S6 vodni pumpu, tak uvidime. V orig pumpe je vrtulka se 6ti lopatkama a S6 dela s 8. Dam zase vedet jestli to je znat :)
Uživatelský avatar
Brabus

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 21 dub 2016, 10:29
Bydliště: Jablonec n/N
Skútr / moto: Malaguti F15 LC 2004
Tuning / úpravy: 70 ccm, Multivar, spojka Malossi, Gianelli vyfuk, odblok ECU, vodní pumpa S6 SSP

Re: Malaguti F15 LC 2004 Nafouknutá hadice od pumpy do válce

Příspěvekod TUNER » 16 kvě 2016, 06:32

Jiná pumpa nemá na chlazení motoru moc velký vliv. Potřebuješ větší,nebo další přídavný chladič....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Malaguti F15 LC 2004 Nafouknutá hadice od pumpy do válce

Příspěvekod Brabus » 26 kvě 2016, 08:59

Tak už zase stejnej problém jako na začátku. Vyměnil jsem tu pumpu za S6 SSP, jel jsem to projet a vše ok. Pak jsem po 10 km znovu zastavil, abych zkontroloval vodu a popř. dolil. Ale to už byl zas vodní okruh natlakovanej k prasknutí a z podvíčka expanzky netekla krásná oranžová chladící kapalina, kterou jsem tam zrovna nalil, ale černá mastná kaše. Takže zase fouklo tísko pod hlavou. Nevím jak je to možný už. Jediný co mě napadá, že může být zkroucená ta stará hlava. Ta už něco zažila. Takže objednávám hlavu, znovu těsnění a přemýšlím, že tam nedám ubec ten termostat. Snad to nebude nicemu extra vadit.
Uživatelský avatar
Brabus

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 21 dub 2016, 10:29
Bydliště: Jablonec n/N
Skútr / moto: Malaguti F15 LC 2004
Tuning / úpravy: 70 ccm, Multivar, spojka Malossi, Gianelli vyfuk, odblok ECU, vodní pumpa S6 SSP

Re: Malaguti F15 LC 2004 Nafouknutá hadice od pumpy do válce

Příspěvekod TUNER » 26 kvě 2016, 16:04

Pokud tam máš seriovou hlavu,tak to bude možná ten problem. Doporučuju ti tam dát hlavu pro 70 ccm válce....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Malaguti F15 LC 2004 Nafouknutá hadice od pumpy do válce

Příspěvekod eddie29 » 26 kvě 2016, 20:52

Tak hlavne hlava by se mela pri kazdem sundani, kdyz foukne tesneni, dat liznout, jestli jsi to neudelal, tak se nemuzes nicemu divit...
Bylo F15 TUNED,Teď už jenom DERBI GP1 a F12
Uživatelský avatar
eddie29

250+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 291
Registrován: 01 lis 2010, 15:39
Skútr / moto: Bylo F15,F12/derbi gp1 125/teď Ymah fz8 a Xmax250

Re: Malaguti F15 LC 2004 Nafouknutá hadice od pumpy do válce

Příspěvekod Brabus » 28 kvě 2016, 07:22

Jop bude to tou hlavou. Tak trošku jsem googloval a ta 50ccm hlava je nesmysl prostě i přes to, že Čínský výrobce uvádí, že se tam dává. Spalovací komora je moc malá.. to vysvětluje i to, že nemůžu startovat el. starterem. Ta komprese tam je moc velká. Věřím, že to bude celej problém. Zatím díky všem moc za rady. Objednám http://www.scooter-tuning.cz/hlava-valce-naraku-14 a dám vědět jestli už je to ok :) A jestli né, tak to už malossi sport jistí, i kdyby na chleba nebylo :D
Uživatelský avatar
Brabus

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 21 dub 2016, 10:29
Bydliště: Jablonec n/N
Skútr / moto: Malaguti F15 LC 2004
Tuning / úpravy: 70 ccm, Multivar, spojka Malossi, Gianelli vyfuk, odblok ECU, vodní pumpa S6 SSP

Re: Malaguti F15 LC 2004 Nafouknutá hadice od pu

Příspěvekod Mr.Voza » 28 kvě 2016, 18:07

ze nemuzes nastartovat starterem je u tohohle motoru se 70ccm valcem normalni. ten starter ho proste neutahne. kupoval jsem na scootlandu i udajne vykonnejsi starter a i ten to natoci jenom za tepla a pri spravny kontalaci hvezd. za studena vubec. svara ma piaggio s molossi spotrem a i za studena nastartuje v pohode.

Odesláno z mobilu přes Forum Fiend. Tapatalk už fakt neee!
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Malaguti F15 LC 2004 Nafouknutá hadice od pumpy do válce

Příspěvekod Brabus » 29 kvě 2016, 00:45

Tady u tý hlavy právě píšou, že se vyřeší ten problém s el. startérem. Je to v ENG akorát no. http://www.racing-planet.co.uk/cylinder ... 0oe8_mLSUk
Uživatelský avatar
Brabus

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 21 dub 2016, 10:29
Bydliště: Jablonec n/N
Skútr / moto: Malaguti F15 LC 2004
Tuning / úpravy: 70 ccm, Multivar, spojka Malossi, Gianelli vyfuk, odblok ECU, vodní pumpa S6 SSP


Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků