Kymco DJ 50 S - špatný podtlakový ventil?

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Kymco DJ 50 S - špatný podtlakový ventil?

Příspěvekod jackm » 28 čer 2012, 20:57

Mám problémy s tím, že jak jedu pořád na plný plyn a hlavně do kopců, tak skútr ztratí výkon a snižuje rychlost, až musím zastavit a znovu se rozjet, většinou při tom i chcípne motor.
Dneska jsem mluvil s jedním mechanikem a prý má to samé u svého skútru, zatím to ještě neměl čas řešit, ale jedno je jisté je to tím, že tam jde špatná dávka paliva.
Navedl mě opět na podtlakový ventil, ten už mi jednou po cca 2000 km ten originální odešel a teď jak jsem jezdil s tím novým, měl jsem furt ty problémy, ale na něj jsem to netipoval, když byl nový. Každopádně se zdá, že to asi bude on a budu muset zase koupit nový a to jsem s ním najel jen 1500 km a k tomu s těma problémami.

Teď už mi najednou skútr na volnoběh hned chcípne, naštěstí jsem dojel domů, když jedu a přidávám furt plyn, tak to nechcípne, ale stačí zastavit na křižovatce nebo ubrat plyn a chvíli jen tak jet a chcípne to.

Mechanik říkal něco o tom, že ten ventil je zbytečný a stačí, když to nechám rovnou napojit na hadičku z nádrže, ale musím sehnat něco na co půjde napojit hadička a z druhé strany vývod z nádrže.

Co myslíte, je to fakt tím ventilem? Divné, že by odcházel tak často.
Naposledy upravil KYBLOS dne 01 pro 2013, 21:23, celkově upraveno 2
Důvod: Téma bylo přesunuto do správné sekce
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Kymco DJ 50 S - špatný podtlakový ventil?

Příspěvekod Kokeš » 28 čer 2012, 21:25

Co znamená po 2 000 km a 1 500 km,to je nový skutr ? Jestli ano tak je v záruce a neřeš to.
Uživatelský avatar
Kokeš

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 409
Registrován: 05 bře 2009, 19:34

Re: Kymco DJ 50 S - špatný podtlakový ventil?

Příspěvekod jackm » 28 čer 2012, 21:30

Nový je.. Jenže v záruce ho nemám a musím řešit vše "sám" nebo právě s lidmi, co tomu rozumí více.